شکر خون: دیابت بارداری 101 – تغذیه مادلین



بیایید در مورد خون صحبت کنیم ، عزیزم … بیایید همه چیز را GD صحبت کنیم!

دیابت حاملگی اساساً عدم تحمل کربوهیدرات به هر درجه ای است که در دوران بارداری شروع می شود یا فقط تشخیص داده می شود (SOURCE). با این حال ، تحقیقات در حال حاضر نشان می دهد که ممکن است نشانه ای باشد که دیابت نوع 2 در طی پنج سال در حال توسعه است (YIKES!) (SOURCE). بنابراین اگر تشخیص GD گرفتید ، آن را جدی بگیرید … اما همچنین ، DET NOT DET TIT! زیاد زنان می توانند این کار را از طریق YUMMY REAL FOOD ، همراه با حرکت و ورزش خوب (SOURCE) (SOURCE) (SOURCE) با موفقیت انجام دهند.

تشخیص GD بسیار ساده شده است ، بدین معنا که بدن شما در دوران بارداری در تحمل کربوهیدرات ها و حفظ سطح طبیعی قند خون به تنهایی مشکل دارد. بدن شما به درستی به انسولین (که هورمونی از لوزالمعده شما است) واکنش مناسبی نشان نمی دهد ، بنابراین لوزالمعده شما همچنان بیشتر از آن تولید می کند ، به این امید که فردی به زودی کار خود را شروع کند.

طوفان معروف به “هورمون های سه ماهه سوم بارداری” نیز این روند را تشدید می کند. #جاا

واقعیت های سرگرم کننده: سطح قند خون در زنان باردار سالم کمتر از زنان غیر باردار است ، به این معنی که برخی از اهداف درمانی فعلی باید به چالش کشیده شود.

همانطور که در طول هفته گذشته قند خون خود را کنترل می کردم ، ترجیح دادم نمودار روند را که بر اساس مطالعه ای در سال 2011 پیدا کردم ، دنبال کنم مراقبت از دیابت:

روزه داری: 70.9 +/- 7.8 میلی گرم در دسی لیتر

1 ساعت بعد از غذا: 108.9 +/- 12.9 میلی گرم / دسی لیتر

2 ساعت بعد از غذا: 99.3 +/- 10.2 میلی گرم در دسی لیتر
(
منبع)

البته ، در مورد سطح قند خون بهینه بدن خود با پزشک خود مشورت کنید ، زیرا همه افراد تحمل گلوکز متفاوتی دارند. هدف این است که همه چیز را تا حد ممکن به حالت عادی نزدیک کنیم شما تا آنجا که ممکن است ، به همین دلیل است که سطوح پیشنهاد شده در بالا کمی از منطقه را فراهم می کند.

به نحوه واکنش بدن خود به کربوهیدرات ها توجه کنید ، اما در مورد سبزیجات ، نشاسته ها و پروتئین های غیر نشاسته ای دقت کنید ، زیرا اینها باعث افزایش قند خون شما نمی شوند.

از غلات تصفیه شده ، آرد ، قندها و غذاهای شیرین ، شیرین کننده های مصنوعی و چربی های ترانس خودداری کنید. تعداد کربوهیدرات هایی که به خوردن آنها عادت دارید و همچنین نیاز به افزایش یا حفظ وزن در دوران بارداری.

ورزش متوسط ​​بخشی دیگر از معمای تنظیم قند خون است. من به مشتریان خود توصیه می کنم روزی 30 دقیقه – حتی به آرامی در محله خود قدم بزنند – با نوعی تمرینات مقاومتی (SOURCE) ، مانند یک تپه کوچک ، چند پله یا برخی وزنه های سبک مچ پا.

ورزش همچنین می تواند استرس را کاهش دهد ، که به دلیل افزایش سطح کورتیزول نشان داده شده است که مقاومت انسولین را مختل می کند. برای یک اقدام اضافی ، مکمل پروبیوتیک مصرف کنید که با کاهش شدت موارد دیابت بارداری (SOURCE) (SOURCE) مرتبط است.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/