حقیقت تاریک در مورد کیسه های پوره – اوه عزیزم



کیسه های پوره بسیار راحت هستند ، حاوی میوه ها و سبزیجات هستند ، و مهمتر از همه ، بچه ها آنها را دوست دارند ، اما آیا آنها واقعاً گزینه ای سالم برای کودک شما هستند؟ ممکن است آنها به همان اندازه سالم به نظر برسند که خانگی هستند ، اما متأسفانه اینطور نیست … حتی با “ارگانیک” روی برچسب.

چگونه ساخته می شوند

اولین قدم در تهیه پوره خریداری شده در یک تولید کننده انبوه انجام می شود ، جایی که میوه ها و سبزیجات با استفاده از عملیات حرارتی بسیار بالا برای ایجاد یک توده پایدار در قفسه جوشانده می شوند. سپس این خمیر به تولیدکنندگان مختلف غذای کودک ارسال می شود که آنها را به روش خود ترکیب کرده و سپس دوباره با دور دوم عملیات حرارتی فوق العاده بالا آنها را می پزند.

میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین های محلول در آب و آنزیم های حساس به گرما هستند. بنابراین در حالی که دمای بالا با از بین بردن همه “چیزهای بد” قفسه را ثابت نگه می دارد ، متأسفانه بیشتر ارزش غذایی را نیز از بین می برد. در نتیجه یک شربت با قند زیاد ، مواد مغذی کم و دیگر شبیه یک میوه یا سبزی واقعی نیست. پوره خریداری شده همچنین حاوی فیبر ، چربی یا پروتئین مورد نیاز برای کاهش سطح قند خون نیست که این کیسه های کوچک به ناچار ایجاد می کنند. متأسفانه ، آنچه بالا می رود باید پایین بیاید ، و وقتی قند خون بالاخره پس از مسمومیت با قند کاهش می یابد ، احتمال ذوب شدن و عصبانیت بیشتر است.

اولین تجربیات غذایی نوزاد ، ترجیحات او را برای آینده می سازد. کودکانی که از غذاهای شیرین فرآوری شده برای نوزادان استفاده می کنند ، به احتمال زیاد مادام العمر به غذاهای فرآوری شده شیرین ترجیح می دهند. حتی کیسه های طعم دهنده که معمولاً شیرین تلقی نمی شوند ، مانند کلم پیچ و کینوا ، در درجه اول با کاهش شدید و اعتیادآور میوه های شیرین پر می شوند.

هشداري كه به عنوان تسليت درآمده است

اگرچه توت فرنگی یک غذای رایج برای واکنش نوزادان (اغلب با بثورات پوستی) است ، اما هنوز هم اغلب به پوره خریداری شده از فروشگاه اضافه می شود. با این حال ، تولیدکنندگان غذای کودک به والدین اطمینان می دهند که نگران نباشند و می گویند آنها از دمای بالا برای پردازش توت فرنگی پوره شده خود استفاده می کنند که باعث از بین رفتن پروتئین مسئول واکنش آلرژیک می شود. آنها به عنوان افتخار می گویند که دمای مورد استفاده برای پخت توت فرنگی در خانه نمی تواند به حدی برسد که بتواند همان پروتئین ها را از بین ببرد.

آیا من تنها کسی هستم که این را به عنوان یک پرچم قرمز وحشتناک می بینم؟

پوره خانگی در کیسه های قابل بازیافت چطور؟

اگرچه مواد داخل آن بسیار مغذی تر است ، اما دلایل بیشتری برای محدود کردن استفاده کمی از کیسه ها وجود دارد.

کیسه های پوره کودک شما را برای تنوع در رنگ ، بافت و طعم آماده نمی کند.

نشان داده شده است که کودکانی که به مدت طولانی از غذاهای پوره شده استفاده می کنند در برابر بافت ها و طعم های مختلف مقاومت بیشتری دارند (بخوانید = انتخابی).

در حالی که طعم کدو و نخود فرنگی متفاوت از موز و سیب است ، همه پوره های خریداری شده طعم شیرینی دارند و بنابراین تنوع کافی برای پرورش کام کاملاً ماجراجویانه ندارند.

اغلب از والدین می شنوم که می گویند کودک یا کودک نوپا کیسه را به غذاهای دیگر ترجیح می دهند. برای من ، این یک شاخص بسیار واضح است که وابستگی به کیسه های پوره بر آنها تأثیر منفی می گذارد. ادامه دادن این کیسه ها در کوتاه مدت ممکن است برای شما راحت تر باشد ، اما اگر این افراد فقط افرادی هستند که می خواهند غذا بخورند ، مطمئناً می توانم تضمین کنم که اگر به آنها کیسه های بیشتری بدهید ، فقط انتخاب بیشتری ایجاد می کند.

کیسه های پوره اجازه نمی دهند کودک با غذا تعامل داشته باشد.

دیدن ، لمس کردن و بو کردن غذا همه اجزای حیاتی مورد نیاز برای احساس سیری هستند و فقدان این عوامل کلیدی در هنگام غذا خوردن می تواند علائم درونی سیری بدن را به طور قابل توجهی مختل کند.

تعامل با غذا همچنین برای نوزادانی که یاد می گیرند خود را در بخش های مناسب تنظیم کنند ، مهم است ، نه اینکه بی خیال کیسه ای را تا زمان آماده شدن به عقب بچرخانید.

کیسه های پوره غذای واقعی را به کودک آموزش نمی دهند.

غذاهای تازه و واقعی به نوزادان اجازه می دهد تا درک کنند که طعم غذاهای فردی چگونه است. بنابراین حتی اگر آنها در دوران کودکی مرحله انتخابی مناسب سن را پشت سر بگذارند ، کسانی که با پایه محکم شروع کرده اند به احتمال زیاد خیلی زودتر به غذای ماجراجویانه برمی گردند ، نه این که اجازه دهند خرس گزنده به دوران مدرسه خود برسد.

من می دانم که والدین راحتی خود را دوست دارند ، اما واقعیت این است که کیسه های پوره مطمئناً غذای مغذی ای نیستند که در بازار عرضه می شوند. وقتی با نوزادانم در سفر هستم و وقت ندارم یک غذای مناسب درست کنم ، ما غذای سبک مانند آووکادو با خود می بریم ، نمک بدون نمک کنسرو ماهی قزل آلا ، کره آجیل یا میوه خشک شده فریز شده.

آیا کیسه های پوره وحشتناک ترین چیزی است که می توانید به فرزند خود بدهید؟ مطمئناً نه ، اما تکیه کنونی فرهنگ ما به کیف ها مطمئناً به فرزندان ما آسیب نمی رساند.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/