رو به جلو و رو به بالا- نحوه بازگشت به مسیر اصلی


برف به معنای واقعی کل کشور را تبدیل به زامبی های هوس کربوهیدرات کرده است که می خواهند در خانه بمانند و هرگز مبل را ترک نکنند … یا شاید فقط من هستم.

و این را در نظر می گیرد که برف در حال ذوب شدن است و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا برای تابستان روز شماری نمی کنیم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم ، اما کار کمی دیوانه کننده بوده است ، که برای من معمولاً به معنای خواب کمتر یا اختلال در الگوهای خواب است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما قند را جذب کند زیرا سطح کورتیزول ما در زمانی که خواب نیستیم و می خواهیم رفتارهای بد داشته باشیم ، افزایش می یابد.

بنابراین چه می توانیم بکنیم تا علم را تغییر دهیم؟

خوب ، ما می توانیم با ردیابی مراحل خود ، چه بر روی تلفن های خود و چه در FitBit ، شروع کنیم و سعی کنیم روزانه حدود 10 هزار هدف را دنبال کنیم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً تلفن خود را فقط در حدود 8k می چسبانم ، اما تلفن خود را ردیابی می کنم و همیشه آن را با خود ندارم! با این حال ، مرا بیشتر از پله ها آگاه کرده است

دوم ، برای کاهش الگوهای وحشتناک ضعیف خواب ، سعی کنید یک مکمل منیزیم خوب قبل از خواب ، حدود 1 ساعت قبل از زدن کیسه مصرف کنید. حتی بهتر ، با نمک های منیزیم حمام کنید و تا جایی که می توانید لذت ببرید!

در مرحله بعد ، شما می خواهید مطمئن شوید که بدن خود را هیدراته نگه می دارید – مغز همه را مه می گیرد؟

روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید تا هوس هوس را از بین ببرید و سعی کنید کروم را به مدت 1-2 هفته (تقریباً در هنگام عادت ماهانه و هنگام شروع علائم سندرم پیش از قاعدگی) برای کمک به تعادل خود مصرف کنید. سطح قند خون

همچنین در آخر هفته ها به خود اجازه درمان دهید ، در غیر این صورت مغز شما دچار زوال عقل می شود- اما فقط در صورتی که پزشک شما این کار را به شما توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل پیش دیابت یا چاقی در برنامه کاهش چربی قرار دارند ، ممکن است نیاز داشته باشند تا زمانی که به درصد چربی بدن سالم برسند ، قند را به طور کامل محدود کنند. در چنین مواردی همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

سعی کنید خیلی از غذا خوردن اجتناب کنید- من در این مورد وحشتناک هستم و اشتهای زیادی دارم ، بنابراین دانستن آنچه در غذای شما وجود دارد ، و گاهی اوقات زمانی که به اندازه کافی کافی است ، دشوار است!

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه بیرون بروید تا حرکت کنید ، فعال بمانید و مقداری ویتامین D دریافت کنید. وقتی سیستم دفاعی بدن ما پایین می آید ، به احتمال زیاد به قند نیاز داریم که منجر به التهاب بیشتر می شود و این باعث می شود که بیشتر بیمار شویم. چرا مغز چرا!

در نهایت ، من همچنین متوجه می شوم که اگر بودجه اجازه دهد ، رزرو یک استراحت آفتابی کوچک به همه ما انگیزه می دهد. همچنین نیازی به هزینه ماه و ستاره خورشید ندارد! من اواسط آوریل برای آموزش و خوردن غذاهای دریایی تازه ویلامورا در پرتغال برای چند روز رزرو کردم و محل اقامت برای چهار روز فقط 120 یورو (بین دو نفر بود) پروازهای حدود 140 یورو هر كدام ، بنابراین چند روز برای من آسان به نظر می رسد

هرگونه عذرخواهی؟

ایکس



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/