لاغری با طب سنتی کاهش وزن با طب سنتی با توجه به روش مزاج – من و رژیم


آیا راه های زیادی برای کاهش وزن دارید؟ ممکن است عادات غذایی عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته باشید و خود را گرسنه کرده باشید ، یا بدن خود را با ورزش شدید برای کاهش وزن تحت فشار قرار داده باشید. آیا می دانید چرا به جواب دلخواه نرسیدید و همچنان اضافه وزن دارید؟ در این مقاله شما را با طب سنتی آشنا می کنیم. رژیم لاغری در طب سنتی باعث می شود که ماهیت بدن خود را بهتر بشناسید و از طریق این آگاهی می توانید پاسخ خود را دریافت کرده و وزن خود را کاهش دهید.

برنامه رژیم غذایی با طب سنتی چگونه کار می کند؟

در طب سنتی اساس سنجش افراد مزاج آنهاست. این دارو افراد را به 4 نوع مزاج تقسیم می کند که هر کدام دارای خواص خاصی هستند و بر چاقی یا لاغری تأثیر مستقیم دارند. در میان این 4 نوع مزاج ، نوع دمو و مخاط باعث افزایش وزن و بزرگ شدن معده می شود ، در حالی که صفرا و مالیخولیا باعث لاغری می شوند.

  • نوع اول: گرم و مرطوب (نمایشی)
  • نوع دوم: گرم و خشک (صفرا)
  • نوع 3: سرد و مرطوب (مخاط)
  • نوع 4: سرد و خشک (سودا)

بنابراین ، اولین قدم برای کاهش وزن این است که بدانید می خواهید در کدام دسته قرار بگیرید.پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از این طریق وزن کم کنید ، با یک متخصص طب سنتی تماس بگیرید. پس از تعیین نوع مزاج چاقی ، نوبت به حذف آن می رسد. در این مورد ، برای کسانی که دارای شخصیت بلغمی هستند ، بهترین رژیم غذایی در طب سنتی ممکن است شامل غذاهایی باشد که معده و هضم آنها را گرم کرده و رطوبت بدن آنها را کاهش می دهد. و برای کسانی که در دمو هستند ، طبیعت مرطوب خود را بازگردانید. با بازگشت به بدن ، انرژی ، اشتها و چربی سوزی به فرد باز می گردد. برای درک بهتر این موضوع ، می توانید فردی را اضافه وزن تصور کنید که دائماً در خواب است ، احساس کار نمی کند ، بیشتر بی حال است و اشتهای زیادی دارد. پس از بازیابی روحیه خود ، انرژی بیشتری به دست می آورد ، رژیم متعادل می خورد و فعالتر می شود. در ادامه به معرفی ویژگی های مهم مزاج در افراد چاق می پردازیم.

لاغری با طب سنتی و مزاج

ویژگی های مزاج بلغمی (سرد و مرطوب)

از ویژگی های افراد مبتلا به مخاط می توان به خلق و خو ، چاقی ، محتوای چربی زیاد و یبوست اشاره کرد. البته خیلی زود است که زود خسته شوید ، زیاد بخوابید ، موهای نازک تری داشته باشید و در تمام فصول سرد احساس کنید.

ویژگی های خلق و خوی نمایشی (گرم و مرطوب)

ویژگیهای خاص افراد دارای نوسانات خلقی ، پر بودن اندام که تمایل به چاقی دارند ، خواب عمیق ، اشتهای زیادی دارند. برخلاف مخاط ، این افراد یبوست و نفخ ندارند و اگر رطوبت بدن آنها متعادل باشد ، وزن آنها نیز کاهش می یابد و عملکرد بدن آنها بهبود می یابد.

اگر هنوز به وزن ایده آل خود نرسیده اید ، می توانید با کمک طب سنتی و علم مزاج این رویا را محقق کنید.

چه غذاهایی در برنامه رژیم غذایی سنتی وجود دارد؟

آگاهی از مزاج به شما امکان می دهد آن را در مدت 40 روز تغییر دهید و سپس می توانید از انواع رژیم ها یا حتی رژیم لاغری با طب سنتی استفاده کنید. بنابراین در ادامه ما شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که باعث می شود شما دوباره به خود بیایید.
در زیر لیستی از غذاهایی است که افراد دارای مزاج سرد و مرطوب می توانند برای تغییر مزاج خود و همچنین استفاده از آنها در رژیم غذایی سنتی پزشکی برای کاهش وزن استفاده کنند. باید توجه داشت که برخی مواد غذایی ناسالم را می توان با استفاده از موادی که طبیعت آن را خنثی می کنند ، مصرف کرد.

غذای ناکافی برای افراد مبتلا به مخاط غذاهایی که برای افراد مبتلا به کرامپ مناسب است

گوشت گاو ، انواع گوشت سفید گوشت شتر ، بوقلمون ، گوسفند ، شتر گوشت
میوه های کال ، نارنگی ، کیوی ، حرارت ، خیار میوه همه میوه های شیرین و رسیده میوه
انواع محصولات لبنی لبنیات دارچین ، زنجبیل ، زعفران ، جوز هندی ، فلفل ، خردل ، سیر و موسیر ادویه ها
انواع سرکه ، ترشی ترشی شلغم ، چغندر ، کلم ، ساقه کرفس ، نعناع ، ریحان ، جعفری ، نمک ، شوید ، تره فرنگی سبزیجات
کدو تنبل ، قارچ سبزیجات نخود ، لوبیاچیتی ، بشقاب عدس دعاها
چای ، جو ، ماش ، قهوه ، نسکافه آجیل بادام ، گردو ، فندق ، پسته ، کنجد ، کنجد .جیل نفرها
غذاهای چرب ، فست فودها ، غذاهای منجمد ، شیرینی ها و نوشابه ها چیز های دیگر گوشت کبوتر ، نر ، گنجشک چیز های دیگر

برای کسانی که مزاج گرم و مرطوب یا نمایشی دارند ، لیستی از غذاهای مفید است که می تواند رطوبت بدن آنها را متعادل کرده و روند کاهش وزن آنها را نیز بهبود بخشد. لازم به ذکر است که برخی از غذاهای ناسالم را می توان با استفاده از موادی که طبیعت آن را خنثی می کنند ، مصرف کرد.

غذای ناکافی برای افراد مبتلا به نوسانات خلقی غذاهایی که برای افراد بد مزاج مناسب است

انواع نمک ترشی انار ، سیب با پوست و دانه ، خیار بدون پوست ، انواع توت ها ، توت سیاه ، زرشک میوه
کره ، ماست ، خامه لبنیات دارچین ، زنجبیل ، زعفران ، جوز هندی ، فلفل ، خردل ، سیر و موسیر ادویه ها
سس ، ماکارونی ، چای ، قهوه ، روتب ، خرما ، نسکافه ، ادویه های تند ، نوشابه آجیل لیمو ، سالاد سبزیجات
شیرینی ، غذاهای چرب ، تخم مرغ ، فست فود ، غذاهای نشاسته ای ، آب یخ چیز های دیگر ماش ، عدس ، دعاها

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/