تمرین برای رژیم گرفتن با 10 روش کاربردی


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغر کردن پهلو انتخاب کنند ، مانند حرکت کششی و سایر حرکات شکمی که ماهیچه مورب مورب را هدف قرار می دهد. چربی را در ناحیه کناری آب کرده و کمری باریک تر داشته باشید. برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد در لاغر شدن پهلوها مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن باید تمام نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و یک شیوه زندگی سالم همگی به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری پهلوها و شکم م areثر نیستند این مقاله چند تمرین برای لاغری پهلوها را معرفی می کند که بسیار مثر خواهد بود. به یاد داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای ایجاد تخته کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید به طوری که از بالای شانه ها تا پاها خط مستقیم ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مراقب باشید که باسن شما با زمین تماس پیدا نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف خود را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته بالا – تخته پایین به بالا

در حالت پلانک با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در امتداد یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را به زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس دست ها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری در کنار

کناره کتل بل خم می شود

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک کتری زنگوله را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست خم شوید و بگذارید وزن به زمین بچسبد. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

یک قابلمه را با هر دو دست نگه دارید ، آرنج ها خم شده و بازوها به سینه متصل شوند. اسکوات را در حالی که ساعت اسکوات را گرفته اید در حالی که تنه خود را به راست می چرخانید نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

Ball رکت Ball Knee Drops

این حرکت همچنین به لاغر شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهای شما در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن خود (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را صاف نگه دارید در حالی که زانوها را پایین نمی آورید. این حرکت در لاغر شدن پهلوها کمک زیادی می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول برگردانید (یعنی در امتداد سقف) و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب بری

حرکت چوب شکن یک تمرین لاغری جانبی است که به طور م worksثر کار می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. با هر دو دست یک کتری زنگ یا ترازو جلوی خود بگیرید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و در حالی که دستان خود را به صورت مورب به سمت بالای شانه چپ خود حرکت می دهید ، تنه خود را به چپ بچرخانید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را به سمت پایین ران راست خود ببرید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید ، سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

سمت لاغری

اصطلاحات روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. وزنه ای را با هر دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و بازوها را در راستای سینه و راست و به سمت زمین نگه دارید. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

geddeben مورب

به پشت دراز بکشید و صورت خود را روی سقف قرار دهید ، پاها را به هم بکشید و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست رو به زمین باشد. سپس با استفاده از عضلات شکم و لگن ، پاها را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها همچنان به سمت چپ مایل هستند. سپس پاها را به آرامی روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید ، سپس جهت را تغییر دهید.

ورزش برای لاغری

در رکت لیفت چاقوی داخلی ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دست ها پشت سر باشد. پای راست خود را بلند کرده و آن را به سمت بیرون بچرخانید ، و انگشتان پای شما به سمت بیرون باشد. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس با پای چپ این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغری با تمرین

وزن رکت پایک وزن دار

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، صورت خود را به سمت سقف ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و با زاویه 90 درجه تا زانو خم شوید. هنگام حرکت ، بالاتنه خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمرینات لاغری کناره ها

آیا با یک حلقه ورزشی لاغری پهلو امکان پذیر است؟

اگرچه به نظر می رسد بریس روی عضلات پشت و شکم کار می کند و اکثر مردم معتقدند که استفاده از بریس به کوچک شدن کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما به حذف چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک ورزش لاغری نیست.

با دوچرخه سواری لاغر می شوید

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و کاملترین ورزشهایی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که اگر با سرعت و شیب مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن نیز به راحتی انجام می شود.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م toثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و در نتیجه ، بر چربی شکم و لگن نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر آموزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله با انواع تمرینات لاغری باسن و شکم آشنا می شوید. همه این تمرینات و رژیم ها کمک زیادی به کاهش وزن می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که پیروی از مسیر آموزش و رژیم غذایی به صبر زیاد و همچنین اراده قوی نیاز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده محصولات لاغری با جدیدترین فناوری های روز دنیا ، در این راستا به شما کمک می کند و باعث سریعتر لاغری برای شما می شود.

دستگاه MCare یکی از محصولات لاغری شرکت مداریا است که به لاغری کناره ها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من غلتک مکش است. غلتک مکنده از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. غلتک مکنده گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/