غذا و ورزش در دوران قاعدگی


من س lotsالات زیادی در مورد تمرینات قدرتی یا تمرینات قلبی در طول دوره شما و آنچه توصیه می شود یا بهترین کار چیست دریافت می کنم.

اول از همه ، همانطور که همه می دانید ، من یک مربی معتبر نیستم ، بنابراین هر توصیه ای دقیقاً همین است ، و قبل از اینکه از هر گونه توصیه ای استفاده کنید ، به ویژه اگر تازه کار هستید ، بیماری زمینه ای دارید یا قصد بارداری دارید ، قبل از شروع برنامه جدید باید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.

در حال حاضر همه چیزهای خسته کننده از بین رفته است ، چرخه ما واقعا به چه معناست و چگونه می توانیم برنامه های م effectiveثرتری را در دوره خود برنامه ریزی کنیم.

در دوره خود تمرین کنید

روز 1-7

پروژسترون کم و استروژن کم است. تمرینات قدرتی را امتحان کنید ، اما زیاد کار نکنید. بیشتر مردم به ویژه در روزهای 1 و 2 احساس ضعف می کنند. در طول این مدت در چرخه های ما ، تحمل درد بالاتری داریم و زمان بهبودی سریع تری داریم ، اما همچنین بیشتر در معرض آسیب ها هستیم. بله

روز 8-13

سطح پروژسترون و استروژن ما بیشتر است. ما می توانیم تمرینات قلبی و HIIT یا تناوبی خود را مانند دوومیدانی و اسکوات پرش افزایش دهیم. برخی وزنه های آزاد یا کتری را نیز پرتاب کنید تا سطح قدرت خود را بالا نگه دارید. بدن شما اکنون خوب به نظر می رسد و احساس خوبی دارد ، بنابراین زمان آن رسیده است که خود را تحت فشار قرار دهید و خود را به چالش بکشید!

روز 14 و 15

این زمان تخمک گذاری برای اکثر مردم است. استروژن برای ساختن ماهیچه های بدون چربی و پیگیری بدن خود در اوج است- فکر کنید پیلاتس یا یوگا! سطح پروژسترون و استروژن حتی بیشتر است.

روز 16-24 (روز گذشته)

پروژسترون در حال حاضر در بالاترین حد خود است و سطح استروژن شما کاهش می یابد. به فعالیتهای هوازی سبک تر مانند پیاده روی ساده یا شنا یا تمرینات با وزن بدن با حرکات کندتر فکر کنید. بدن شما چربی را برعکس گلیکوژن ترجیح می دهد ، بنابراین سعی کنید با شدت کمتری تمرین کنید.

غذاهایی برای دوره شما

همیشه یک بازدید کننده ناخواسته یا ناخواسته در هر ماه اما نشانه یک بدن سالم خوب! این هورمون ها را با برخی از غذاهای زیر کنترل کنید و کافئین ، قند زیاد یا غذاهای فرآوری شده را آزاد کنید زیرا باعث می شود احساس مرگ کنید.

کلم پیچ ، پرتقال ، ماهی قزل آلا ، بروکلی ، شکلات تلخ ، چای چای ، موز ، هندوانه- همه غذاهای فوق العاده ای هستند که به شما کمک می کنند در روزهایی که احساس می کنید بسیار کمتر از دیگران احساس انسانیت می کنید.

نکات:

  • مصرف آب خود را افزایش دهید و از غذاهای شور پرهیز کنید!
  • سعی کنید هفته ای در طول دوره قاعدگی خود از کروم استفاده کنید تا به ثبات قند خون کمک کنید.
  • منیزیم را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا از استراحت بیشتر و خواب شبانه اطمینان حاصل کنید.
  • سعی کنید غذاهای خانگی مانند این را برای غلبه بر هرگونه زشتی انتخاب کنید!



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/