علوم ورزشی 7 غذاهایی که بدنسازان موفق نمی خورند


ماهیت بدن بدنسازان حرفه ای یک اثر هنری است. فداکاری ، زمان و مراقبت هایی که برای شکل دادن و ساختن اندام خود انجام می دهند را می توان در ماهیچه های بی شماری که ساخته اند مشاهده کرد. بدن لاغر و عضلانی آنها دلیل خوبی برای تلاش آنها است و همه اینها به ساعت ها تمرین با وزنه در باشگاه مربوط نمی شود بلکه رژیم های سخت نیز در این موفقیت دخیل هستند.

بنابراین ، ما از گروهی از بدنسازان با انگیزه در مورد غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف کرده اند س askedال کردیم. در حالی که این مواد را از رژیم غذایی خود حذف کردند ، آنها چیزی از دست ندادند و در عوض ، تغییراتی که در حذف این غذاها ایجاد کردند به بهبود سلامت آنها نیز کمک کرد. حذف این موارد برای مردان و زنانی که قصد دارند عضلات را حفظ کنند ضروری است.

آرد گندم

در روند کاهش وزن ، توصیه و استفاده از غذاهای با مصرف زیاد مهم است. به ویژه کربوهیدرات ها و یکی از آنها گندم است ، به ویژه بدون سبوس. من متوجه شدم که با حذف این غذا ، من سریعتر وزن خود را کاهش می دهم ، انرژی من افزایش می یابد ، تمرکزم افزایش می یابد و به طور کلی احساس بهتری دارم. 80 درصد افراد به گلوتن حساسیت دارند. گلوتن خانواده ای از پروتئین است که در غلات مانند گندم و جو یافت می شود. در میان غلات بدون گلوتن ، گندم بیشترین مصرف را دارد.

دو پروتئین اصلی گلوتن گلوتنین و گلیادین هستند. گلیادین علت اصلی بسیاری از عوارض جانبی نامطلوب بر سلامتی است. وقتی آرد با آب مخلوط می شود ، پروتئین های گلوتن یک شبکه چسبناک ایجاد می کنند که شبیه قدرت چسبندگی است. خاصیت چسبندگی گلوتن خمیر را الاستیک می کند و اجازه می دهد نان در حین پخت بالا بیاید. گلوتن قوام سفت و خوبی به نان می بخشد. اکثر غذاهای فرآوری شده حاوی گندم هستند ، بنابراین حذف گندم از رژیم غذایی به طور خودکار به معنای استفاده از غذاهای فرآوری شده کمتر است.

روغن سبزیجات

من تمام روغن های گیاهی را از رژیم غذایی خود حذف کردم. روغن های گیاهی بد و فرآوری شده حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 6 هستند. این روغن ها می توانند التهاب زیادی در بدن شما ایجاد کرده و باعث تحریک سیستم ها یا مکانیسم های مختلف در بدن شوند. پس از حذف آن و جایگزینی آن با روغن نارگیل و روغن زیتون خالص ، متوجه شدم که احساس بهتری دارم و بسیاری از دردهای بدنم در حال بهبود شدن هستند.

قندهای صنعتی یا فرآوری شده

یکی از مواردی که من یک بار در مورد تناسب اندام و سلامتی ام جدی گرفتم و آن را حذف کردم ، شکر صنعتی بود. وقتی مصرف شکر را قطع کردم ، حتی بدون تلاش ، وزن کم کردم. اکثر غذاهای بسته بندی شده و فرآوری شده حاوی مقادیر زیادی فروکتوز یا سایر قندهای فرآوری شده هستند. حتی شکر را از قهوه ام حذف کردم. وقتی شکر صنعتی را حذف می کنید ، احساس آن را ندارید و زندگی سالم تری خواهید داشت.

شیر نر

خوردن یک کیک شکلاتی بزرگ ، یک لیوان شیر بسیار سرد یا حتی شب هایی که به خوردن تنقلات عادت کرده اید ، خوردن یک کاسه غلات با شیر راه حل خوبی است. اما اگر شیر شما فرآوری شده است ، من به شما توصیه می کنم که آن را مصرف نکنید ، زیرا بهتر است آن را مصرف نکنید.

می توانید از شیر سنتی که مطمئن هستید سالم است استفاده کنید. به گفته یک بدنساز دیگر ، پروتئین ، کربوهیدراتهای پیچیده و چربیهای سالم بسیار مهمتر هستند زیرا هدف و راه اصلی رسیدن به تناسب اندام ، خوردن غذاهای فرآوری نشده است.

نوشیدنی بدون الکل

یکی از غذاهایی که دوست دارم از رژیم غذایی خود حذف کنم نوشابه است. این تصمیم به تنهایی میزان کالری دریافتی روزانه من را بین 10 تا 20 درصد کاهش داد و میزان مصرف قند را به میزان قابل توجهی کاهش داد. مردم اغلب میزان نوشابه ای را که در طول هفته مصرف می کنند نادیده می گیرند زیرا همه جا شفاف است.

یکی دیگر از خوبی های حذف نوشابه این است که به شما امکان می دهد از وعده های غذایی سالم تری لذت ببرید. هیچ کس به میزان قند موجود در نوشیدنی توجه نمی کند. یک شیرین کننده مضر که بر لذت بردن از غذاهای سالم تأثیر می گذارد. برای هرکسی که می خواهد عملکرد خود را در باشگاه افزایش دهد ، اولین توصیه ای که می توانم به آنها بدهم حذف نوشیدنی ها و غذاهای مشابه است.

تنقلات کم کالری

میان وعده های کم کالری که دارای قند زیاد بودند را از رژیم غذایی خود حذف کردم زیرا باعث درد معده و قند زیاد می شد. من فکر می کردم آنها سالم هستند زیرا کالری کمی دارند ، اما اینطور نبود. من قصد ندارم میان وعده های شیرین و کم کالری بخورم ، زیرا بعد از خوردن آنها احساس بدتری خواهم داشت. من احساس می کنم که اکنون انرژی بیشتری دارم و می توانم وزن بیشتری از دست بدهم ، که به من در عضله سازی کمک می کند.

غذاهای فراوری شده

من غذاهای فرآوری شده ای که حاوی کربوهیدراتهای قابل هضم هستند نمی خورم زیرا نه تنها باعث کاهش چربی می شوند بلکه می توانند به راحتی چربی را افزایش دهند! سعی کنید از غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده استفاده نکنید ، غذای تازه همیشه اولین انتخاب شما است. به یاد داشته باشید که راه تناسب اندام با انتخاب غذا از آشپزخانه آغاز می شود.

پیشنهاد شما

پیشنهاد شما چیست؟ به نظر شما چه غذاهایی ممکن است برای بدنساز مضر باشد؟

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

eatthis.com/ غذاهای بد برای سازندگان بدن


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/