علوم ورزشی نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین


آنچه در این مقاله می خوانید

پس از 15 تا 30 دقیقه بعد از ورزش ، شما باید پروتئین سالم و تمیز برای عضله سازی و مقداری کربوهیدرات برای بازسازی ذخایر انرژی بخورید. اگر از این اصل حیاتی پیروی نکنید ، نمی توانید از تجزیه ماهیچه ها جلوگیری کرده یا ذخایر انرژی را بازسازی کنید. بر خلاف خودرویی که هنگام توقف مصرف بنزین را متوقف می کند ، بدن ورزشکار همچنان از سوخت برای عضله سازی و بازسازی ذخایر انرژی بعد از تمرین بعد از تمرین استفاده می کند و این نیاز ما به تکان های پروتئینی را افزایش می دهد.

باید خوانده شود:6 تأثیر مهم شیک پروتئینی بر کاهش وزن و چربی شکم اثر تکان دادن پروتئین بیش از حد چیست؟

کربوهیدراتها بهترین ماده برای پر کردن مخزن سوخت بدن هستند. اگر بعد از ورزش گلوکز مصرف می کنید ، بدن شما در حال حاضر به گلوکز در پایین ترین سطح خود نیاز دارد و گلوکز اضافی به عنوان گلیکوژن ذخیره می شود – منبع اصلی انرژی ورزش. اگر این کار را نکنید ، بدن باید از بافت ماهیچه ای برای بازسازی ذخایر گلیکوژن استفاده کند.

در این مقاله ، مجله علوم تمرینی برای بهترین نتایج حاصل از تمرین و مشاهده پیشرفت ، 12 پروتئین تخصصی شیک را برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین توضیح می دهد. با استفاده از این تکنیک ها عضله سازی را به حداکثر برسانید. با ما بمان.

پروتئین شکر شکلات کره بادام زمینی

پروتئین شکر شکلات کره بادام زمینی

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – یک فنجان شیر بادام اصلی بدون شکر یا آب – نصف فنجان 2 درصد پنیر ارگانیک ارگانیک – 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کاملا طبیعی – یک فنجان بستنی.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این غذا 455 کالری ، 40 گرم پروتئین ، 19 گرم کربوهیدرات و 21 گرم چربی دارد.

2. تافی بادام زمینی

پروتئین شکر شکلات کره بادام زمینی

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – 1.3 فنجان پنیر ارگانیک 2٪ – 2 قاشق غذاخوری دانه کتان – یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کاملا طبیعی – یک قاشق غذاخوری ژل پودینگ کارامل بدون قند – یک فنجان بستنی – 1.4 فنجان آب.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این پروتئین هوشمند دارای 375 کالری ، 37 گرم پروتئین ، 21 گرم کربوهیدرات و 19 گرم چربی است.

3. نان زنجبیلی

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین

  • مواد لازم: 1 پیمانه پودر پروتئین وانیل – نصف قاشق غذاخوری پودر شکلات – 1 فنجان شیر ارگانیک – نصف قاشق دارچین – نصف قاشق زنجبیل – یک حبه – یک فنجان ماست ارگانیک (ترجیحا یونانی) – 5 تکه یخ کرم رنگ.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 337 کالری ، 49 گرم پروتئین ، 22 گرم کربوهیدرات و 5 گرم چربی است.

4. کیک پنیر با محتوای پروتئین بالا

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین

  • مواد لازم: 1 پیمانه پودر پروتئین وانیل – 3.4 فنجان 2٪ پنیر ارگانیک محلی – 1 قاشق غذاخوری چیزکیک بدون قند – نصف شیر ارگانیک – 5 تکه بستنی.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل حاوی 250 کالری ، 37 گرم پروتئین ، 10 گرم کربوهیدرات و 5 گرم چربی است.

5. پروتئین موز شیک

پروتئین موز شیک

  • مواد لازم: 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی – نصف فنجان شیر بادام شیرین نشده – نصف موز – 1.4 فنجان جو خام ساده – نصف پیمانه پودر پروتئین شکلات – 1 قاشق غذاخوری عسل خالص – 1 فنجان بستنی.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 290 کالری ، 15 گرم پروتئین ، 30 گرم کربوهیدرات و 13 گرم چربی است.

6. گردو و بادام

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین

  • مواد لازم: 1 توپ پودر پروتئین وانیل – 1.3 فنجان پنیر ارگانیک محلی 2٪ – 2 قاشق غذاخوری دانه کتان – 14 گرم بادام بدون نمک خام – 14 گرم گردو – 1 فنجان بستنی – 1.4 فنجان آب.
  • طرز تهیه: دانه کتان ، پنیر ، پودر پروتئین ، بستنی و آب را در مخلوط کن بریزید و الک کنید. سپس بادام و گردو را به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شود. سپس کل دارو را با هم ترکیب کرده و میل کنید.

این مکمل دارای 400 کالری ، 35 گرم پروتئین ، 11 گرم کربوهیدرات و 28 گرم چربی است.

7. پروتئین بادام و نارگیل شیک

پروتئین بادام و نارگیل شیک

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – 1 فنجان شیر بادام شیرین نشده – 6 عدد بادام خام بدون نمک خام – 1 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده بدون شکر – نصف قاشق غذاخوری عصاره بادام طبیعی – یک فنجان بستنی.
  • طرز تهیه: همه مواد به جز بادام را در مخلوط کن بریزید و یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس بادام را اضافه کرده و به مدت 15 ثانیه مخلوط کنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.

این مکمل دارای 250 کالری ، 35 گرم پروتئین ، 11 گرم کربوهیدرات و 9 گرم چربی است.

8. وانیل و گیلاس

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین

  • مواد لازم: نصف قاشق غذاخوری کره بادام – 3.4 فنجان شیر نارگیل – نصف فنجان کرن بری یخ زده – یک فنجان گیلاس – نصف قاشق پودر پروتئین وانیل – نصف قاشق غذاخوری دانه چیا – یک قاشق شهد خالص آگاو – خالص فنجان بستنی
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 380 کالری ، 15 گرم پروتئین ، 33 گرم کربوهیدرات و 21 گرم چربی است.

9. کیک سیب

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین وانیل – یک سیب و دانه های بدون پوست – نصف قاشق دارچین – 1.4 فنجان گردو – 1 فنجان شیر بادام و وانیل یا آب شیرین نشده – 4 تکه بستنی.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 400 کالری ، 29 گرم پروتئین ، 31 گرم کربوهیدرات و 20 گرم چربی است.

10. کیک کدو تنبل

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین

  • مواد لازم: 1.4 فنجان شیر بادام شیرین نشده – نصف فنجان کدو تنبل – نصف فنجان ماست ارگانیک – نصف فنجان پودر پروتئین وانیل – 1 قاشق غذاخوری عسل خالص و ارگانیک – 1 قاشق غذاخوری پودر بیسکویت گراهام – 3.4 قاشق غذاخوری دارچین آسیاب شده – 1.2 قاشق چایخوری خاک – 1 قاشق غذاخوری پودر پودینگ کدو بدون شکر.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 200 کالری ، 19 گرم پروتئین ، 25 گرم کربوهیدرات و 3 گرم چربی است.

11. اسفناج و گردو

نحوه آماده سازی 12 پروتئین شیک برای حداکثر عضله سازی پس از تمرین

  • نصف پیمانه پودر پروتئین وانیل – 2 قاشق غذاخوری پسته – 1 قاشق غذاخوری بادام – نصف فنجان اسفناج ارگانیک – نصف فنجان شیر بادام شیرین – نصف قاشق غذاخوری عسل خالص ارگانیک – 1 فنجان بستنی.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 320 کالری ، 18 گرم پروتئین ، 40 گرم کربوهیدرات و 10 گرم چربی است.

12. گزیده لطفا

  • مواد لازم: یک پیمانه پودر پروتئین شکلات – نصف فنجان شیر بادام وانیلی شیرین نشده – 1.8 فنجان اسفناج ارگانیک – 5 تا 6 قطره عصاره نعناع – نصف فنجان آب – 5 تکه بستنی.
  • طرز تهیه: همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را به مدت یک دقیقه یا بیشتر مخلوط کنید تا یکدست شود.

این مکمل دارای 150 کالری ، 25 گرم پروتئین ، 4 گرم کربوهیدرات و 3 گرم چربی است.

تهیه و ترجمه: Elmevarzesh.com

منبع: muscleandfitness.com/nutrition/gain-mass/12-post- workout-shakes-maximum-muscle


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/