علوم ورزشی بهترین زمان و روش برای مصرف BCAA هایی که نمی دانستید!


آنچه در این مقاله می خوانید

مکمل های ورزشی ، به ویژه مکمل های BCAA ، از جمله محصولات پرکاربرد هستند ، به ویژه در بین ورزشکاران حرفه ای یا گروهی از افرادی که می خواهند به طور م massثر توده عضلانی خود را افزایش دهند. اما نکته مهمی که باید در مورد انواع مکمل های ورزشی از جمله BCAAs بدانید ، دانستن بهترین زمان و نحوه مصرف BCAA است.

واضح است که استفاده از مکمل های ورزشی با کیفیت و مطابق برنامه به شما کمک می کند تا با مصرف آنها نتایج بهتری بگیرید. زیرا در غیر این صورت ، شما فقط باید ماهانه هزینه کنید تا این محصولات را خریداری کنید بدون اینکه تأثیر قابل توجهی بر عملکرد ورزشی خود یا افزایش توده عضلانی خود داشته باشید.

بنابراین ، و با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران که از مکمل های BCAA استفاده می کنند ، در این مقاله قصد داریم این موضوع را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر مصرف کننده این نوع مکمل های ورزشی هستید یا قصد دارید در آینده از آن استفاده کنید ، این مقاله را در انتهای Betadaro بخوانید.

بهترین روش مصرف BCAA چطور است؟

بهترین زمان و روش برای مصرف BCAA

همانطور که می دانید ، مکمل های BCAA از ترکیب خوبی از سه اسید آمینه ضروری زنجیره ای شاخه دار ، لوسین ، ایزولوسین و والین ساخته شده اند و بر اساس مطالعات متعدد در مورد این نوع مکمل های ورزشی ، مشخص شده است که استفاده از آنها می تواند احساس را کاهش دهد. از خستگی حین و بعد از ورزش ، درد عضلانی ناشی از ورزش را کاهش دهید و همچنین تولید پروتئین عضلانی را افزایش دهید و در نتیجه رشد ماهیچه ای بهتری داشته باشید.

اما اگر می خواهید با مصرف این نوع مکمل های ورزشی بهترین نتایج را بدست آورید ، باید نحوه مصرف BCAA را نیز بدانید. از جمله دوز مجاز تولید کننده و بر اساس سن ، جنسیت ، وضعیت بدنی و وزن شما. این دوز ، که می تواند در نتیجه آماده سازی محلول با حل کردن پودر BCAA در نوشیدنی ها یا مصرف تعداد مشخصی قرص به دست آید ، بسیار مهم است و اگر بیشتر یا کمتر از مقدار توصیه شده باشد نتایج متفاوتی خواهد داشت.

به طور کلی ، بهترین روش برای مصرف BCAA به شرح زیر است:

خانم ها

  • ورزشکاران: روزانه 12 گرم در 4 تا 5 وعده
  • افراد غیرورزشکار: 3 تا 5 گرم در روز برای 2 یا 3 وعده غذایی

آقایان

  • ورزشکاران: روزانه 15 تا 20 گرم در 5 تا 8 وعده
  • افراد غیرورزشکار: روزانه 5 تا 9 گرم برای 2 یا 3 وعده غذایی

در مورد بهترین روش و روش مصرف BCAA ، توجه داشته باشید که هرگز نباید خودسرانه روش مصرف یا دوز توصیه شده را افزایش دهید تا سریعتر به هدف نهایی برسید. زیرا این می تواند با عواقبی مانند افت قند خون ، افزایش سطح نرمال پلاسمونیا ، اختلال در فرآیندهای متابولیک و حتی مشکلات عملکرد طبیعی مغز.

آخرین چیزی که باید در مورد روش و روش مصرف BCAA بگوییم تا نتیجه دلخواه را بدست آوریم این است که باید سعی کنید مصرف این نوع مکمل های ورزشی را به یک عادت تبدیل کنید. از آنجا که مطالعات نشان داده است افرادی که برای اولین بار از BCAA استفاده می کنند ، باید حداقل 2 تا 3 هفته به طور مستقیم از مکمل استفاده کنند تا نتایج مطلوب را بدست آورند. در صورت ادامه مصرف BCAA ، سایر افراد آسیب ماهیچه ای بسیار کمتری خواهند داشت. استفاده منظم از BCAA به عنوان محلول ، به ویژه در حین فعالیت بدنی ، به هیدراته نگه داشتن بدن شما کمک می کند.

بهترین زمان برای مصرف BCAA کی است؟

بهترین زمان و روش برای مصرف BCAA

با توجه به اینکه بهترین زمان برای مصرف BCAA ، به عنوان مثال مکمل های ورزشی ، بسته به هدفی که برای آنها استفاده می کنید ، می توانید به عنوان یک روش کلی از مکمل های BCAA به شرح زیر استفاده کنید:

هدف: افزایش انرژی بدن برای ورزش

بهترین زمان استفاده: تقریبا. 30 دقیقه قبل از شروع تمرین

هدف: بهبود رشد عضلات و بازیابی بدن

بهترین زمان استفاده: حداکثر 30 دقیقه پس از تمرین

هدف: افزایش پروتئین عضلانی بین وعده های غذایی

بهترین زمان مصرف: 2 ساعت بعد از غذا خوردن

هدف: افزایش میزان لوسین در غذا

بهترین زمان و روش مصرف BCAA: همراه با وعده های غذایی که حداقل 30 گرم پروتئین ندارند

با توجه به بهترین زمان برای مصرف BCAA ، باید توجه داشت که اگرچه آزمایشات متفاوتی تا کنون با اثرات مصرف این مکمل در زمان های مختلف انجام شده است ، اما آنچه از این نتایج بدست آمده است نشان می دهد که مصرف این مکمل در درجه بالا بستگی دارد در مورد شیوه زندگی خود قبل ، حین یا بعد از ورزش

به عنوان مثال ، برخی افراد ترجیح می دهند صبح ها و در حالی که هنوز ناشتا هستند ورزش کنند ، در حالی که برخی دیگر شروع ورزش را به بعد از صبحانه موکول می کنند. بنابراین باید زمان تمرین را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که بهترین زمان برای مصرف BCAA چیست.

همچنین به خاطر داشته باشید که مکمل های BCAA می توانند سطح آمینو اسید را در خون تقریباً 30 تا 45 دقیقه پس از مصرف افزایش دهند و شروع به تأثیر کنند. بنابراین اگر صبح با معده خالی ورزش می کنید ، بهتر است ابتدا مکمل های BCAA را مصرف کنید ، منتظر بمانید تا آمینو اسیدها آزاد شوند و سپس ورزش کنید.

با این حال ، اگر زمان فعالیت بدنی شما زمانی است که پروتئین بدن شما از طریق رژیم غذایی آزاد می شود ، می توانید BCAA را در طول یا بعد از تمرین خود مصرف کنید. به گفته محققان ، بهترین زمان مصرف BCAA قبل و حین تمرین است که باعث افزایش استقامت ، انرژی و بازیابی عضلات در ورزشکاران ، به ویژه ورزشکاران استقامتی می شود.

آیا لازم است BCAA در یک روز مرخصی مصرف شود؟

به طور خلاصه ، بله. BCAA نقش مهمی در ترمیم و بازیابی ماهیچه ها ایفا می کند ، بنابراین برای سرعت بخشیدن به بهبودی ، لازم است BCAA ها را در حالت استراحت مصرف کنید.

نتیجه

همانطور که در این مقاله بیان شد ، استفاده از BCAA در زمان های مختلف می تواند نتایج متفاوتی داشته باشد. اما آنچه واضح است این است که تعیین بهترین زمان و روش مصرف BCAA تا حد زیادی به زندگی روزمره و برنامه ورزشی شما بستگی دارد و باید بر این اساس تعیین شود.

در پایان این مقاله ، باید مجدداً تأکید کنیم که شما باید استفاده از BCAA را بر اساس نیازهای جسمی خود و با توجه به شرایط شخصی خود تعیین کنید تا علاوه بر دستیابی به نتایج دلخواه ، از مشکلات ناشی از استفاده بیش از حد از مکمل های ورزشی جلوگیری کنید.

وب سایت: betadarou.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/