رژیم لاغری شکم – رژیم غذایی


رژیم غذایی شکمی
رژیم شکمی

رژیم غذایی شکمی

امروزه چربی شکم در بیشتر افراد وجود دارد. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و آسیبی به بدن نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

برخی از چربی ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

طرف اغلب همراه با معده شروع به چاق شدن می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، قبل از نیاز به روش های رژیم غذایی سریع شکم بدون ورزش یا با ورزش یا با قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی ، باید علل چاقی شکمی را بدانیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای لاغری معده

البته غذاهای موجود در رژیم غذایی شما نباید شما را از مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن این است که همه مواد مفید را مصرف کنید و غذاهای مفید را با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف جایگزین کنید.

در ادامه غذاهای لاغری معده را معرفی و بررسی می کنیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدها در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر پوستی که زیر پوست است نام آن را دوست دارد.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل متعددی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای چرب مصرف کنید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم غذایی بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشابه بخورید
  • وعده های غذایی زیاد
  • وابستگی به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چه باید بکنیم؟

بسیاری از افراد به اضافه وزن اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و با خود می گویند من اهمیتی نمی دهم که چه می خواهم و مردم از من قدردانی نمی کنند اما این نظریه اشتباه است زیرا اضافه وزن خوب است تا زمانی که به بدن آسیب نرساند ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. فقط وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد زیرا چربی احشایی که در معده ظاهر می شود می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و نبایدهایی سوق می دهد که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی است.

جنسیت همچنین عامل مهمی در لاغری شکم است زیرا در مردان چربی احشایی بیشتری در ناحیه شکم و پهلو جذب می کند تا در زنان.

ورزش برای لاغری شکم

چندین نوع تمرین برای از بین بردن چربی شکم وجود دارد که می توانید با انجام روزانه این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها به دلیل مشغله زیاد افراد مشغول به کار ، زمان کمی برای تمرین داریم ، ما به شما چند تمرین ساده آموزش می دهیم تا بتوانید در خانه وزن خود را کاهش دهید که می تواند در هر جایی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه شروع خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و به متابولیسم بهتری دست می یابید ، جایی که معده به مرور زمان کوچکتر می شود.

لاغری شکم با تردمیل همان راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در عرض 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی می شوند.

بنابراین برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید برنامه خود را در برنامه خود لحاظ کنید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، تا جایی که ممکن است عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی رخ می دهد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش می دهید. اکنون ما با یک ماده مغذی که هر سه می خورند ، یعنی شیر ، سروکار داریم.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، اگرچه می توانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای لاغری شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم شما را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا متابولیسم خود را فراتر از نقش آنتی اکسیدانی آن افزایش دهید. زنجبیل همچنین نقش زیادی در کاهش وزن دارد. فهمیدم.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث تورم معده می شود ، بنابراین از غذاهای شور و کم نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیم غذایی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند گرسنه است بنابراین کالری نمی سوزاند و باعث چاقی نمی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های چربی سوز احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم یکنواخت در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی که تولید چربی را متوقف می کنند).

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث افزایش ترشح هورمون ها در بدن می شود که تعادل و عادات غذایی بدن را مختل کرده و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

لطفا

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این دارو به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که باعث تجمع چربی در معده به دلیل عدم هضم مناسب غذا می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و مخصوصاً برای درمان و از بین بردن چربی های معده مفید هستند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر در صبحانه تا ناهار انرژی شما را حفظ می کند و کالری بالایی نخواهید خورد. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است و باعث چربی سوزی در معده می شود و باعث کاهش وزن می شودبه

سیاه دانه ها

دانه های سیاه خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و لاغری دارند ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب پررنگ

چوب چرب تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین غذاهای مضر را جایگزین آن کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

آجیل

آجیل دارای مقدار زیادی فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که انواع غذاهای مخصوص کاهش وزن شکم نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی ضروری نیاز دارد.

آجیل دارای چربی خوب و مفید و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق است و هر آجیل می تواند روند لاغری معده و باسن را بیشتر ارتقا دهد.

دارچین

دارچین طبیعت گرمی دارد و برای لاغری افراد سرد مزاج مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتما قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. بسوزانید و وزن کم کنید.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. حتی گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ هنگام ورود به بدن باید با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد وظیفه دفع مواد زائد را بر عهده بگیرد ، سوختگی چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

انجام دادن

هل به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن یک کیلو چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری فعلی معده

این روزها تبلیغات زیادی در مورد تجهیزات مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون تمرین سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با عامل لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوصی که به شکم چسبیده و با حرارت زیاد آب و چربی بدن را می سوزاند تا حدی امکان پذیر است و در نتیجه تغذیه مناسب و تحرک زیاد مورد نیاز است به

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز همینطور است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر برای افرادی است که اضافه وزن و چاقی دارند.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در معده باشد ، اما عواقب و آسیب ها و خطرات نیز باید در نظر گرفته شود.

جراحی لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه شکم (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/