قاضی فدرال رد دادخواست قوانین ضد تبعیض نیوهمپشایر را بررسی می کند


جدیداکنون می توانید به مقالات فاکس نیوز گوش دهید!

یک قاضی فدرال در حال بررسی درخواستی از ایالت برای رد چالش های قوانین ضد تبعیض جدید نیوهمپشایر است که توسط معلمان و مدیرانی که می گویند در مورد آنچه می توانند به طور قانونی آموزش دهند سردرگم هستند، ارائه شده است.

قاضی پل باربادورو روز چهارشنبه گفت که ظرف ۶۰ تا ۹۰ روز تصمیم خواهد گرفت.

دو دادخواست ادغام شده است. انجمن ملی آموزش – نیوهمپشایر، که نماینده اکثریت کارکنان مدارس دولتی در ایالت است، و دو مدیر مدرسه با تنوع، برابری و فراگیر، از فرانک ادلبلت کمیسر آموزش نیوهمپشایر، رهبران کمیسیون حقوق بشر و کنت مریفیلد، کمیسر کار، شکایت کرد. .

جمهوری‌خواهان خانگی از اداره آموزش به دلیل استفاده از امداد کووید برای تأمین مالی نظریه نژادی انتقادی تحقیق می‌کنند.

دعوی مشابهی نیز توسط اتحادیه AFT-New Hampshire، سه معلم دبیرستان مطرح شد. و دو پدر و مادر

یکی از اهداف "حق آزادی از تبعیض در محیط های کار عمومی و آموزش" مقررات این است که معلمان از تدریس به دانش آموزان منع شوند "ویژگی های طبیعی زیستی یا ذاتی در مقابل ویژگی های ظاهری یا تصادفی" که می تواند باعث شود دانش آموزان احساس حقارت، نژادپرستی یا جنسیت کنند.

یکی از اهداف ماده «حق آزادی از تبعیض در محیط‌های کار عمومی و آموزش» این است که معلمان از آموزش «ویژگی‌های طبیعی زیست‌شناختی یا فطری بر خلاف ویژگی‌های ظاهری یا تصادفی» که می‌تواند دانش‌آموزان را احساس حقارت، نژادپرستی یا جنسیتی کند، به دانش‌آموزان منع کند. .

ماده «ممنوعیت آموزش تبعیض» آموزش به کودکان حقیر، نژادپرست، جنسیت گرا یا ستمگر به دلیل نژاد، جنسیت یا ویژگی های دیگر را ممنوع می کند. «حق آزادی از تبعیض در محیط‌های کار عمومی و آموزش» جلسات آموزشی یا برنامه‌هایی را ممنوع می‌کند که نشان می‌دهد یک گروه شناسایی شده دارای «ویژگی‌های زیست‌شناختی طبیعی یا ذاتی برخلاف ویژگی‌های ظاهری یا تصادفی» است که آن‌ها را پست‌تر، نژادپرست، جنسیت‌گرا یا سرکوبگر می‌کند.

این قوانین اجازه می دهد که اقدامات انضباطی علیه معلمان متخلف انجام شود.

“WOKE” دپارتمان حقوقی دفاعی، پست های ضد سفید می نویسد: “با این روباه های سفید خسته شده ام”

نسخه قبلی این قانون منعکس کننده دستور لغو شده دولت ترامپ بود که به دنبال ممنوعیت بحث درباره «مفاهیم تفرقه‌انگیز» در مدارس بود.