شکر ، چربی ، لبنیات: سه مورد بزرگ و آسان برای تغییر آنها


pexels-photo-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، چند نکته مهم وجود دارد که باید به دنبال آنها باشم.

من به دنبال نقاط طرح مرکزی در ابتدای مکالمات ما برای پیدا کردن جایی که آنها با رژیم غذایی خود هستند.

هنگامی که من برای اولین بار تغذیه خواندم ، به ما گفتند که “باید افراد را در جایی که بودند” ملاقات کنیم ، و در آن زمان (بیش از ده سال پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. با ادامه تمرین ، متوجه شدم که روش دیگری برای گفتن “یک قدم در یک زمان” است. به عنوان مثال ، اگر کسی صبحانه تند و غلات و قندهای شیرین را با نوشابه بخورد ، احتمالاً کاری نخواهد کرد که آنها با پودر پروتئین به سبزیجات و اسموتی های میوه ای روی آورند. چرا؟ چون یک قدم نیست ، 3 است. و 3 قدم تا یک وعده غذایی (صبحانه) بیش از حد نیاز دارد: خیلی سریع.

بنابراین در جایی که هستند با مردم ملاقات کنم ، به این معنی که حتی وقتی می خواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلوتر ببرم ، می توانم آنها را یکی دیگر – مطمئناً بردارم. برای بودجه ، توانایی ها و آرامش خاطر آنها ایمن است.

اینها 3 موردی است که می توانید در حال حاضر تغییر دهید ، که جهشی بزرگ در رژیم غذایی شما ایجاد می کند و مواد مغذی بیشتری در هر وعده به شما می دهد. گاز گرفتن

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی به عقل سلیم به نسخه سالم تر برویم ، این یک گام بهتر است. در تغذیه همیشه “خوب / بهتر / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی و محصولات لبنی لایه ها و لایه های خاص خود را دارند / البته بهتر / بهتر. این 3 مورد اصلی کلیدهای اصلی تغذیه (بیشتر مواد مغذی / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت) هستند که امروزه می توانید انجام دهید. من تمام تلاش خود را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در زمینه تغذیه جامع ما دوست ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود مواد مغذی (و توانایی آن در سرقت مواد مغذی از بدن) به این معنی نیست که ما هرگز دوباره طعم شیرینی را بچشید ما به سادگی می توانیم شکر سفید را در انبار خود به چند روش مختلف ارتقا دهیم.

مسیر معرفی: به جای شکر معمولی ، شکر ارگانیک یا نیشکر بخرید. هزینه کمتری خواهید داشت زیرا گرانتر است و هنگام استفاده از آن ممکن است کمی نسبت به آن احساس بهتری داشته باشید. گول نخورید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط باعث می شود مقدار کمی کیفیت بهتری دارد و از پرورش دهندگانی که چغندر GMO را برای شکر پرورش نمی دهند ، حمایت می کند.

گزینه بهتر بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از غرفه های میوه در دره ما پیدا کنید ، که در همه جا فراوان است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات حیاط خلوت می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و بهترین مورد را برای خود بیابید. عسل خام از نظر فنی نباید جوشانده شود زیرا مزایای سلامتی در “خام” است ، اما مواد معدنی در مرحله باقی می مانند و من هنوز هم در بیشتر پخت هایی که انجام می دهم از عسل استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. از هر فنجان شکر برای هر فنجان شکر استفاده کنید. شربت های تیره تر و “خالص” افرا را پیدا کنید ، شربت تقلبی / شربت های طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص دارد به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس. ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه بگویم که بسیاری آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، در پخت و قهوه واقعاً خوب است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی نامناسب هستند ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات عمومی دیگر معتبر نیست ، ب) دوباره یاد بگیریم که به چربی ها اعتماد کنیم و از همه مهمتر ج) چربی ها را در انبار ، یخچال و … جارو به چند روش مختلف اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، می توانید این مورد را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

مسیر معرفی: چربی های سالم بخرید مانند توصیه های موجود در راهنمای چربی بالا ، که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، دانه و دانه کتان ، گیاهی (کره روشن) ، آجیل و دانه های آلی / خام ، روغن زیتون (فوق بکر) و روغن کنجد.

گزینه بعدی بهتر / بهترین: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

لبنیات:

در حالی که چربی ها شیطان پرست می شوند ، از طرف دیگر لبنیات هنوز در تغذیه منظم مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموختند که ساده ترین و بهترین راه برای رساندن کلسیم به استخوان های قوی منحصراً از طریق لبنیات بود. از آن زمان فهمیدیم که این درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] اگرچه واقعیت این است که اگر زیاد در بیرون غذا بخوریم ، اجتناب از شیر گاو واقعاً چالش برانگیز است (در بسیاری از سس ها ، شیرینی ها و غیره پنهان است) ، اما وقتی غذای خودمان را انتخاب می کنیم و غذای بیشتری درست می کنیم ، دریافت می کنیم. انتخاب کردن بسیاری از مشتریانی که شیر را از رژیم غذایی خود حذف می کنند یا احساس می کنند هضم آنها چندین برابر بهبود یافته است. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر معرفی: جایگزین های لبنی را در هر مکانی که از لبنیات استفاده می کنید خریداری کنید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر به عنوان جایگزین مناسب در قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بهتر بعدی: خودتان شیر جو یا آجیل تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

با رایانا یک چت رایگان رزرو کنید

دستیابی به این موارد چندان دشوار نیست ، فقط خرید سوئیچ و سپس ادغام آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند ترفند ساده ، می توانید رژیم غذایی خود را به طور گسترده ارتقا دهید!

(آیا به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مطالب پیچیده تغذیه ای را به صورت اساسی ساده کرده و مراحل عمل را به شما ارائه می دهم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

websignature.jpg

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/