علوم ورزشی تفاوت بین گینر و پروتئین او چیست؟


آنچه در این مقاله می خوانید

وقتی ورزش می کنید ، یکی از بزرگترین اهداف شما این است که عضله بسازید تا بیشترین استفاده را از رژیم غذایی و مکمل های بعد از تمرین بتوانید به هدف خود نزدیک کنید. مکمل های زیادی در بازار وجود دارد ، از مکمل های حجمی مانند. کراتین یا بتا آلانین برای تجزیه ماهیچه ها و مکمل غذایی. اما رایج ترین مکمل ها گینر و پروتئین هستند.

بسیاری از ورزشکاران اولین بار معمولاً نام این دو مکمل را می دانند ، اما از تفاوت ها بی اطلاع هستند و تا حدودی گیج شده اند. در این مقاله به طور خلاصه تفاوت بین گینر و پروتئین وی را توضیح می دهیم.

پروتئین او چیست و از چه چیزی تشکیل شده است؟

به طور خلاصه ، پروتئین وی یا آب پنیر به عنوان یک محصول جانبی در صنعت لبنیات و پنیر به دست می آید. پروتئین وی به سرعت جذب بدن می شود و حاوی اسیدهای آمینه ضروری برای رشد ماهیچه ها است. این نوع پروتئین حاوی لاکتوز است و چربی آن مشتق شده است. مصرف پروتئین می تواند راهی ساده برای دریافت پروتئین مورد نیاز ورزشکاران روزانه علاوه بر رژیم غذایی باشد.

در حقیقت ، این بهترین شکل پروتئین است که به راحتی هضم می شود و به سرعت وارد جریان خون می شود. بر اساس محتوای پروتئین ، پروتئین وی به سه دسته تقسیم می شود. که به ترتیب بر اساس کاهش میزان پروتئین است. پروتئین V جدا شده ، پروتئین V کنسانتره و پروتئین V هیدرولیز است. پودر پروتئین فقط مقدار کمی کربوهیدرات و چربی دارد و معمولاً روزانه حدود 20 تا 30 گرم پروتئین دارد. بخش

چرا باید پروتئین او را مصرف کنیم؟

تفاوت بین گینر و پروتئین او چیست؟

پروتئین او نه تنها برای بدنسازان و ورزشکاران مفید است ، بلکه به طور متوسط ​​اکثر افرادی که ورزش می کنند و می خواهند سالم باشند می توانند از آن استفاده کنند. رایج ترین استفاده از پروتئین وی افزایش قدرت و توده عضلانی است. این مکمل در تأمین پروتئین ها و اسیدهای آمینه لازم بدن که به عنوان بلوک های سازنده برای افزایش رشد عضلات استفاده می شود ، نقش دارد. همچنین باعث افزایش ترشح هورمون های آنابولیک مانند انسولین می شود که در رشد ماهیچه ها نقش دارند.

پروتئین او به بدنسازان کمک می کند تا با تحویل سوخت ماهیچه ها و افزایش استقامت و قدرت ، به پتانسیل واقعی خود برسند. به طور مشابه ، پروتئین وی با افزایش مدت زمان سیری همراه با ورزش به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند. پروتئین او همچنین به عنوان یک منبع انرژی عمل می کند و به افراد کمک می کند تا میزان پروتئین مصرفی روزانه خود را افزایش دهند.

گینر و گینر مس چیست و ترکیب آنها چیست؟

تفاوت بین گینر و پروتئین او چیست؟

گینر یا مس گینر مکمل هایی هستند که پروتئین کمی دارند به همراه مقدار زیادی کربوهیدرات و چربی برای تأمین کالری مورد نیاز مصرف کننده. نسبت کربوهیدرات به پروتئین در این مکمل ها 2 به 1 و حتی 3 به 1 است ، به عنوان مثال ، در یک وعده غذایی می توانید 60 گرم کربوهیدرات و 30 گرم پروتئین دریافت کنید. بنابراین ، بیشترین نسبت کالری از کربوهیدراتهای گینر به دست می آید که عمدتاً ترکیبی از مالتوز و گلوکز هستند و به منظور افزایش وزن مصرف می شوند.

چرا باید از Gainer استفاده کنید؟

گینرها فقط برای یک هدف ساخته شده اند – برای افزایش وزن. محتوای چربی زیاد و به ویژه کربوهیدرات ها در گینر و بیشتر در گینر-مس مخصوصاً برای کسانی است که کم وزن هستند و می خواهند وزن خود را افزایش دهند ، به ویژه علاوه بر فعالیت های ورزشی مانند بدنسازی.

همچنین تفاوت قابل توجهی بین پروتئین و افزایش دهندگان آن در میزان کربوهیدرات و کالری وجود دارد. پروتئین آب پنیر معمولی در هر وعده حدود 100 تا 150 کالری دارد. سرو ، اما هر وعده تقویت کننده مس بین 1250 تا 1500 کالری دارد. اگر به سرعت در حال افزایش وزن هستید یا می خواهید سریع وزن خود را افزایش دهید ، افزایش وزن گزینه خوبی است.

کدام را انتخاب کنیم؟ پروتئین وی یا افزایش دهنده مس

شاید تنها دلیلی که این مقاله را انتخاب کرده و آن را خوانده اید این است که بدانید در نهایت کدام یک از این دو مکمل را باید مصرف کنید؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

اگر هدف بدنسازی است

همانطور که گفته شد ، گینرها بیشتر دارای کربوهیدرات هستند که انسولین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و ذخیره چربی را افزایش می دهد. اما مکمل پروتئینی او ؛ بیشترین نیاز بدن را به پروتئین خالص می دهد. بنابراین اگر هدف شما عضله سازی و افزایش قدرت است ، پیشنهاد می کنیم پروتئین را به جای گینر انتخاب کنید.

اگر هدف تناسب اندام یا رژیم است

اگر رژیم دارید و نوع ورزش شما کاهش چربی و حتی تجزیه عضلات است ، بهتر است به سراغ پروتئین جدا شده بروید زیرا این نوع پروتئین حاوی 90 درصد یا بیشتر از آن پروتئین است و لاکتوز و چربی کمتری دارد.

اگر هدف پوشیدن و پوشیدن است

همانطور که همه می دانیم ، افزایش وزن برای افرادی که در حال افزایش وزن هستند دشوار است. تقویت کننده های مس در مواردی که تنها هدفشان افزایش سریع وزن است بسیار مفید هستند. اگرچه مشابه مکمل های دیگر ، مس گینر یک قرص معجزه آسا نیست. استفاده طولانی مدت از تقویت کننده مس می تواند لایه هایی از چربی ناخواسته را که از بین بردن آنها دشوار است ، اضافه کند.

افزایش وزن برای برخی بسیار مشکل است ، به ویژه برای تیپ بدنی خارج رحمی! با این حال ، اگر هدف شما افزایش حجم کل بدن است و می خواهید سریع وزن خود را کاهش دهید ، گینرها یک راه حل سریع هستند ، اما باید بدانید که مصرف منظم آنها باعث افزایش لایه های چربی بدن شما می شود و پس از قطع مصرف مقدار قابل توجهی از دست خواهید داد.

نکته آخر

با توجه به توضیحات داده شده ، احتمالاً متوجه شده اید که مکمل های پروتئینی وی از گینرها بهتر است. اگرچه گینرها وزن شما را بهبود می بخشند ، اما به طور کلی از پروتئین او برتری دارند ، بنابراین اگر می خواهد وزن کمتری کند اما چربی کمتری دارد و عضله بیشتری دارد ، پروتئین خود را بخورید.

شما باید از این واقعیت آگاه باشید که هیچ افزایش وزن یا مکمل پروتئینی نمی تواند یک شبه به شما نتیجه دهد ، هنگامی که شیوه زندگی ، تغذیه و ورزش شما در راستای اهداف شما باشد نتایج بهتری خواهید گرفت. علاوه بر این توضیحات ، باید توجه داشت که در دراز مدت ، تنها یک برنامه رژیم غذایی جامع و مفید ، راهی ساده و سالم برای حفظ ماهیچه یا افزایش وزن است.

تهیه و ویرایش توسط elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/