در کمترین زمان با چربی شکم و پهلو خداحافظی کنید


چربی شکمی و بروز آن دلایل مختلفی از جمله رژیم غذایی نامناسب ، عدم تحرک و استرس دارد. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و ایجاد سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به از بین بردن چربی شکم کمک کنند. با این حال ، اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید سریعتر به نتیجه برسید ، یا اگر هیچ یک از روشهای ذکر شده بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما شما را با روشهای موثر و غیر تهاجمی آشنا می کنیم.
Slim fit و derm-up وسایلی هستند که چربی های دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاهی و به صورت کاملاً غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی و دارو می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

پیامدهای چربی احشایی بیشتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که به حذف چربی شکم کمک می کند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

چربی شکم

چاقی یکی از علل اصلی بیماری های مختلف است. چربی اضافی در اطراف معده می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و بیماری های دیگر مانند زوال عقل ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، پوکی استخوان

علت چربی شکم و پهلو چیست؟

عوامل مختلفی باعث چربی شکم می شوند که اصلی ترین دلایل ایجاد چربی شکم و پهلو هستند.

مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به تعدادی از مشکلات و بیماری های جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات انجام شده توسط محققان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکمی و در نتیجه افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های تنظیم کننده اشتها را در مغز تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و کالری بیشتری را در پی دارد. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قند اضافی هستند که وزن شما را افزایش می دهد.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در کنترل و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فردی در خطر است یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم هنگام استرس شروع به غذا خوردن می کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف معده و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک افراد در افزایش وزن آنها نقش دارد. محققان معتقدند که ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

هنگامی که ژنتیک عامل چربی شکم و اضافه وزن است ، می توانید از روشهای غیر تهاجمی و دستگاههای قطره ای و باریک برای دستیابی به وزن متعادل استفاده کنید. اساس این دو دستگاه انرژی گرمایی برای فرکانس های رادیویی است و آنها فرایند سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پهلو را به صورت کاملاً غیر تهاجمی انجام می دهند.

4. رژیم غذایی نامناسب

غذاهای شیرین مانند کیک و شیرینی و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​کاهش توانایی چربی سوزی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم های کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشد و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند معمولاً بیشتر غذا می خورند.

چربی های ترانس به ویژه باعث التهاب و در نتیجه چاقی می شوند. چربی ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود و انواع کیک و بیسکویت یافت می شود.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس حاصل از غلات کامل سالم ، از چربی های چند غیراشباع و چربی های غیر اشباع استفاده کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و کمبود خواب ارتباطی وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و پهلو هستند. کمبود خواب کافی منجر به رفتار نادرست هنگام غذا خوردن یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن نمی تواند به طور مستقیم چربی شکم را افزایش دهد ، اما یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. به اندازه کافی آب ننوشید

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت جسمی مهم است. آب بهترین نوشیدنی است ، اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های قندی ، چای و آب میوه علاقه مند هستند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های قندی به بدن اضافه می شود و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در معده می شود ، در حالی که نوشیدن آب به حذف چربی شکم کمک می کند.

آنچه مهم است این واقعیت است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود و شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی های حاوی قند و کالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، افزایش وزن رخ می دهد. عدم تحرک باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و پهلو به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده بخورید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و در عوض کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای بخورید و این نوع کربوهیدراتها را برای از بین بردن چربی شکم مصرف کنید. آن کمک می کند.

برخلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و باعث شود کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای پر فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11. به غذایی که می خورید توجه نکنید

تمرکز بر غذا و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

خوردن با ذهن در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را کنترل کنید و در نتیجه کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر از گرسنگی و سیری خود آگاه هستید ، با سرعت و حواس پرتی کمتری غذا می خورید و تأثیر غذا را بر ذهن و سلامت خود درک می کنید. خوردن با ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. عدم انتخاب ورزش مناسب

انتخاب یک ورزش م effectiveثر برای لذت بردن کار سختی است. خوشبختانه ، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و بارهای سنگین عضلانی و اسکلتی اجتناب می کند.

انجام روزانه پیلاتس حتی می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به میزان آمادگی خود انتخاب کنید ، به علاوه پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی ها و همچنین جلوگیری از تشکیل مجدد آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند که نصف تا یک پوند وزن در هفته کاهش دهید تا کاهش وزن تدریجی و مداوم باشد.

تغییر رژیم غذایی و کنترل میزان غذایی که می خورید با ورزش و فعالیت های چربی سوزی مکمل برای از بین بردن چربی شکم و اطراف باسن همراه است.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل بدون کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی مهمی را در اختیار بدن قرار می دهند.

منابع پروتئینی خام را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور.

حبوبات و حبوبات به سیری شما کمک می کنند ، که این امر میزان کالری دریافتی روزانه شما را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست جلوگیری کرده و چربی شکم را بدتر می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کنید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو باید چکار کنیم؟

هرگز صبحانه را حذف نکنید. نخوردن صبحانه باعث می شود غذاهای ناسالم را در طول روز و حتی چاقی را در طول زمان انتخاب کنید. علاوه بر این ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه ، در طول روز غذای کمتری می خورید. روز خود را با یک صبحانه سالم و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین شروع کنید که شما را بیشتر سیر نگه می دارد.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل گزینه های خوبی برای ناهار هستند. توصیه می کنیم ناهار خود را با کمی سالاد میوه یا سبزیجات میل کنید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، وعده شام ​​، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به تدریج از عصر به بعد کاهش می یابد ، بنابراین خوردن غذای سبک برای شام اهمیت بیشتری دارد.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. میان وعده های سالم شامل میوه ها و سبزیجاتی است که هم کالری کمی دارند و هم مرطوب کننده هستند.

چگونه می توان چربی شکم را از بین برد؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این جراحی ها لیپوساکشن نام دارد.

در روش لیپوساکشن ، جراح ماده ای را در ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شوند. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمت های خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این ، امکان تغییر سلول های چربی بدون تغییر شیوه زندگی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی توصیه می شود که دارای اضافه وزن خفیف یا متوسط ​​هستند.

فرآیندهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا تنظیم نوار معده ، که برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند و تجمع چربی در شکم و پهلوها مناسب است مناسب است. اگر اضافه وزن دارید و چربی زیادی در شکم و باسن خود جمع کرده اید ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک برای کوچک کردن شکم و لگن یک موضوع بسیار شخصی است ، اما قبل از تصمیم گیری ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکم و پهلو شامل موارد زیر است:

خطر بیهوشی

کبودی

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی معده

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

نیاز به تجدید نظر در عملیات است

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

شل شدن پوست و بدتر شدن سلولیت

التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

با دستگاه های مداری چربی شکم و پهلو را از بین ببرید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه لاغری موثری هستند که کار خود را به صورت کاملاً غیرتهاجمی و کارآمد انجام می دهند. اساس هر دو تجهیزات فرکانس رادیویی گرمایش است. هنگام برداشتن چربی شکم با این دو دستگاه ، هیچ خطری برای اتاق عمل ، بیهوشی و هرگونه اسکار وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد روبرو کلیک کنید.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/