غذا خوردن محلی یا جهانی – کدام بهتر است؟


افراد برای محدود کردن پتانسیل خود توسط جامعه شستشوی مغزی می شوند. به آنها آموزش داده می شود که در جعبه های سفت و سختی بمانند که آنها را مانند قورباغه ها در حوضچه ای که از دنیای بیرون بی خبر است و امکانات بی پایان آن که می تواند زندگی بهتری به آنها بدهد ، زندگی کنند.

این شرایط به همین دلیل است که افراد موفق ، شرکت ها ، کارشناسان روابط و مربیان متعلق به مناطق مختلف اغلب از مردم می خواهند که خارج از چارچوب فکر کنند و از منطقه راحتی خود خارج شوند. تنها زمانی که کارها را متفاوت انجام می دهید نتایج متفاوتی به دست می آورید.

وقتی می گویند آسمان حد است ، واقعاً همینطور است. وقتی شما با یک ذهن باز به سفر یک زندگی کامل دست می یابید ، هیچ پایان رسمی وجود ندارد.

وقتی صحبت از غذا و تغذیه می شود ، سالهاست اتفاق مشابهی افتاده است. بدن هر انسان منحصر به فرد است. در حالی که مکانیسم های بدن ما مشابه است ، نحوه پذیرش یا واکنش بدن ما به آنچه در حال رخ دادن است می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

فرهنگ رژیم غذایی سمی و انتظارات غیرواقعی در مورد بدنهای کامل که رسانه های اجتماعی مطرح می کنند ، مردم را در جعبه های بسیار سفت قرار داده است. مردم می خواهند بدن منحصر به فرد خود را در این مدهای محدود قرار دهند. آنها می خواهند سیستم بدن منحصر به فرد خود را در یک مکانیسم ناشتایی 8:16 ساعته قرار دهند بدون این که بدانند روزه داری هرگز یک رویکرد همه جانبه نیست. برای برخی می تواند 12 ساعت و برای برخی دیگر 15 ساعت باشد. ما مشتریانی داریم که هم کمتر و هم علاوه بر ساعات معمول روزه گرفته اند و به اهداف مطلوب سلامتی و سلامتی خود رسیده اند. تعداد ساعات درستی وجود ندارد و مطمئناً روش درستی برای قرار دادن خود در یک جعبه راحتی و راحتی نیست.

آیا می خواهید محلی بخورید یا جهانی؟

محدود کردن غذا و تغذیه و درست یا نادرست بودن آن بر اساس مرزهای جغرافیایی ، نمونه ای بسیار کلاسیک از قرار دادن خود در این جعبه است. تفکر در مورد عواقب و شکست ها ما را از داشتن رویکرد مناسب و گسترش باورهای خود باز می دارد.

بله ، غذا خوردن محلی بدون توجه به کجای جهان در حال حاضر بسیار مهم است. اما این را نیز درک کنید که شرایط مختلف سلامتی به درمان های متفاوتی نیاز دارد. این درمان ها گاهی از غذاهای جهانی که ممکن است در بازار محلی موجود نباشد ، ناشی می شود. خوردن فقط غذاهای محلی ، به ویژه هنگامی که بدن شما به آنچه در بازار جهانی موجود است نیاز داشته باشد ، چیزی جز یک طرز فکر محدود نیست. ما همچنین باید برای خوردن غذا در سطح جهانی آماده باشیم.

آلبرت اینشتین به درستی می گوید: “هدف هوش در تغییر است.”

غذا خوردن محلی در اولویت است. همه ما باید هر روز این کار را انجام دهیم. غذاهای ما بیشتر باید از آنچه تهیه کنندگان سبزیجات محلی ما به ما می فروشند تهیه شود. اما این نباید ما را از جستجوی غذاهای دیگری که می توانند به نحوی برای سلامتی ما مفید باشند ، باز دارد.

چرا باید برای خوردن غذا در سطح جهانی آماده باشیم؟

همه چیز در اطراف ما دائما در حال تغییر است – جغرافیا ، آب و هوا ، شدت خورشید ، کیفیت خاک ، عفونت های باکتریایی ، ویروس ها ، بیماری ها ، داروها و حتی عوارض جانبی این داروها. این تغییر مداوم بر تک تک تریلیون سلول های بدن انسان تأثیر جدی می گذارد. بنابراین بله ، در حالی که خوردن آنچه در اطراف ما رشد می کند ایده آل است ، مهم است که دیدگاه خود را گسترش دهیم و در سطح جهانی غذا بخوریم ، به ویژه به این دلیل که محیط داخلی و خارجی ما دائما در حال تغییر است.

کیوی ، روغن زیتون ، آووکادو ، زغال اخته – بخوریم یا نه؟

این وضعیت را در نظر بگیرید. فرض کنید اشعه ماوراء بنفش شدید به پوست و DNA شما آسیب می رساند. این احتمال وجود دارد که ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای محافظت از شما در برابر این آسیب در غذای محلی که در اطراف شما رشد می کند وجود نداشته باشد. به عنوان مثال ، کیوی. این میوه حدود ده سال پیش کمتر شناخته شده بود و در کشور ما محلی نبود. با استفاده از روش پزشکی یکپارچه ، ما آموختیم که برخی از خواص کیوی قوی ترین توانایی را در ترمیم DNA دارند. این زمانی بود که ما کیوی را در رژیم غذایی بیماران سرطانی خود در طول و بعد از شیمی درمانی شروع کردیم. به همان اندازه که ما از غذا خوردن محلی حمایت می کنیم ، می دانستیم که نمی تواند به ضرر سلامتی بیمار باشد.

به طور مشابه ، آووکادو نقش مهمی در بهبود سلامت کودکان و بزرگسالان مبتلا به سرطان خون دارد. روغن زیتون نیز بومی کشور ما نیست. اما این ما را از پاشیدن آن بر سالاد مانع نمی کند ، مخصوصاً وقتی بدانیم که منبع غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده است. ما نمی توانیم از غذاهایی که برای سلامتی ما مفید هستند صرفنظر کنیم زیرا غذاهای محلی نیستند. گاهی اوقات عاقلانه است که پیش برویم و خرد موجود در سایر کشورها را وام بگیریم و آنها را به تغذیه خود اضافه کنیم.

اگر رژیم غذایی خود را در مقیاس درصدی قرار دهید ، می توانید رژیم غذایی را انتخاب کنید که 80 local محلی و 20 global جهانی بر اساس شرایط مورد نیاز برای وضعیت سلامتی آنها باشد.

به عنوان مثال ، شیمی درمانی یک روش درمانی در حال تغییر مداوم است. ویتامین ها و مواد معدنی خاصی را تجزیه می کند. گاهی اوقات ممکن است این محصولات به راحتی به دلیل شرایط آب و هوایی یا فصلی که در آن رشد می کنند به راحتی در محصولات محلی ما یافت نشوند. بنابراین ، ما باید ذهن خود را باز کرده و غذاهایی را که برای سلامتی ما بهترین هستند ، بپذیریم.

با این اوصاف ، خوردن غذا در سطح جهانی به هیچ وجه به این معنی نیست که از غذاهای محلی خود غفلت می کنید. اگر در هند زندگی می کنید ، عاقلانه نیست که فقط آنچه را که در ایالات متحده موجود است بخورید ، فقط برای نشان دادن پول و وضعیت خود. نگه داشتن آن نیت اشتباه است.

غذای شما باید بین غذاهای محلی و جهانی تعادل داشته باشد و بر اساس نیازهای خاص سلامتی شما طراحی شده باشد. غذا خوردن محلی فقط زندگی پایدار و حمایت از کشاورزان ما نیست. همچنین در مورد ایجاد تعادل در رژیم غذایی خود برای احترام به نیازهای بدن است. محدود کردن انتخاب های غذایی مناسب نیست ، به ویژه هنگامی که وضعیت سلامتی شما از غذاهای خاصی که در محلی رشد نمی کنند ، سود خواهد برد.

به خود یادآوری کنید که محیط به طور مداوم در حال تغییر است و نیازهای بدن انسان نیز تغییر می کند. آنتی بیوتیک هایی وجود دارند که دیگر گونه های باکتریایی را از بین نمی برند ، زیرا سیستم آنها دقیق تر می شود. بنابراین ، نیازهای سلولی بدن انسان نیز بسیار خواستار شده است. آنها با تغییرات در محیط ما به طور مداوم در حال تحول هستند.

محیط زیست نیز تأثیر مثبتی بر رشد برخی از محصولات دارد. بنابراین ، برخی از محصولات که نمی توانند زودتر رشد کنند به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال رشد محلی هستند. بلوبری در حال رشد در پونا بدون سموم دفع آفات ، کیوی در بخش هایی از هیماچال پرادش ، آووکادو در جنوب هند و بخش هایی از گوا در حال رشد هستند نمونه های زیادی از این تغییر هستند.

در پایان ، ما به عنوان یک جامعه باید موارد زیر را انجام دهیم:

  1. ذهن ما را باز کرده و نیازهای بدن خود را بشناسیم.
  2. تصمیم انتخاب بین غذا خوردن محلی یا جهانی را محدود نکنید.
  3. برای انتخاب غذاهایی که از سلامت ما حمایت می کنند ، با تعادل و منطق غذا بخورید.
  4. غذا خوردن محلی را دوست داشته باشید و به آن احترام بگذارید. اما در برابر خرد و فوایدی که از غذای جهانی به دست می آید نیز باز باشید.

به یاد داشته باشید که تغییر تنها ثابت است و قوی ترین بقا تنها حقیقت است.

سازگاری با این تغییر هوشمندترین انتخابی است که می توانید امروز ، فردا و همیشه برای سلامتی خود انجام دهید.

مراقب خودت هستی

نمی توانید از یک فنجان خالی بریزید. بنابراین قبل از تغذیه جهان ابتدا خود را بسازید. You Care به شما مربوط می شود. – لوک کوتینیو

ما یک تیم / اکوسیستم متشکل از متخصصان تغذیه بالینی ثبت شده ، متخصصان تغذیه ، مربیان مجرب زندگی ، متخصصان یوگا ، مشاوران احساسی ، پزشکان ماهر آلوپاتی و پزشکان هومیوپاتی هستیم که از رویکرد 360 درجه استفاده می کنند و از دارو و شیوه زندگی برای تغییر زندگی استفاده می کنند. ما با تأکید بر چهار رکن سلامت – تغذیه متعادل ، ورزش مناسب ، خواب با کیفیت و سم زدایی احساسی – بر پیشگیری و بهبود جامع کار می کنیم.

ما انسانها محصولات طبیعی هستیم. بنابراین وقتی در محدوده قوانین طبیعت و حدود فعالیت می کنیم ، بهترین رشد را داریم. این شامل نحوه غذا خوردن ، حرکت ، خوابیدن ، فکر کردن ، دیدگاه های معنوی ما است که همه آنها از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

ما معتقدیم که به علت اصلی و فردیت زیستی که به شما به عنوان یک فرد منحصر به فرد احترام می گذارد پرداخته ایم. بهبودی زمانی آغاز می شود که ما به پزشکی احترام بگذاریم و فراتر از آن نیز تمرکز کنیم. ما به شما کمک می کنیم محیط بیرونی و درونی مناسبی ایجاد کنید که بتواند هوش بدن شما را تقویت کرده و به پیشگیری ، بهبود و بهبود کمک کند.

برنامه های سبک زندگی یکپارچه و پیشگیرانه ما به صدها هزار نفر کمک کرده است تا با بیماری هایی مانند سرطان ، دیابت ، تیروئید ، بیماری های قلبی عروقی ، اختلالات خود ایمنی ، ایمنی پایین تا سایر سندرم های نادر مقابله کنند.

در اینجا می توانید سفرهای تغییر دهنده زندگی و شهادت های قدرتمند افرادی را که از سراسر جهان وارد شده اند بخوانیدبه

تیم ما اینجاست تا به شما کمک کند. با کلیک روی اینجا یا رزرو مشاوره جهت هدایت در مسیر درست ، بخشی از برنامه های سلامتی یکپارچه ما باشید. با ما در 18001020253 تماس بگیرید یا برای ما در [email protected] بنویسید.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/