علوم ورزشی بهترین تغذیه قبل از تمرین هوازی چیست؟


آنچه در این مقاله می خوانید

نوع تغذیه قبل از تمرین تأثیر زیادی بر عملکرد و نتیجه تمرین شما دارد. شما می توانید بدون توجه به برنامه رژیم غذایی خود ، قبل از تمرین غذای مورد علاقه خود را بخورید ، اما انتظار نداشته باشید که برنامه تمرینی شما به نتیجه دلخواه برسد. تمرینات هوازی به انرژی نیاز دارد زیرا زمان زیادی را می طلبد ، حتی اگر شدت آن کم باشد. بنابراین تأمین انرژی بدن با تغذیه مناسب ضروری است. با ما همراه باشید تا خودتان را با تغذیه قبل از هوازی آشنا کنید.

تغذیه قبل از ورزش هوازی در صبح

اگر می خواهید ورزش هوازی را در اوایل روز انجام دهید ، توجه کنید که چند ساعت خوابیده اید ، غذا نخورده اید و بدن شما هنگام خواب کالری می سوزاند. بنابراین به جای پر کردن معده ، غذای مقوی و با طراوت بخورید.

بهترین رژیم قبل از ورزش هوازی ، خوردن رژیم غذایی کوچک حاوی کربوهیدرات و مقداری پروتئین است. اگر برنامه هوازی شما بیش از 40 دقیقه طول کشید ، کمی پروتئین بیشتری به صبحانه خود اضافه کنید و حداقل یک ساعت به بدن خود فرصت دهید تا هضم شود.

اگر فاصله بین ورزش و غذا خوردن کوتاه باشد

یک تکه میوه مانند موز ، پرتقال یا سیب بخورید. اگر برنامه هوازی شما طولانی است ، کمی ماست ، یک تخم مرغ ، یک تکه پنیر یا یک تکه گوشت کوچک به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این پروتئین اضافه شده به قدرت بدنی شما در طول تمرینات طولانی مدت کمک می کند. برش هویج یا یک لیوان بزرگ آب میوه یا یک نوشیدنی ورزشی نیز می تواند یک میان وعده خوب باشد.

تغذیه قبل از تمرینات هوازی در غروب یا غروب

اگر در طول روز ورزش هوازی انجام می دهید ، چند ساعت قبل از ورزش غذا بخورید. بهترین راه برای اطمینان از این که غذایی که می خورید در حین ورزش شما را اذیت نمی کند ، 2 تا 3 ساعت قبل از فعالیت است. حداقل زمان یک ساعت و نیم است ، اما ورزشکاران به احتمال زیاد غذا را سریع هضم می کنند. توصیه می شود قبل از ورزش 60 کالری از پروتئین و 150 کالری از کربوهیدرات ها در رژیم غذایی خود دریافت کنید.

اگر زمان زیادی برای تمرین دارید

Gunner Patterson ، نویسنده کتاب نکاتی برای بهترین تناسب اندام ، پیشنهاداتی برای تغذیه قبل از هوازی ارائه می دهد. او پیشنهاد می کند یک تکه نان گندم و یک تکه میوه مانند یک سیب بخورید. همچنین می توانید یک کاسه کوچک بلغور جو دو سر با کشمش بخورید

او همچنین توصیه هایی برای تغذیه قبل از تمرین دارد. همانطور که در تمرینات طولانی ذکر شد ، شما به مقداری پروتئین نیاز دارید ، بنابراین سعی کنید با خوردن یک لیوان شیر همراه غذا آن پروتئین را دریافت کنید ، در غیر این صورت می توانید یک ساندویچ کوچک ماهی تن تهیه کنید. از خوردن غذاهای چرب خودداری کنید زیرا هضم و جذب آنها بیشتر از کربوهیدرات ها طول می کشد.

عادات غذایی خود را سفارشی کنید

ورزشکاران فعال باید بیشتر از ورزشکاران آماتور یا افراد عادی وعده های غذایی بخورند. این بدان معناست که به جای سه وعده غذایی بزرگ ، سعی کنید 6 وعده غذایی کوچک در طول روز بخورید. حتی اگر یک ورزشکار حرفه ای نیستید ، به جای سه وعده غذایی سنگین ، 4 یا 5 بار در روز وعده های غذایی کوچک بخورید.

مزیت افزایش تعداد وعده های غذایی این است که شما همیشه سرشار از انرژی خواهید بود و هنگام ورزش انرژی لازم را برای آن خواهید داشت. اگر بدن شما انرژی لازم را ندارد و غذای بدن را تامین نمی کنید ، متابولیسم بدن کاهش می یابد و باعث افزایش چربی بدن می شود!

سرانجام

اگر می خواهید سالم بمانید و بیشتر عمر کنید ، سعی کنید حداقل 150 دقیقه در طول هفته پیاده روی سریع داشته باشید. اگر دویدن یا شنا را نیز ترجیح می دهید ، می توانید زمان تمرین خود را به 75 دقیقه کاهش دهید. مهم نیست که چه نوع فعالیتی انجام می دهید ، اما مهم این است که فعال بمانید و رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

تصورات غلطی در مورد تغذیه ورزشکاران وجود دارد. برخی از آنها مربوط به تغذیه قبل از تمرین است. برخی تصور می کنند خوردن غذا قبل از ورزش باعث گرفتگی معده و حالت تهوع می شود. برخی از افراد همچنین معتقدند که ورزش با معده خالی باعث چربی سوزی بیشتری می شود. هر ورزشکاری باید قبل از تمرین مطابق رژیم غذایی خود مقداری غذای سبک بخورد تا انرژی مورد نیاز برای تمرین و چربی سوزی افزایش یابد.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

livestrong.com/article/331459- قبل از کاردیو چه چیزی بخوریم


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/