سی‌ان‌ان در بین دموی مورد علاقه تبلیغ‌کنندگان در ۲۲ سال اخیر کمترین مخاطب را در روزهای هفته دارد


جدیداکنون می توانید به مقالات فاکس نیوز گوش دهید!

سی‌ان‌ان در روز جمعه کمترین مخاطب خود را در ۲۲ سال اخیر در میان جمعیت‌شناختی‌های مورد علاقه تبلیغ‌کنندگان داشت، زیرا این شبکه به مبارزه مداوم خود برای جذب بیننده ادامه داد.

سی ان ان در ۱۷ ژوئن به طور متوسط ​​تنها ۵۶۰۰۰ بیننده بین سنین ۲۵ تا ۵۴ سال داشت. آخرین باری که سی ان ان مشارکت کمتری در میان گروه های مهم داشت ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۰ بود.

جمعه همچنین از ژوئن ۲۰۱۴، کمترین مخاطب روزانه CNN در میان کل بینندگان بود، زیرا این شبکه تنها به ۲۸۳۰۰۰ بیننده متوسط ​​رضایت داد. برای مقایسه، فاکس نیوز به طور متوسط ​​۱.۴ میلیون بیننده و ۲۰۹۰۰۰ در دمو کلیدی داشت. این بزرگترین مزیت فاکس نیوز نسبت به CNN از ۶ آگوست ۲۰۱۵ بود.

سی ان ان در روز جمعه کمترین مخاطب خود را در میان جمعیتی که بیش از همه مورد علاقه تبلیغ کنندگان در 22 سال گذشته بود داشت.

سی ان ان در روز جمعه کمترین مخاطب خود را در میان جمعیتی که بیش از همه مورد علاقه تبلیغ کنندگان در ۲۲ سال گذشته بود داشت.
(کوین مازور / گتی ایماژ / رویترز / مایک سگار / سی ان ان)

مدیر عامل می گوید CNN برنامه صبحگاهی طولانی مدت “روز جدید” را دوباره تصور خواهد کرد

مشارکت تاسف‌بار یک امتداد سه روزه اسفبار را برای سی‌ان‌ان به پایان رساند، زیرا شبکه برادران وارنر دیسکاوری به‌طور متوسط ​​در ۱۵ تا ۱۷ ژوئن تنها ۸۸۰۰۰ بیننده دمو داشته است تا بدترین عملکرد سه هفته‌ای خود از ژوئن ۲۰۱۴ را به دست آورد.

اوضاع برای CNN در روز یکشنبه خیلی بهتر نبود، زمانی که «منابع موثق» با مجری جناح چپ برایان استلتر به طور متوسط ​​تنها ۴۲۱۰۰۰ بیننده و تنها ۵۶۰۰۰ بیننده در بین دمو داشت. این کمترین مخاطب برای «منابع موثق» از ۲۷ دسامبر ۲۰۱۵، در میان کل بینندگان و کمترین مخاطب از ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳، در میان نسخه نمایشی بود.

برنامه Stelter با رقابت در زمان پخش خود در کانال فاکس نیوز شکست خورد، زیرا “MediaBuzz” به طور متوسط ​​۱.۲ میلیون بیننده و ۱۷۶۰۰۰ بیننده از طیف بزرگسالان ۲۵ تا ۵۴ ساله داشت تا ۱۸۵٪ در بین کل بینندگان و ۲۱۴٪ در بین نمایش های نمایشی ساعت ۱۱ صبح از CNN پیشی بگیرد. ET.

تکرارهای «مسائل خانوادگی»، «روزان»، «دفتر»، «مخزن کوسه» و «مرد خانواده» همگی از برنامه استلتر در بین دموی ۲۵ تا ۵۴ پیشی گرفتند، و همچنین برنامه‌های کودکانه مانند «پپا خوک» و «باب اسفنجی شلوار مربعی». بیش از ۵۰۰۰ پخش تلویزیونی کابلی در نسخه نمایشی هفته گذشته در صدر “منابع قابل اعتماد” قرار گرفتند.

خبرنگار سی ان ان از قدرت ذهنی بایدن دفاع می کند و می گوید که “دنده های ذهن او در حال کار هستند”

مشکلات بینندگان سی‌ان‌ان در حالی مطرح می‌شود که کریس لیخت، رئیس و مدیرعامل CNN که اخیراً منصوب شده است، در حال ارزیابی این است که چه کسی باید در اطراف خود بماند، و به چه کسی باید در را نشان داد، زیرا او “مصمم است تماشای تماشایی را از بین ببرد” و شهرت زمانی پرافتخار شبکه را بازگرداند.

کریس لیخت، رئیس و مدیر عامل CNN در حال حاضر در حال ارزیابی همه مجریان و مدیران است.

کریس لیخت، رئیس و مدیر عامل CNN در حال حاضر در حال ارزیابی همه مجریان و مدیران است.
(عکس از کوین مازور/گتی ایماژ برای Warner Bros. Discovery)

یکی از منابع داخلی CNN هفته گذشته به فاکس نیوز دیجیتال گفت: “کریس در میانه یک ارزیابی سازمان است که شامل بررسی استعدادها و مدیران می شود.” او مصمم است که تماشایی را از بین ببرد و از ارائه محتوا به شکل هشداردهنده جلوگیری کرده است.

“منابع قابل اعتماد” CNN با برایان استلتر کوچکترین مخاطب را از سال ۲۰۱۹ به خود جلب کرده است.

لیخت قبلاً استفاده شبکه از گرافیک روی صفحه «اخبار فوری» را که در رژیم قبلی رایج شده بود، کاهش داده است و به کارکنان اطلاع داد که ترجیح می‌دهد به ادعاهای بی‌اساس ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان «دروغ بزرگ» اشاره نکند. همانطور که بسیاری از مجریان CNN به انجام آن ادامه می دهند.

CNN در 17 جولای تنها 56000 بیننده بین 25 تا 54 ساله داشت.

CNN در ۱۷ جولای تنها ۵۶۰۰۰ بیننده بین ۲۵ تا ۵۴ ساله داشت.
(سی ان ان)

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مشخص نیست به جز تصمیم قبلی اعلام شده برای “تصور مجدد” برنامه صبحگاهی CNN “روز جدید” در اواخر امسال، چه تغییرات دیگری اعمال خواهد شد. تصور می‌شود که Licht بیشتر به بازگرداندن شهرت برند می‌پردازد تا بیننده، اما پایین بودن دو دهه در بین دموهای مورد علاقه تبلیغ‌کنندگان مطمئناً به وضعیت موجود کمک نمی‌کند.

Licht از بهم ریختن همه چیز نمی ترسد و در ماه آوریل، تنها چند هفته پس از راه اندازی سرویس پرهزینه استریم، CNN+ را قطع کرد. نسخه روزانه “منابع قابل اعتماد” Stelter به دلیل بسته شدن سرویس پخش لغو شد.

تمام داده های رتبه بندی توسط Nielsen Media Research ارائه شده است.