علوم ورزشی چه مکمل هایی را باید برای نتیجه بهتر مصرف کنیم؟


آنچه در این مقاله می خوانید

ترکیب مکمل های ورزشی می تواند در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد ورزشی بسیار مثر باشد ، بنابراین دانستن نحوه مصرف مکمل ها و ترکیب همزمان آنها بسیار مهم است. با این حال ، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهترین ترکیب مکمل ها کدام است؟

تفاوت های زیادی بین عملکرد مکمل ها و واکنش ترکیب مکمل ها وجود دارد. اگر این تفاوت را مشاهده نکنید ، چیزی جز سردرگمی در رژیم غذایی خود نخواهید داشت.

ترکیبی از کمک های مالی ورزشی: هم افزایی یا هم افزایی

در دنیای داروسازی ، موضوع مهمی به نام هم افزایی وجود دارد که موضوع اصلی مقاله ما است. مکمل های غذایی ، مانند همه داروها ، اثرات خاص خود را دارند و وقتی با هم ترکیب شوند ، می توانند عملکرد یکدیگر را تحت تأثیر قرار دهند ، یا می توانند تأثیر بیشتری بر عملکرد یکدیگر داشته باشند ، یا می توانند اختلال ایجاد کنند.

هدف ما ارزیابی اثربخشی و عملکرد مکمل هایی است که برای مقاصد خاصی ترکیب کرده و مصرف می کنیم. به عنوان مثال ، اگر از دو مکمل برای افزایش توده عضلانی بدون چربی استفاده می کنید و این مکمل ها برای افزایش توده عضلانی شما 1 امتیاز جداگانه می گیرند ، ما می خواهیم ترکیب این دو نتیجه 1 + 1 = 3 باشد ، نه 1 + 1 = 2 ، که تعریف دقیق اثر هم افزایی است.

مکمل های مکمل که کارایی را افزایش می دهند همیشه برای ورزشکاران در اولویت هستند ، ما همچنین مکمل هایی را بررسی می کنیم که بهتر با یکدیگر ترکیب می شوند و در نهایت به شما این امکان را می دهند که سریعتر به هدف خود برسید.

بهترین ترکیب مکمل ها با هدف افزایش عملکرد ورزشی

اصطلاح عملکرد ورزشی در ورزشهای مختلف می تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد: در ورزشهای استقامتی ، افزایش توانایی تحمل ورزشهای خستگی و قدرتی ، افزایش انقباض ماهیچه ها.

بهترین ترکیب مکمل ها برای ورزشکاران استقامتی

هدف اصلی افزایش انقباضات مکرر و تولید نیروی ثابت در دراز مدت (مقابله با خستگی ناشی از فشار تمرین) است. مکمل های بی کربنات سدیم برای این فرایند توصیه می شود. با این حال ، مکمل های کافئین با بی کربنات سدیم عملکرد شما را در میان مدت و بلند مدت بهبود می بخشد ، علاوه بر این ، مکمل های بتا آلانین به حفظ عملکرد شما ، به ویژه در طول تمرینات طولانی مدت کمک می کند.

در نتیجه ، بی کربنات سدیم + بتا آلانین + کافئین برای ورزشکاران استقامتی توصیه می شود.

بهترین ترکیب مکمل برای ورزشکاران قدرتی

تمرین کنندگان قدرتی به قدرت عضلانی نیاز دارند. منظور ما از قدرت مطلق است که در تمام برنامه های ورزشی و بدنسازان در طول دوره برنامه ریزی آموزشی سالانه آنها در مرحله قدرت تمرین می شود.

اولین مکمل مورد استفاده برای تمرینات قدرتی کراتین است. کراتین به عضله سازی و افزایش قدرت و در نهایت عملکرد ورزشی شما کمک می کند. مکمل دوم سیترولین است که می توان گفت در تولید نیتریک اکسید از آرژنین برتر است ، بنابراین ترکیب این مکمل با کراتین یک ترکیب موثر برای افزایش عملکرد ورزشی شما خواهد بود.

نتیجه گیری: برای ورزشکاران قدرتی ، استفاده همزمان از کراتین + L-citrulline توصیه می شود.

بهترین مکمل برای افزایش حجم ماهیچه ها

برای نتیجه بهتر چه مکمل هایی را با هم مصرف می کنیم؟

گزینه های مکمل برای افزایش حجم عضلات در بازار تقریباً نامحدود است. اما تقریباً همه آنها برای تکمیل گروه های غذایی خاصی طراحی شده اند. متأسفانه ، هیچ مکمل به تنهایی نمی تواند آنابولیسم پروتئین تولید شده در ماهیچه ها را تغییر دهد ، بنابراین می توان نتیجه گرفت که هیچ مکمل به تنهایی نمی تواند شما را به هدف شما برای افزایش توده عضلانی بدون چربی برساند. در اینجا بهترین ترکیب را برای شما معرفی می کنیم:

اولین پیشنهاد برای کراتین

اولویت اول ما مطمئناً مکمل های پروتئینی نخواهد بود. اکثر مردم تصور می کنند که مکمل های پروتئینی برای افزایش توده عضلانی آنها کافی خواهد بود ، اما فراموش نکنید که پروتئین در مواقعی که پروتئین در رژیم غذایی روزانه شما محدود و ناکافی است ، برای شما مفید خواهد بود. البته مصرف بیش از حد آن بر حجم عضلات شما تاثیری نخواهد داشت. کراتین به افزایش حجم عضلات کمک می کند و ما اولین پیشنهاد شما هستیم.

دومین پیشنهاد BCAA

توصیه دوم ما BCAA است. خوردن اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری ، به ویژه لوسین ، به افزایش توده عضلانی کمک می کند. از آنجا که شما نمی توانید لوسین مورد نیاز بدن خود را با یک رژیم غذایی معمولی دریافت کنید ، مهم است که BCAA و به ویژه لوسین را برای عضله سازی بیشتر مصرف کنید و به خوبی با مکمل های کراتین سازگار است.

سومین پیشنهاد ترکیب کراتین با بتا آلانین است

ترکیبی از کراتین با بتا آلانین ، که تقویت کننده عملکرد در تمرینات فشار قوی است. می تواند نتایج بدست آمده را بیشتر افزایش دهد. تحقیقات جدید نشان می دهد که استفاده از کراتین و بتا آلانین هنگام ترکیب نتایج بیشتر و بهتری نسبت به مصرف جداگانه دارد.

در یک مطالعه ، افرادی که بتا آلانین و کراتین مصرف کردند ، پس از ده هفته تمرین ، حجم عضلانی بیشتری و افزایش قدرت سه برابری را مشاهده کردند. مزایای مصرف بتا آلانین و کراتین محدود به افزایش حجم و قدرت نیست ، بلکه باعث بهبود عملکرد ورزشی می شود.

نتیجه گیری: اگر می خواهید توده عضلانی را افزایش دهید ، توصیه می کنیم از مکمل کراتین با BCAA یا بتا آلانین استفاده کنید.

مصرف همزمان پروتئین وی و گینر

ترکیب این دو میزان کالری دریافتی شما را افزایش می دهد. چنین ترکیبی برای یک دوره حجم و افزایش عضله سازی یا افزایش وزن مناسب خواهد بود. اگر برنامه افزایش وزن و حجم برای ورزشکار به طور همزمان نوشته شود ، مصرف همزمان پروتئین وی و گینر مفید است. در این شرایط ، ورزشکار می تواند علاوه بر عضله سازی ، وزن خود را افزایش دهد. بهتر است بسته به میزان نیاز بدن و توصیه مربی خود ، این دو مکمل را با هم مصرف کنید.

بهترین ترکیب مکمل ها برای کاهش وزن

برای نتیجه بهتر چه مکمل هایی را با هم مصرف می کنیم؟

مکمل های زیادی برای کاهش وزن ذکر شده است ، اما بسیاری از آنها به دلیل وجود محرک ها به هیچ وجه توصیه نمی شود. در میان آنها ، دو مکمل L-carnitine و CLA بیشترین ملاحظه را دارند و در مورد هر دو تردید و ابهامات زیادی وجود دارد.

با این حال ، اگر مجبور باشید بین این دو مکمل یکی را انتخاب کنید ، ال کارنیتین در اولویت است و مکمل دیگری که تعادل انرژی شما را بهبود می بخشد و عملکرد شما را در حین ورزش بهبود می بخشد ، کافئین است که در بین مکمل های کاهش وزن نامگذاری شده است. او می خورد. بنابراین ، طبق تحقیقات و تحقیقات علمی ، مکمل ال کارنیتین + کافئین بهترین و مطمئن ترین ترکیبی است که می توانید مصرف کنید.

بهترین ترکیب مکمل ها برای جلوگیری از سوزش ماهیچه ها (ضد کاتابولیسم)

پس از در نظر گرفتن عضله سازی و مکمل های کاهش وزن ، ترکیبی که به حفظ ماهیچه شما کمک می کند بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد. هدف همه ورزشکاران در طول رژیم غذایی و مسابقات حفظ توده عضلانی و جلوگیری از شکست عضلات است. از آنجا که استرس بیش از حد ، گرسنگی طولانی مدت و شرایط سخت بسیاری از ورزشکاران را در معرض تخریب عضلات قرار می دهد ، برای جلوگیری از کاتابولیسم ماهیچه ها به مکمل موثری نیاز دارید.

اولین پیشنهاد ما برای جلوگیری از کاتابولیسم عضلات ، مصرف مکمل گلوتامین است. گلوتامین یک مکمل بسیار م toثر برای حفظ عضلات در وضعیتی است که بدن شما تحت استرس است. گلوتامین همچنین برای تسریع بهبود و بهبود سلامت بیماران تحت مراقبت های ویژه یا جراحی استفاده می شود.

توصیه دوم ما مصرف مکمل های HMB است. این مکمل ، به ویژه در طول رژیم غذایی ، هنگامی که کالری دریافتی شما بسیار کم است. مثر خواهد بود. این مکمل نقش بسیار مهمی در محافظت از سلول های ماهیچه ای ایفا می کند. به همین دلیل ، توصیه می شود از آن برای جلوگیری از شکست عضلات استفاده کنید. ترکیب عالی گلوتامین و HMB باعث افزایش اثر هم افزایی بر مکانیسم های درون سلولی شده و آن را به یک ترکیب عالی تبدیل می کند.

نتیجه برای حفظ توده عضلانی ، توصیه می شود همزمان مکمل گلوتامین + HMB را ترکیب کرده و مصرف کنید.

نتیجه

استفاده همزمان از مکمل های غذایی و بهترین ترکیب آنها با یکدیگر: تقریباً همه مکمل های غذایی را می توان برای بیش از یک منظور استفاده کرد. افزودن مکمل هایی با حداقل اثربخشی ممکن است م workثر واقع نشود و این فقط یک سوپ از مکمل های مختلف است که برای شما م workثر نیست و می تواند بیشتر از آنکه به بدن شما آسیب برساند.

به همین دلیل ما انتخاب کردیم “بهترین ترکیب مکمل های ورزشیما از دو مکمل یا در نهایت سه مکمل استفاده کردیم. اگر بیش از یک هدف را در یک دوره معین دنبال می کنید ، ممکن است ترکیب بیش از این تعداد مفید باشد. با این حال ، توصیه می کنیم قبل از مصرف مکمل ورزشی با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

استفاده خود به خود از مکمل های ورزشی بدون بررسی سابقه پزشکی شما می تواند باعث آسیب جدی یا کوتاه مدت شود. با انتخاب اهداف مناسب و مشاوره مناسب مربیان علمی ، می توانید خطر مصرف مکمل های ورزشی را به حداقل برسانید و به بالاترین عملکرد ورزشی خود برسید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/