رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟


چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به آن بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم

پس از تحقیق و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. بنابراین ، شما نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن را از بدن خود خارج کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم غذایی به کتدیم برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیلی که نمی توانید از شر خود بیرون بیایید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب در مقابل رژیم غذایی کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. به این افراد گفته شد وقتی برنامه ریزی کردید. بنابراین شما بیش از آنچه برنامه ریزی کرده اید کالری مصرف نمی کنید. و در هر صورت ، وقتی تقلب می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای تقلبی خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید میزان مصرف چربی خود را کاهش داده و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از سوی دیگر ، اگر مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک می کنید. سطح انسولین که به دلیل روزه داری (خواب) کاهش یافته است ، دوباره باعث افزایش کتودی شما می شود ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید باز می گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و ممکن است نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه پس از شکستن کتدیم به آن بازگردیم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع ، بدن شما گرسنه می شود و باعث گرسنگی کاذب و دوباره ایجاد چربی می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه رایج (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (بهترین کار روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و شما هم تقلب را به درستی انجام می دهید و هم همزمان زمان. از آن برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم کربوهیدراتهای چرخه ای استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طول دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند ، تا عضله بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد شما مهمانی دارید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که بین روز بعد چربی را به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر برسانند و کربوهیدرات مصرف کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند. انجام دادن.

mctoilsportsresearch 1024x683 1،599x400 - چگونه می توانم بعد از شکستن کتودیوم به آن بازگردم؟

راههای تسریع در تقلب

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله پس از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

هنگامی که بدن شما کاملاً با کتو سازگار است ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند از مقداری چربی بدن شما به جای چربی که مصرف می کنید استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
با این حال ، هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و این مقدار بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم یعنی 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی ، و هنگامی که فردای چیت می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100 to متعهد به پروتئین و کربوهیدرات ها هستید که انسولین را تحریک می کند و وقتی سطح انسولین خون شما بالا باشد ، به بدن شما اجازه نمی دهد دوباره از چربی موجود در کتدیوم استفاده کند و در عین حال باعث می شود بدن شما فاقد دسترسی به غذا ، و کالری کمی دارید. مصرف و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند در حالی که اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا مهمانی – جشن می توان آن را به صورت دوره ای انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/