علوم ورزشی برای معده شش تکه چه بخوریم؟


حتی اگر هر روز به ورزشگاه می روید اما از تغذیه خود به عنوان تغذیه آگاه نیستید ، نتایج خوبی نخواهید گرفت ، مخصوصاً برای یک بسته شش تایی ، زیرا تمرینات قدرتی و هوازی در کنار تغذیه موارد درستی هستند. شما نتایج در این مقاله ، مجله علوم ورزشی برخی مواد مغذی مفید برای معده شش تایی را به شما معرفی می کند.

ماست یونانی

ماست یونانی علاوه بر داشتن پروتئین بالا و مفید برای عضله سازی ، سرشار از کلسیم و پروبیوتیک است که به داشتن یک بسته شش تایی کمک می کند. نتایج یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی کلینیک ها نشان می دهد کسانی که روزانه نوشیدنی تخمیر شده حاوی پروبیوتیک ها را مصرف می کردند مقدار قابل توجهی چربی شکم را از دست می دادند. هنگام خرید ماست یونانی به برچسب روی آن توجه کنید که معطر نیست و شکر ندارد.

مکمل پروتئین آب پنیر (آب پنیر)

این منبع پروتئینی حاوی آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه ای است که از آسیب ماهیچه ای جلوگیری کرده و رشد ماهیچه ها را افزایش داده و بافت ماهیچه ای را حفظ می کند. همچنین ، در تحقیقی که در مجله FASEB منتشر شد ، افرادی که رژیم داشتند با مصرف پروتئین در رژیم غذایی خود چربی بیشتری را از دست دادند. بافت عضلانی را از دست ندهید. اگر پروتئین شیر برای شما مشکل ساز است و به دلیل حساسیت نمی توانید آن را مصرف کنید ، پروتئین آن مشکلی مانند ناراحتی معده ، نفخ و حتی در افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند ایجاد نمی کند.

غلات کامل برای معده شش بسته

6 ماده غذایی که باید برای داشتن شکم شش تکه بخورید

کربوهیدراتهای پیچیده ، به ویژه غلات کامل ، انرژی را در حین ورزش تأمین می کنند و می توانند به شما در رسیدن به تناسب اندام و داشتن شکم شش تایی کمک کنند. همچنین ، فیبر موجود در غلات کامل می تواند چربی شکم را کاهش داده و سطح هورمون هایی را که شما را سیر نگه می دارد ، افزایش داده و از پرخوری جلوگیری کند. تحقیقات همچنین نشان می دهد افرادی که از غلات کامل در رژیم غذایی خود استفاده می کنند ، چربی بیشتری را در قسمت میانی بدن از دست می دهند.

مارچوبه

مارچوبه سرشار از فیبر پری بیوتیک است (پری بیوتیک ها کربوهیدرات های غیرقابل هضم هستند که در غذا یافت می شوند و برای تحریک رشد باکتری های پروبیوتیک در بدن ضروری هستند) ، که برای مبارزه با نفخ مفید است. مارچوبه همچنین دارای خاصیت مدر است ، به این معنی که مقدار ادرار را افزایش می دهد و همچنین به دفع سموم از کلیه ها کمک می کند.

البته مصرف آن به افراد مبتلا به نارسایی کلیه توصیه نمی شود. مارچوبه همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به قوی نگه داشتن ماهیچه ها و جلوگیری از التهاب به دلیل افزایش وزن کمک می کند. به طور کلی ، خوردن سبزیجات برای کاهش چربی شکم خوب است و مارچوبه یکی از آنهایی است که می تواند به شما در رسیدن به شکم شش تایی کمک کند.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین مهم است زیرا دیر هضم می شود و به شما اجازه می دهد مدت بیشتری سیر بمانید. همچنین حاوی فیبر و مواد مغذی است که در کاهش چربی مثر است. مانند کاروتنوئیدها ، که یک آنتی اکسیدان قوی هستند که با تثبیت قند خون از مقاومت به انسولین جلوگیری کرده یا آن را کاهش می دهند.

بادام

بادام حاوی پروتئین و فیبر است و کربوهیدرات کمی دارد ، در حالی که از یبوست و نفخ ناشی از فیبر جلوگیری می کند ، سیری و ثبات قند خون را افزایش می دهد. مطالعه ای که در سال 2015 در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد نشان داد که خوردن 30 تا 35 عدد بادام در روز به افرادی که وزن کم کرده اند کمک می کند چربی شکم خود را از دست بدهند.

چای سبز و شش زخم معده

خواص چربی سوزی چای سبز به کافئین و آنتی اکسیدان های موجود در آن مربوط می شود. در حالی که این دو می توانند به کاهش چربی شکم کمک کنند ، ممکن است بهتر باشد آنها را با ورزش مصرف کنید. قدرت چربی سوزی چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان EGCG است.

این آنتی اکسیدان با سوزاندن کالری اضافی و استفاده از چربی ذخیره شده به عنوان انرژی ، دمای بدن را افزایش می دهد یا گرمای بیشتری تولید می کند. یک مطالعه نشان داد که افراد چاق می توانند از چای سبز با ورزش های هوازی برای افزایش قدرت استقامتی خود استفاده کنند زیرا میزان اکسیژن مصرفی را افزایش می دهد.

غذاهایی که نباید برای معده شش بسته ای مصرف شوند

از خوردن غذاهای حاوی چربی ترانس خودداری کنید. همچنین نباید غذاهای فرآوری شده بخورید ، بهتر است غذاهایی را که از غلات تصفیه شده استفاده نمی کنید بخورید زیرا کربوهیدرات آنها به راحتی هضم می شود و به راحتی قند خون را افزایش می دهد که با ترشح انسولین می تواند به ذخیره چربی کمک کند. اگر مشروبات الکلی می نوشید ، ترک کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/