دستور 10 دقیقه ای کنجد و سیر ادامام


با این دستور العمل آسان و سریع ادامام سرخ شده با ادامام یخ زده و فقط چند جزء غذاخور ، در آشپزخانه وقت خود را ذخیره کنید. یک راه خوشمزه برای لذت بردن خانواده از غذاهای گیاهی بیشتر.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



یک شکایت رایج هنگام تلاش برای جمع آوری وعده های غذایی متعادل و سالم این است که وقت گیر است. گاهی اوقات این درست است … پختن غذا در خانه سخت تر از سفارش غذای آماده یا تهیه فست فود است.

با این حال ، دستور العمل های زیادی (مانند این دستور edamame) وجود دارد که سریع آماده می شوند. هنگامی که فقط به چند شربت معمولی احتیاج دارند ، امتیاز اضافی دریافت می کنید. اینها برخی از موارد مورد علاقه ما برای عصرهای شلوغ است (ما به شما شام چهارشنبه نگاه می کنیم).

این دستور العمل چگونه در زمان صرفه جویی می کند


این کنجد و سیر ادامام مطمئناً جزو دستور العمل های صرفه جویی در وقت طبقه بندی می شوند زیرا –

  • ادامام یخ زده اصلی ترین ماده ای است که به سرعت در زیر آب جاری ذوب می شود
  • تنها مواد دیگر کمی روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و کنجد (تزئین اختیاری)
  • پخت آنها فقط 3-4 دقیقه طول می کشد
  • هیچ بریدگی یا برش درگیر نیست

افزودن غذاهای گیاهی بیشتر

کنجد و سیر ادمامی را از نزدیک ببندید

همانطور که هست ماه ملی میوه و سبزیجات، ما متعهد هستیم که نکات واقع بینانه ای را برای افزایش گیاهان در رژیم غذایی خود به اشتراک بگذاریم.


مصرف میوه و سبزیجات به ویژه در رژیم غذایی آمریکایی به شدت وجود ندارد.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان از توصیه روزانه میوه و سبزیجات استفاده نمی کنند.
  • افزایش گیاهان در رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و برخی سرطان ها را کاهش می دهد.
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر افزایش غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا در رژیم غذایی تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من اغلب فقط یک کاسه را در وسط میز هنگام شام (یا حتی هنگام شام) قرار می دهم و همه آنها را فقط از کاسه می خورند. نکته کاربردی – لوبیاها را بیرون می آورید و می خورید. غلاف های خالی را ترک کنید زیرا قابل خوردن نیستند.

اطلاعات بسیار بیشتری را که مربوط به آن است را بررسی کنید رژیم مدیترانه ای

ادامام چیست؟

ادامام از شرق آسیا سرچشمه می گیرد و دانه های سویای نارس است که اغلب در غلاف آنها سرو می شود. آنها معمولاً جوشانده ، بخارپز یا سرخ می شوند.

آنها منبع پروتئینی گیاهی خوبی هستند که حاوی 18 گرم در هر می باشد. ادامام پخته 1 پیمانه. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر و غنی از فولات و ویتامین K هستند.

دستور پخت کنجد و سیر

دستور 10 دقیقه ای کنجد و سیر ادامام

این دستور العمل آسان و سریع ادامام سیر ، راهی عالی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی شما است. یک افزودنی عالی برای روزهای هفته.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 16
    oz
    Edamame ، یخ زده ، در غلاف
    (1 ژست)
  • 1
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون
  • 2
    قاشق غذاخوری
    من بید هستم
    (یا اسیدهای آمینه مایع برای فاقد گلوتن)
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    فلفل سیاه
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1
    قاشق چایخوری
    کنجد
    (تزیین)

  1. ادامام یخ زده را در آبکش قرار دهید و زیر آب سرد آب کنید (تقریباً 3-5 دقیقه)

  2. روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. وقتی داغ شد ، ادامام ذوب شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید

  4. هم بزنید تا مخلوط شود و حدود 3-5 دقیقه بپزید ، فقط تا زمانی که ادامام داغ شود

  5. از روی حرارت بردارید ، آن را در ظرف سرو بریزید و با دانه های کنجد تزئین کنید

  6. توجه – شما لوبیا می خورید ، اما غلاف ها قابل خوردن نیستند

یادداشت –

همچنین می توانید از ادامام تازه به جای یخ زده استفاده کنید. کافی است مراحل را برای ذوب آنها در زیر آب جاری رد کنید.

کنجد و سیر ادمامی سرخ شده

کنجد و سیر ادامام سوالات متداول

آیا می توانم از ادامام تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید به جای آن ، edamame یخ زده را با edamame تازه جایگزین کنید. کافی است از مرحله ای که می گوید ذوب شدن در زیر آب جاری است بگذرید.

ادامام یخ زده را از کجا پیدا می کنید؟

اکثر فروشگاه های مواد غذایی edamame را در نزدیکی سبزیجات منجمد خود دارند. ما آنها را شخصاً در Trader Joe’s ، Safeway and Target یافته ایم.

آیا می توانم از edamame که قبلاً محافظت شده است استفاده کنم؟

احتمالاً ، اما ما تلاش نکرده ایم. ما فرض می کنیم که این دستورالعمل ها همان دستورالعمل دستور العمل هستند.

آیا می توان از سیر تازه به جای پودر سیر استفاده کرد؟

البته ، اما توصیه می کنیم وقتی داغ است آن را به روغن زیتون اضافه کنید ، بگذارید حدود 30 تا 45 ثانیه بپزد (تا زمانی که بوی قوی سیر را احساس کنید) و سپس ادامام ، سس سویا ، نمک و فلفل را اضافه کنید. به این ترتیب ، شما سیر خام را با ظرف خود نمی خورید.

آیا باید دانه کنجد اضافه کنم؟

نه اصلا یکی از بچه های من دانه های کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من مقداری از ادم را برای سرو بدون آنها ذخیره می کنم و بقیه ما آن را با دانه ها دوست داریم.

(23 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 9 سپتامبر 2021

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/