توصیه های خوب برای یک سبک زندگی سالم


مردم اغلب از تلاش برای ایجاد تعادل بین زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان احساس غرق شدن می کنند.

شما می پرسید ، آیا از من انتظار می رود که سالم بخورم ؟؟؟

می بینید ، زمان بندی اینجا درست نیست.

اولویت ها هستند.

من با بسیاری از مردم صحبت می کنم که می گویند مشغله زیادی برای آشپزی ندارند یا بسیار مشغول انتخاب غذای سالمتر وقتی که وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را در یک شب معین تماشا کنند.

آیا این صدا آشنا است؟

من درک می کنم که مردم (من 100٪ در این مورد مقصر هستم!) اغلب بیش از حد شلوغ هستند ، بنابراین در نهایت چیزی را روی پای ، میله های پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده بریزید …

اما در واقع ، اگر این امر به عنوان “هنجار” شما اتفاق می افتد ، چیزی باید ارائه دهد. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای شما بسیار بالا باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامت خود نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار خوب و سالم کمی خود محورتر شوید – تا بتوانید تا آنجا که می توانید بهترین احساس را داشته باشید:

حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شده و روز را با نیم لیتر آب شروع کنید. روز خود را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتری آب به پایان برسانید و یک سوم راه را طی می کنید! بقیه را روی کیف خود بیاورید و در صورت نیاز بچرخانید!

2. از میان وعده های سالم استفاده کنید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و آمادگی لازم را نداشته باشید ، مقاومت در برابر آن دشوارتر می شود. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و … را همراه داشته باشید.

3. صبحانه بخورید. این کار شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، به احتمال زیاد در طول روز به کافئین و شکر برای تامین انرژی نیاز ندارید و اگر حاوی ترکیب خوبی از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید به کدو تنبل با لوبیا سبز و کمی اسفناج فکر کنید- همه آنها را در سیر و روغن زیتون ریخته اید. مطمئن!

5. در صورت امکان از سس پرهیز کنید. به جای آن ساده باشید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6. از چربی نترسید. چربی برای همه سلول های ما مورد نیاز است. اختیاری نیست. یک الزام است.

7. مکمل. تعداد کمی از افراد در واقع مقدار مناسب میکرو و ماکرو را برای نیازهای روزانه خود دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید یک کمپلکس b مناسب داشته باشید. این قرص سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد موارد ترسناک.

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، کمی هوا بخورید ، یک فنجان قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. هر چه هستی ، انجام بده.

9. خودتان را دوست داشته باشید. خودت راحت باش با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، افکار خوبی را در نظر می گیرند و از حرف شما قدردانی می کنند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، به سطح آنها خم نشوید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

فقط مراقب شماره 1 باشید

ایکس



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/