سالاد بهاری – ریشه های جدید من


با سلام خدمت دوستان! برای سرگرمی ، یکی از پست های وبلاگی که در سال 2010 نوشتم را احیا می کنم-یک کاسه سالاد لوبیا داغ ، هویج بو داده سیر و برنج وحشی. چرا دوباره یک دستور قدیمی ده ساله را منتشر می کنم؟ خوب ، اول از همه ، من فکر کردم تعدادی از پیروان جدید در اینجا هستند که هرگز این شادی را ندیده اند (سلام به هر حال)! ثانیاً ، اکثر شما که از ابتدا اینجا بوده اید ممکن است آن را فراموش کرده باشید. سوم ، این دستور ایده آل برای انبار است. و در نهایت ، چون زیاد است ، بسیار خوشمزه – لذیذ. لوبیا کره ای خامه ای ، سکه هویج طلایی سیر ، برنج وحشی خنک ، پیاز ترشی ترد و روشن ، کلم ابریشمی و شوید تازه همه با سس لیسیده خردل که تقریباً در همه چیز-این سالاد و فراتر از آن ، الهی است.

من آن را به سالاد بهاری تغییر نام دادم زیرا این غذای عالی فصلی است (بله عزیزم ، قطعاً این غذا است وعده غذایی) وقتی وارد نور بهبودی می شویم ، محصولات و طعم های زمستانی و بهاری را شامل می شود! هورا!

این دستور خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. در همان زمان بود که من حدود 3 سال در رستوران های کپنهاگ کار کردم. من عاشق کارم بودم و به سختی می توانستم کسی را باور کنم پرداخت شده من تمام روز را در یک آشپزخانه گرم و تنگ می گذرانم و هر روز ده ها غذای جدید بدون منو یا دستور غذا می پزم – مطمئناً هنوز در مرحله ماه عسل هستم. من نسبت به غذایی که درست می کردم احساس اطمینان می کردم و درک عمیق خود از تغذیه را صرف تهیه دستور غذا می کردم و هر روز را صرف خلاقیت و آگاهی خودم می کردم که با چه سرعتی در حال یادگیری و رشد هستم. من قطعاً در گرداب بودم و آن زمان بسیار هیجان انگیز در زندگی من بود.

از ظهر شیفتم را شروع کردم. 8 ، و اکثر غذاهای من باید آماده باشند. 12 وقتی درها را برای ناهار باز کردیم. این یک زمان نسبتاً کوتاه برای پمپاژ 200 وعده از آن است هر چیزی، اما پس از چند سال ، میانبرهایی ایجاد کردم که طعم زیادی را در عجله به ارمغان می آورد. یکی از این میانبرها روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن بندهای پیش بندم که به عنوان ماریناد ، ماهی تابه و پایه سوپ ، خورشت ، سس و سس در طول روز عمل می کرد ، انجام دادم. من واقعاً فکر نمی کنم غذاهای زیادی از ایستگاه من آمده باشد انجام نداد سیر در آن زمان داشته باشید (چنین راهی آسان برای خوش طعم کردن چیزها!). این روغن روی نیمکت من نشسته بود و در همه اجناس ریخته می شد و همه مردم برای چیزهای بیشتر برمی گشتند.

چیزی که من دوست داشتم از روغن سیر در آن استفاده کنم سبزیجات زمستانی بود. من می توانم آنها را در طلای مایع بریزم ، در فر بچرخانم و در عرض نیم ساعت یک توده تاول زده و درخشان از ریشه های رنگین کمان بو داده برای سرو دارم ، فقط برای تهیه آب لیمو و مقداری سبزی تازه نیاز دارم. قابل ارائه است چه کسی نمی خواهد در آن غوطه ور شود؟! بعلاوه ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه به نتیجه نهایی نگاه می کردیم و اینکه چگونه می توانیم حتی متواضع ترین غذاها را طعم فوق العاده ای بدهیم. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، حرکت امضای من سبزیجات ، غلات و حبوبات را به طرز هیجان انگیزی ترکیب کرد (که در آن زمان بسیار جدید بود!) ، بنابراین این غذا از یک اجاق تجاری به هویج سرخ شده با سیر نیاز پیدا کرد. با برخی از دانه های کره نرم و خامه ای از اجاق گاز بیرون آمده و برنج وحشی یک روزه که از یخچال بر سرم فریاد می کشید ، این ترکیب با در نظر گرفتن بافت ، رنگ و طعم متفاوت بسیار ارگانیک شد.

راز پشت این غذا قوام سیر در روغن است. متفاوت از خرد کردن سیر و افزودن آن به روغن ، در اینجا می آیید باید آن را رنده کرده یا مخلوط کنید تا تقریبا خمیری شود. به این ترتیب ، سیر به هر کجا که روغن می رود می رود و به طور مساوی به طلایی ترین و خوشمزه ترین طلای نرم و شیرین و سرخ شده می رسد. از آن متنفر نخواهید شد.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً از همه مواد مغذی که درباره آن می شنویم کم جذاب ترین و جذاب است. همه چیز درباره پروتئین است! چاق! و اگر در مورد کربوهیدرات ها چیزی می شنوید ، احتمالاً چیزی نادان و ناعادلانه است (من واقعاً از حرکت تند و سریع از انتخاب عناصر درشت مغذی متنفرم ، برگردید!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و چیزی که فقط مادربزرگ شما به آن اهمیت می دهد ، پس چرا این کار را انجام دهید شما نیاز دارد؟

یکی از دلایلی که رژیم های غذایی غنی از گیاه بسیار سالم هستند نه تنها به دلیل فیبر بالای آنها ، بلکه به دلیل تنوع فیبر است. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیق جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم الیاف را می توان به چند دسته دیگر تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای ویسکوز ، غیر چسبناک ، غیر نشاسته ای ، نشاسته های مقاوم و غیره) ، که هر کدام باعث ایجاد پتانسیل منابع غذایی متنوع برای باکتری های روده ما. به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروبیوم ما بیشتر است.

چرا مهم است؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت کلی ما است. اگر ما طیف گسترده ای از نیروها را در خط مقدم سیستم ایمنی خود داشته باشیم ، شانس ما برای نه تنها بیشتر است زنده می ماند، اما پر رونق فیبرهایی که می خوریم همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها را تغذیه می کنند. از خوردن وسیع ترین طیف وسیعی از گیاهان لذت ببرید تا مطمئن شوید که از طیف وسیعی از افراد خوب در دستگاه گوارش خود حمایت می کنید. آنها به شما پس انداز می دهند ، من به شما می گویم!

غذاهایی که بیشترین میزان فیبر را دارند لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات و آجیل و دانه ها (به یاد داشته باشید فیبر در خوراک دام وجود ندارد). مقادیر مختلف فیبرهای محلول و نامحلول و همچنین الیاف ویسکوز / غیر چسبناک و الیاف تخمیر پذیر در همه این گروه های غذایی یافت می شود. به شدت توصیه می شود که از هر کدام از آنها بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه 25 گرم است ، نه اینکه در مورد آن صحبت کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که می توانید از غذاهای گیاهی لذت ببرید و تجربه کنید که وضعیت بدن شما به آرامی در حال تغییر است. همه چیز به روده برمی گردد و نه فقط چه چیزی شما بخورید ، اما آنچه باکتری های روده شما نیز می خورند.

با این غذا شما بچه های خوب را با فیبر تغذیه می کنید شش گیاهان مختلف! در مورد ترکیب جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات سبوس دار ، 3 سبزیجات مختلف به علاوه سبزیجات تنوع جدی فیبر را تشکیل می دهند. خوب ، خوب ، خوب fiberation! 😉

نکته جالب در مورد تجدید نظر در این دستور غذا دیدن این بود که آیا چیزی وجود دارد که می خواهم این بار تغییر دهم. من در ده سال گذشته بسیار آموخته ام و فوق العاده به عنوان آشپز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که تنظیمات زیادی برای انجام ندادم. تنها دو موردی که احساس کردم این سالاد نیاز دارد سبز برگ تیره و ترشی بود – حرکتهای کلاسیک سارا B در این مرحله! از آنجا که ما هنوز هیچ سبزی بهاری نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده است و البته باید ماساژ داده شود! من پیاز قرمز را در دستور اصلی به ترشی سریع تبدیل کردم زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ضروری پخت و پز است که از زمان ارسال اولین بار یاد گرفته ام.

این غذای سالادی دارای هر چیزی است که شما از یک ظرف نیاز دارید و می خواهید: فوق العاده خوشمزه و سیر کننده است ، با همه بافت ها در ترکیب برای برآوردن خواسته های کنجکاو شما. همه چیز را می توان به طور جداگانه تهیه کرد ، حتی در روزهای جداگانه اگر به نظر برسد که چیزهای زیادی برای پختن همزمان در یک ظرف وجود دارد. اگر مسیر رول را طی می کنید ، یک روز یا بیشتر حبوبات و برنج را بپزید (و زمانی که غذای خود را اضافه می کنید ، آن را تهیه کنید ، زیرا آماده سازی غذا برای برندگان است) و پیازها را تا یک هفته قبل ترشی کنید. کلم پیچ را می توان یک روز قبل پخته و یا ماساژ داد ، اما هویج را باید درست قبل از سرو سرخ کرد.

اگر لوبیا کره ای ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (آبی سرمه ای ، کانلینی ، لوبیای شمالی بزرگ یا برخی از انواع آن) ، و اگر می خواهید دانه را تغییر دهید ، هر نوع برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه خواهد بود! به جای هویج ، از هر سبزی ریشه ای که در ترد می کنید استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا کدو زمستانی طعم بسیار خوبی در روغن سیر دارد. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم که به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها خیلی از ما را می طلبد و من برای اتصال به زمین ، وضوح و اتصال به آشپزخانه باز می گردم. پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در آن حضور ، من خود را روی تخته برش می بینم ، از آنچه در مقابل من است سپاسگزارم ، یک هویج را برش می دهم ، سپس یکی دیگر را برش می دهم و برای چیزهای ساده تشکر می کنم.

عشق به همه شما آنجا خوب و ایمن باشید.
xo ، سارا بی

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/