حقیقت تاریک درباره غلات کودک – اوه عزیزم



چند ماه پیش ، من یک نظرسنجی در اینستاگرام Oh Baby انجام دادم و پرسیدم که دوست دارید ابتدا در مورد چه موضوعی بنویسم: حقیقت تاریک در مورد کیسه های پوره یا حقیقت تاریک در مورد دانه های بچه. کیسه ها برنده شدند ، اما هنوز علاقه زیادی به غلات کودک وجود داشت ، بنابراین پس از تشویق زیاد ، قول دادم که در مورد آن نیز صحبت کنم. نکته این است که من ترجیح می دهم بر تمام غذاهای شگفت انگیزی که می توانیم به نوزادان خود تغذیه کنیم تمرکز کنم ، نه فقط غذاهایی که باید از آنها اجتناب شود. من همچنین نمی خواهم کسی از انتخاب هایی که کرده است احساس بدی داشته باشد. همه ما فقط سعی می کنیم تمام تلاش خود را برای کوچکترهایمان انجام دهیم! سرانجام تصمیم گرفتم این مطلب را ارسال کنم زیرا اگرچه غلات کودک یکی از رایج ترین غذاهایی است که باید با آن مواد جامد را شروع کنید ، اما متأسفانه این بهترین غذای اولیه برای تغذیه نوزادان ما نیست.

غلات بچه برای اولین بار در دهه 1930 معرفی شد ، زمانی که تغییر عظیمی از غذاهای واقعی به غذاهای فرآوری شده تبدیل شد. به مادران که قبلاً به عنوان پابلوم شناخته می شد ، توصیه می شد آن را برای نوزادان شش هفته در یک بطری شیر مادر مخلوط کنند. هنگامی که نوزاد در حدود 3 یا 4 ماهگی بود ، پابلوم به قوام غلیظ تر مخلوط شد تا با قاشق تغذیه شود.

به عنوان اولین غذای ایده آل برای نوزاد شما به بازار عرضه شد.

غلات غنی شده با آهن هنوز توصیه اصلی برای شروع مواد جامد … حتی توسط اکثر متخصصان اطفال و حتی با وضوح امروزی در مورد اهمیت غذاهای کامل در رابطه با تصفیه شده است. متأسفانه ، محصولات غلات فرآوری شده سالم ترین انتخاب برای هیچکس نیست ، چه برسد به عنوان اولین غذا برای تغذیه مناسب نوزاد در حال رشد.

مواد مغذی آن را حذف کرد

غلات کودک از مواد مغذی و فیبر آن محروم هستند و بسیار قند خون دارد و باعث افزایش شدید قند خون و به دنبال آن مشکلات و گرسنگی اجتناب ناپذیر می شود. بسیاری از والدین غالباً مواد غذایی جامد را خیلی زود شروع می کنند به این امید که بچه ها “بیشتر سیرتر” بمانند ، اما غذای دارای قند خون بالا مانند غلات کودک به هیچ وجه حاوی چربی یا پروتئین مورد نیاز برای سیر کردن نوزاد نیست. دانه های بچه نیز بسیار مزه دار هستند ، که زمینه ای برای غذا خوردن پرماجرا نیست.

اگرچه برنج تصفیه نشده است ، اما به شدت فاقد تمام مواد مغذی ضروری است که نوزاد هنگام شروع به مصرف مواد جامد مانند چربی های سالم ، کلسیم ، ویتامین D ، کولین و آهن طبیعی نیاز دارد. غلات کودک با مواد مغذی مصنوعی غنی شده است ، اما بدون شک تمرکز ما باید این باشد که نوزادان ما به جای غذاهایی مانند غلات کودک که با مواد مغذی مصنوعی غنی شده اند ، غذای طبیعی مغذی بخورند. بیایید غذاهای فرآوری شده را کنار بگذاریم تا به نوزادانمان کمک کنیم تا با مادام العمر و غذاهای سالم رابطه مادام العمر داشته باشند.

مقادیر بالای آرسنیک در دانه های برنج

آرسنیک در خاک یافت می شود تا همه گیاهان بتوانند مقداری از آن را جذب کنند. اگرچه برنج سرشار از آرسنیک است زیرا در مزارع سیل زده رشد می کند و آرسنیک بیشتری نسبت به سایر محصولات غذایی جذب می کند. آرسنیک به عنوان یک عامل سرطان زا در حال حاضر در آب آشامیدنی تنظیم می شود. با این حال ، در حال حاضر هیچ قانونی برای غلظت آرسنیک در غذاها ، از جمله برنج نوزاد وجود ندارد.

در حالی که سایر غذاها 19 تا 4 ماهگی در نوزادان در معرض آرسنیک هستند ، دانه های برنج 55 درصد را تشکیل می دهند.

چندین مطالعه نشان داده است که قرار گرفتن در معرض آرسنیک در دانه های برنج از حداکثر میزان آلودگی آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده فراتر رفته و میزان آرسنیک را در نوزادان به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد که اثرات سمی برنج در نوزادان بسیار نگران کننده است.

غلات کامل برای نوزادان چطور؟

برخی افراد ادعا می کنند که نوزاد آمیلاز کافی برای هضم مناسب غلات تولید نمی کند. اما در واقع توصیه می کنم به دلایل کاملاً متفاوتی در مورد غلات دقت کنید. هضم غلات حتی برای بسیاری از بزرگسالان با سیستم گوارش بالغ دشوار است. غلات دارای موادی به نام اسید فیتیک هستند که از جذب مواد معدنی مانند آهن و کلسیم جلوگیری می کند.

وقتی به فرهنگ های باستانی برای عقل نگاه می کنیم ، نوزادان به عنوان اولین غذا در بسیاری از کشورهای جهان از برنج یا غلات دیگر تغذیه کرده اند. آنها همچنین از آفت کش های حاوی آرسنیک استفاده نکردند ، که سطح آرسنیک را در برنج آنها به میزان قابل توجهی افزایش داد. با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که این غلات کامل مورد استفاده این فرهنگ ها با استفاده از روش های سنتی با دقت تهیه شده است.

اگر غلات را به عنوان بخشی از وعده های غذایی خانواده خود در نظر می گیرید ، پیشنهاد می کنم با خیساندن آنها ، جوانه زنی یا تخمیر / اسیدی آنها را به درستی آماده کنید تا جذب و قابلیت هضم مواد مغذی افزایش یابد. همچنین ترجیح می دهم منتظر بمانم تا کودک به طور قابل اعتماد 3 وعده در روز با مقدار زیادی غذا برای هر وعده مصرف کند. نوزادان ترجیح می دهند در صورت انتخاب ، غلات را پر کنند ، اما مانند غلات کودک ، غلات کامل حاوی مواد مغذی ضروری مورد نیاز نوزاد در دوزهای بالا در این سن نیستند. (چربی ، کلسیم ، ویتامین D ، کولین و آهن طبیعی)به این باعث می شود فضای کمی در معده ریز آنها برای غذاهای دیگر که از نظر مواد مغذی بسیار بیشتر هستند ، باقی بماند. سرانجام ، غلات بسیار بی مزه هستند و بارها و بارها می بینم که اگر کودک در سنین پایین به مقدار بیشتری با این غذاها آشنا شود ، تنوع کام آنها بعداً بسیار دشوار است. قرار گرفتن زودهنگام در انواع مختلف کلیدی است!

اگر خودتان کم کربوهیدرات مصرف می کنید و غلات را به طور منظم در وعده های غذایی خانواده خود قرار نمی دهید ، به خاطر داشته باشید که بچه های کوچک هنوز به منابع کربوهیدرات سالم و کامل مانند کدو زمستانی یا سبزیجات ریشه نیاز دارند. همچنین قرار دادن کودک در معرض گلوتن قبل از سن 12 ماهگی برای کاهش خطر ابتلا به آلرژی مفید است.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/