علوم ورزشی 6 اشتباه رایج در رژیم غذایی مردان برای عضله سازی


همه مردان دوست دارند بدن و ماهیچه های عضلانی قوی داشته باشند ، اما درصد کمی از آنها به این هدف می رسند و بقیه در معرض رژیم غذایی نامناسب قرار می گیرند. در دنیای امروز ، تنها زنان نیستند که تحت تأثیر رسانه ها و تبلیغات مد ، پیگیری اندامی زیبا را در اولویت قرار می دهند.

اما مردان قطعاً می خواهند ظاهر خوبی داشته باشند ، احساس خوبی داشته باشند و ماهیچه های زیر خود را نشان دهند. اما چه اتفاقی می افتد وقتی برخی از مردان با وجود ورزش و فعالیت زیاد به نتیجه دلخواه خود نمی رسند؟ در این مقاله ، مجله علوم ورزشی 6 اشتباه رایج در رژیم غذایی مردان را توضیح می دهد.

مصرف زیاد مشروبات الکلی

شکل بازوی ماهیچه ای ، اما شکم بزرگ نتیجه الکل و ورزش مداوم است. نوشیدن الکل راحت تر از آنچه فکر می کنید مانع رسیدن شما به هدف ورزشی می شود. پیامد اصلی الکل کاهش قدرت اراده است. چه در حال لذت بردن از پیروزی در تیم مورد علاقه خود باشید و چه در حال تفریح ​​و استراحت در آخر هفته ها ، مغز شما به شما دستور می دهد که الکل بیشتری بنوشید. در نتیجه نوشیدن مداوم الکل و خوردن غذاهای مختلف ، قند چربی می گیرد و معمولاً در معده و پهلوها تجمع می یابد.

الکل رشد توده عضلانی را متوقف می کند ، چربی سوزی را متوقف می کند و چون به فرد احساس لذت می دهد ، الکل بیشتری باید به بدن برسد تا احساس رضایت ادامه یابد. اگر شکم شش تکه می خواهید ، خود را با ورزش و وزنه های سنگین گول نزنید ، بلکه با آن مصرف الکل را کاهش دهید و تا آنجا که ممکن است آن را حذف کنید.

مقاله مرتبط: مصرف الکل چه تاثیری بر فعالیت های ورزشی دارد؟

خوردن زیاد!

مرد باید بیشتر از این بخورد! احتمالاً اکثر ورزشکاران حداقل یکبار این عبارت را شنیده اند! ماهیچه ها برای رشد به پروتئین ، یک رژیم غذایی سالم و متعادل نیاز دارند. داشتن رژیم غذایی مناسب در حین ورزش حتی مهمتر از خود ورزش است.

بزرگترین و شایع ترین اشتباه عموم مردم این است که به دلیل ورزش زیاد ، می توانند همه چیز را بخورند و سپس بسوزانند. اگر این روش را دنبال کنید ، همه کسانی که شما را می بینند متوجه می شوند که در حال تمرین هستید ، اما فرم عضلانی ورزشکار نخواهید داشت و همیشه چند کیلو اضافه وزن خواهید داشت.

تنبلی در آشپزی

بسیاری از مردان مجرد تنهایی خود را بهانه خوبی برای کسالت و دلیلی برای آشپزی نمی دانند. این دلیل کوچک باعث می شود تلفن را برداشته و پیتزا سفارش دهند. غذاهای آماده در طولانی مدت تأثیر بسیار خطرناکی بر بدن دارند و باعث تجمع چربی انباشته و بافت چربی متراکم می شوند. اگر آنقدر سن دارید که مراقب سلامتی خود باشید ، غذاهای سالم بخرید و اصول اولیه آشپزی را برای تهیه آنها بیاموزید!

پذیرش چاقی به عنوان یک مشکل عادی

معمولاً مشغله های کاری ، استرس و نتیجه نگرفتن از رژیم ها باعث می شود مردان از این بهانه استفاده کنند تا دیگر نگران ظاهر خود نباشند و افزایش لایه های چربی را نشانه پیری بدانند. داشتن فکر کاهش وزن ، یا اینکه چقدر دوست داشتید لاغر باشید ، شما را به هدفتان نزدیک نمی کند. تنها راه دستیابی به اندامی عضلانی این است که نگرش خود را نسبت به شیوه زندگی خود تغییر دهید.

چقدر برای بدن خود ارزش قائل هستید و چقدر می توانید با آن کنار بیایید. خواه مجرد باشید یا متاهل ، محیط اطراف خود را با افرادی پر کنید که دارای نگرش مثبت هستند و زندگی سالمی دارند و به خاطر داشته باشید که: وضعیت خود را تغییر دهید تا بتوانید بدن خود را تغییر دهید.

مصرف کالری را کاهش دهید

فرض کنید بدن شما مقداری چربی دارد ، برای چربی سوزی برای نشان دادن ماهیچه های خوب ، رژیم بگیرید یا کالری کمی مصرف کنید ، در این صورت کالری دریافتی خود را کاهش می دهید.

اگر این روال را ادامه دهید و به بدن خود تغذیه مناسبی ندهید ، اگر تمرینات سختی انجام دهید ، بدن فقط یک منبع انرژی دارد و آن ماهیچه است! کالری را کاهش ندهید ، به اندازه نیاز بدن خود غذا بخورید ، اما مهم این است که بسته به آنچه می خورید ، هرگز خود را از 3 ماده مغذی ، یعنی کربوهیدرات ، پروتئین و چربی محروم نکنید.

برنامه غذایی خود را داشته باشید

برای تنظیم رژیم غذایی ، علاوه بر تخصص و مطالعه تغذیه ، مواردی مانند: عادات غذایی ورزشکار ، نوع بدن ، شدت متابولیسم بدن ، میزان فعالیت بدنی در طول روز و تناسب اندام را در نظر بگیرید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید پیروی از هرگونه رژیم غذایی است که توسط بستگان ، وب سایت ها و مجلات پیشنهاد شده است ، مانند رژیم آرنولد. این رژیم ها برای متابولیسم بدن شما طراحی نشده اند و کلی هستند. مطمئن باشید که ممکن است دلیل محکمی برای روش مناسب برای کاهش وزن و پیروی از رژیم این نوع قهرمانان نباشد.

ترجمه و ویرایش: elmevarzesh.com

منبع: بسیار خوب


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/