علوم ورزشی بهترین مکمل برای زنانی که عضله سازی می کنند + 10 مکمل


آنچه در این مقاله می خوانید

عضله فقط مختص مردان نیست ، بنابراین مکمل های ورزشی فقط مختص مردان نیست و مکمل هایی برای زنان برای عضله سازی وجود دارد! امروزه آماتورها و ورزشکاران حرفه ای در سراسر جهان تمایل به مصرف مکمل های ورزشی سالم و استاندارد برای افزایش عملکرد ورزشی خود تا حدی دارند که مصرف این مکمل ها به رژیم غذایی روزانه آنها اضافه شده است.

این مقاله فقط برای ارائه اطلاعات در مورد مکمل های عضلانی برای زنان و ورزشکاران حرفه ای و آماتور است. مجله علوم ورزشی استفاده از مکمل های هیچ شرکت یا مارکی را توصیه نمی کند و در مورد استفاده از مکمل ها و نوع مارک نیز توصیه نمی کند. برای اطلاع از مکمل های عضله سازی برای زنان ثبت نام کنید.

پودر پروتئین برای عضله سازی زنان

پروتئین برای بدن ضروری است. مطمئناً در رژیم غذایی خود مرغ و گوشت قرمز می خورید ، اما اگر بدن خود را با مکمل های پروتئینی تامین نکنید ، مطمئناً پیشرفت سریع و عضله سازی نخواهید داشت. پس از تمرین ، رساندن سریع پروتئین به عضلات سنتز پروتئین را افزایش می دهد و سپس ماهیچه ها رشد می کنند.

اما کدام پروتئین باید مصرف شود؟ یک مطالعه آزمایشی که به تازگی در دانشگاه Baylor در تگزاس منتشر شده است نشان داد که مکمل پروتئین و کازئین پس از ورزش منجر به بیشترین عملکرد و افزایش توده عضلانی می شود.

کراتین به عضله سازی زنان

کراتین همیشه یک مکمل محبوب در بین همه مردم بوده و بعد از پروتئین دومین پروتئین مهم است. نتایج یک مطالعه منتشر شده در مجله بیوشیمی سلولی و مولکولی نشان می دهد که کراتین به طور طبیعی توسط ماهیچه ها تولید می شود و قدرت ، توده عضلانی بدون چربی و عملکرد ورزشی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد ، به ویژه تمرینات با شدت بالا ، استقامت و حتی ذخیره انرژی ماهیچه ها.

BCAA

مکمل های غذایی برای خانم هایی که عضله سازی می کنند

آمینو اسیدهای شاخه دار حاوی سه آمینو اسید ضروری هستند که توسط بدن ساخته نشده و باید از طریق رژیم غذایی وارد بدن شوند. این اسیدهای آمینه ساختار مولکولی مشابهی دارند و برای حداکثر نتایج باید با هم مصرف شوند. در میان سه آمینو اسید ایزولوسین ، لوسین و والین در بحث عضله سازی ، لوسین فوق ستاره است زیرا تولید انسولین و هورمون های آنابولیک را افزایش می دهد و سنتز پروتئین را افزایش می دهد.

مصرف سه آمینو اسید با هم بسیار عالی است زیرا به راحتی به گلوکز تبدیل می شود ، که گلیکوژن و اسیدهای آمینه عضلات را بازسازی می کند و در حین ورزش به شما انرژی بیشتری می دهد. نتایج استفاده از BCAA شامل حمایت از قدرت و قدرت ورزشکار ، بهبود سریع پس از تمرین ، پتانسیل برای عضله سازی و افزایش سطح انرژی است.

مکمل برای زنان عضله ساز – آرژنین

این ماده در بدن تولید می شود و باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. اتساع رگ های خونی جریان خون را افزایش می دهد ، که به نوبه خود مواد مغذی ، مکمل ها و سایر مواد مغذی مورد نیاز ماهیچه ها را تأمین می کند. برخی از ورزشکاران برای تقویت عضلات قرص اکسید نیتریک (NO) مصرف می کنند ، اما توجه داشته باشید که برای افزایش سطح NO باید آرژنین مصرف شود. آرژنین در بدن به اسیدهای آمینه سیترولین و NO تجزیه می شود.

مولتی ویتامین

مولتی ویتامین ها یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که یک ورزشکار می تواند از نظر عملکرد ورزشی و رژیم غذایی انجام دهد. مصرف مولتی ویتامین به عملکرد بهتر بدن در جنبه های مختلف کمک می کند. کمبود یا کمبود یک ویتامین می تواند چندین اثر و نتایج بد ایجاد کند ، به این معنی که یک ویتامین به تنهایی می تواند باعث کاهش عملکردهای مهم بدن شود.

متابولیسم سریع برای افرادی که می خواهند چربی بسوزانند ، عملکرد سیستم ایمنی سالم ، از دست دادن استخوان سالم و قوی ، عضله سازی و ترمیم خوب و نگهداری خوب ماهیچه ها از مزایای مصرف مولتی ویتامین است.

کازئین به عضله سازی زنان

از کازئین می توان برای حمایت طولانی مدت از عضله سازی و حفظ سلامت و شادابی ماهیچه ها در طول روز استفاده کرد. وقتی پروتئین وی برای بعد تمرین مناسب است ، کازئین بهترین گزینه برای بازیابی و ترمیم ساعت ها بدون تمرین است. یکی از مزایای قابل توجه کازئین مبارزه با کاتابولیسم ، ترمیم عضلات و جذب طولانی مدت پروتئین و توسعه خالص بافت ماهیچه ای است.

اسیدهای چرب ضروری – EFAs

بدن قادر به تولید و تولید اسیدهای چرب ضروری (EFAs) نیست. بنابراین ، ورزشکاران باید EFA مورد نیاز خود را از غذاهایی مانند ماهی قزل آلا ، دانه کتان و دیگر ماهی های آب سرد دریافت کنند. ورزشکاران همچنین می توانند نیاز خود را به این داروها با مصرف مکمل های ضروری اسیدهای چرب که در بازار به عنوان EFAs شناخته می شوند ، برطرف کنند. سیستم قلبی عروقی ، سیستم ایمنی و عملکرد سالم مغز ، حمایت مفصلی و تولید سالم هورمون های بدن ، تشویق متابولیسم فعال و بهبود سریع عضلات پس از انجام تمرینات سنگین ، اثرات مصرف EFAs است.

ZMA

روی و منیزیم (ZMA) مکمل افزایش سطح تستوسترون و هورمون رشد شبه انسولین (IGF-1) است. روی در سنتز پروتئین نقش دارد و منیزیم به گونه ای عمل می کند که رشد ماهیچه ها را تسهیل می کند.

بهترین مکمل دیگر بتا آلانین ، یک اسید آمینه غیر ضروری است. وقتی بتا آلانین به آمینو اسید هیستیدین می رسد ، اتفاق جالبی رخ می دهد: آنها با یکدیگر متصل می شوند و ترکیبی به نام کارنوزین را تشکیل می دهند. کارنوزین می تواند اندازه عضلات را افزایش داده ، قدرت و استقامت را افزایش داده و به سوزاندن چربی کمک کند.

از آنجا که مقدار کارنوزین که بدن می تواند تولید کند بستگی مستقیم به میزان بتا آلانین موجود در بدن دارد ، مصرف مکمل بتا آلانین مفید خواهد بود. مکمل 1 تا 3 گرم بتا آلانین را قبل و بلافاصله بعد از ورزش مصرف کنید

قبل از تمرین مکمل را تقویت کنید عضله سازی زنان

این مکمل ها برای به حداکثر رساندن زمان تمرین در ورزشگاه و انجام انواع تمرینات شدید ارائه می شود. تمرکز عالی و هوشیاری ذهنی ، سطح انرژی بسیار بالا ، چرخش و جریان خون و اکسیژن کارآمد در بافت ماهیچه ای و انفجار انرژی عضلانی از جمله تاثیرات مصرف مکمل ها قبل از ورزش است.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

منابع: بدنسازی و عضلات و تناسب اندام


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/