علوم ورزشی بهترین تغذیه قبل از یوگا برای بهترین نتایج


آنچه در این مقاله می خوانید

یوگا پر از حرکات ، پیچ و خم ها است. داشتن شکم پر قبل از تمرین یوگا باعث درد شکم ، گرفتگی عضلات و نفخ می شود. بسیاری از مردم نمی دانند چه چیزی بخورند و چگونه برنامه ریزی کنند. بسیاری از مردم چیزی نمی خورند ، گرسنه می شوند و انرژی ندارند و نمی توانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

این راهی سریع برای یک تمرین بیهوده و بی نتیجه است. بدون غذا ، بدن عضله رشد نمی کند زیرا بدن در وضعیت نگهداری قرار دارد. این بدان معناست که بدن آمادگی این را ندارد که برای عضلات جدید پول خرج کند ، بلکه در تلاش است تا انرژی و شرایطی را برای پیشرفت به آنچه که دارد فراهم کند. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی تغذیه هوشمند برای تمرینات یوگا را توضیح می دهد ، بپیوندید.

1. زمان

وعده غذایی ایده آل 200 تا 300 کالری است که باید 45 دقیقه قبل از یوگا مصرف شود. این زمان برای هضم غذای سبک کافی است. وعده غذایی بزرگتر حدود 400 تا 500 کالری باید 2 تا 3 ساعت قبل از ورزش مصرف شود. 2 ساعت قبل از ورزش از خوردن گوشت ، غذاهای سنگین یا به آرامی قابل هضم خودداری کنید.

سبزیجات می توانند منبع خوبی از کربوهیدرات برای ورزشکار باشند ، اما گیاهان دارای فیبر بالا گاز و گرفتگی معده تولید می کنند و بر عملکرد آنها تأثیر منفی می گذارد. وعده غذایی قبل از تمرین باید عاری از سبوس ، لوبیا و خردل باشد.

2. غذاهای چرب نخورید

قبل از ورزش از خوردن غذاهای چرب ، حتی غذاهای چرب خودداری کنید. کره یا ماست چرب بسیار دیر هضم است و می تواند هنگام ورزش باعث ناراحتی شود. بر غذاهای زود هضم و کم پروتئین تمرکز کنید. کربوهیدرات موجود در میوه ها و سبزیجات مستقیماً به گلوکز تبدیل می شوند. گلوکز بلافاصله توسط سلولهای بدن استفاده می شود.

آیا قصد دارید یوگای قدرتمندی تمرین کنید؟ پوره آمارانت ، شیر بادام با مقداری گردو و انواع توت های تازه را امتحان کنید. پوره کربوهیدرات و پروتئین پروتئین های گردو انرژی لازم را برای کلاس یوگا تأمین می کند. این انرژی از میان وعده های کربوهیدرات خالص کارآمدتر است. آمارانت حاوی پروتئین گیاهی ، آهن و مواد معدنی است که ورزشکاران (مرد یا زن) به اندازه کافی از آنها استفاده نمی کنند.

یک نوشیدنی با الکترولیت های طبیعی بنوشید

از مواد بسته بندی شده که در فروشگاه ها موجود است استفاده نکنید. این نوشیدنی ها مملو از شیرین کننده ها و مواد شیمیایی است که نباید مصرف کنید. این نوشیدنی باید طبیعی و بدون قند باشد. برای تهیه این نوع نوشیدنی ، یک لیتر آب تصفیه شده را با یک قاشق غذاخوری نمک دریا حاوی مواد معدنی ، خیار و آب لیمو تازه ترکیب کنید. این مخلوط را یک شب در یخچال نگهداری کرده و قبل از تمرین بنوشید.

4. میان وعده هوشمند

هیچ چیز بدتر از حالت تهوع و استفراغ در کلاس یوگا نیست. قبل از ورزش یک وعده غذایی سبک بخورید ، بعد از ورزش یک وعده غذایی کامل بخورید. اگر زمان زیادی برای شروع ورزش ندارید ، از چند مغز خام بادام استفاده کنید. اگر تمرین صبح زود شروع می شود ، می توانید از یک فنجان سوپ جو دوسر با موز یا مقداری سیب لذت ببرید. چند زردآلو یا کشمش خشک یا 1/4 فنجان گردو یا ماست کم چرب با نصف فنجان زغال اخته بخورید.

5. مخلوط کردن غذاها

هر وعده غذایی قبل از ورزش باید حاوی کربوهیدرات و مایعات باشد. موز ، نصف فنجان اسفناج ، نصف فنجان شیر بادام یا یک قاشق غذاخوری پروتئین گیاهی را برای یک وعده غذایی سالم قبل از ورزش مخلوط کنید. موز دارای فیبر کمی است و به سرعت جذب می شود. بازدارنده غنی از پتاسیم یک الکترولیت عالی برای تعادل مایعات است. این ترکیب را با کمی آب بنوشید.

قبل از تمرین یوگا ، پر کردن آب بدن بسیار مهم است. می توانید وعده غذایی حاوی چای سبز ، آناناس یا انبه بخورید. خوردن یک وعده غذایی غنی از انرژی با نوشیدنی حاوی اکسیدان از آسیب ماهیچه ها جلوگیری می کند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/