تارت چدار گوجه فرنگی آسان – تغذیه ماریسا مور


این پنیر گوجه فرنگی با 3 ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تیز برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این پای به عنوان پیش غذا یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک غذای سبک اما سیر کننده تابستانی لذت ببرید.

پنیر گوجه فرنگی با دستمال سفید و چرخ پیتزا

این پست توسط دوستان من در Cabot Creamery حمایت می شود.

این دستور العمل تابستانی با گوجه فرنگی تازه تابستانی و شیرینی پف دار چدار ترد پر شده است. این یک پیچ فوق العاده ساده روی پای سنتی گوجه فرنگی جنوبی است – بدون تمام کار!

برای تهیه این پای سبک ، به یاد داشته باشید که شیرینی پفکی خود را ذوب کنید ، اما به سرعت جمع می شود.

شما نیاز خواهید داشت

شیرینی پفکی
گوجه فرنگی تازه رسیده
چدار تیز Cabot Vermont
نمک و فلفل ترک خورده
ریحان تازه (اختیاری ، اما توصیه می شود)

نکاتی در مورد گوجه فرنگی خوشمزه

این یک دستور عالی برای استفاده از گوجه فرنگی تازه باغی است. من بسیار خوش شانس بودم که مقداری گوجه فرنگی در دست داشتم.

گوجه فرنگی های تابستانی کاملاً عالی هستند – تازه و بدون درمان. اما چون می دانستم نمی توانم همه آنها را بخورم ، این پای راه حل مناسبی بود.

در اینجا چند نکته برای بهترین نتایج وجود دارد:
گوجه فرنگی ها را به همان ضخامت برش دهید. برای اطمینان از اینکه گوجه فرنگی ها به طور یکنواخت پخته شده اند ، آنها را به برش های نازک برش داده و به ضخامت یکنواخت – حداکثر تا ¼ اینچ – الک کنید.

گوجه فرنگی ها را خوب آبکش کنید. برای جلوگیری از پای باتلاقی ، گوجه فرنگی را خالی کنید. برای این کار از یک دستمال تمیز استفاده کردم. به سادگی گوجه فرنگی ها را بریده و روی دستمال پارچه ای ، حوله کاغذی یا حوله کاغذی تمیز برای حدود 15 دقیقه قرار دهید تا مایع اضافی از بین برود.

گوجه فرنگی ها را مزه دار کنید. اگرچه گوجه فرنگی به خودی خود خوشمزه است ، اما نمک طعم آن را بیشتر می کند. فلفل سیاه هم اضافه کردم.

گوجه فرنگی های قرمز بر روی آبکش دستمال پارچه ای خرد شده است

استفاده از شیرینی پفکی

شیرینی پفکی خریداری شده کلید تهیه این دستور العمل در کوتاه ترین زمان است. من سعی نمی کنم آن را در خانه انجام دهم.

حتما بگذارید شیرینی پفکی در یخچال یا در دمای اتاق ذوب شود تا بتوان آن را به راحتی گرد کرد. از وردنه برای صاف کردن خمیر به اندازه ورق پخت خود استفاده کنید.

من از کاغذ پخت برای پوشاندن ورق پختم استفاده کردم. همچنین می توانید از قالب فر سیلیکونی استفاده کنید. من کاغذ را دوست دارم زیرا به راحتی می توانید پای را از تابه به یک قفسه خنک کننده برسانید.

شیرینی پف دار با پنیر و برش های گوجه فرنگی در بالا

خمیر را با چنگال سوراخ کنید.

چدار “چسبی” خواهد بود که این پای را در کنار هم نگه می دارد و البته طعم فوق العاده ای به آن می بخشد.

هنگامی که گوجه فرنگی سر جایش قرار گرفت ، گوجه فرنگی را با نمک و فلفل بپاشید. تا زمانی که طلایی و ترد شود بپزید.

(برای دستورالعمل گام به گام به پایین بروید).

پنیر خرد شده در یک کاسه سبز با یک رنده در پس زمینه

یک پنیر خوب انتخاب کنید

این دستور فقط شامل 3 ماده است. بنابراین انتخاب محصولات با کیفیت بسیار مهم است.

من از Cabot Vermont Sharp Cheddar استفاده می کنم. اگر آشنایی ندارید ، Cabot یک شرکت تعاونی است که متعلق به خانواده های مزرعه در سراسر نیو انگلند و نیویورک است و 100 درصد سود به کشاورزان برمی گردد.

من می گویم بین آن و چدار فوق العاده تیز آنها رفت و آمد کردم. می توانید از یکی از آنها استفاده کنید ، اما من قطعاً توصیه می کنم تیز عمل کنید.

پنیر بدون زحمت ذوب می شود و با خمیر پفک کره ای کاملا برشته می شود.

پنیر گوجه فرنگی به صورت مربع در زمینه خاکستری بریده می شود

ارائه ایده ها

می توانید از این گوجه فرنگی به عنوان غذای اصلی استفاده کنید و از آن به عنوان پیتزا لذت ببرید. اما از ترکیب آن با سالاد سبز یا گذاشتن آن روی میز میان وعده با سبزیجات و سایر پیش غذاها لذت بردم.

این یک پایان زیبا از تابستان است که می توانید با شراب و حیاط جفت گیری کنید. آن را برای صبحانه با دوست دختران خود سرو کنید – هیچ کس نباید بداند که تهیه آن چقدر آسان است! و از آنجا که می توانید از گرما یا دمای اتاق لذت ببرید ، می توانید آن را در پیک نیک یا یک روز در پارک ببرید.

باقی مانده را در یخچال بگذارید و آنها را در فر توستر گرم کنید.

چگونه از این دستور غذا استفاده خواهید کرد؟ در نظرات یا اینستاگرام به من اطلاع دهید. من همیشه به دنبال ایده های جدید هستم!

پنیر مات روی پوست

دستور چاپ

پای چدار گوجه فرنگی سبک

این پنیر گوجه فرنگی با 3 ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تیز برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این پای به عنوان پیش غذا یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک غذای سبک اما سیر کننده تابستانی لذت ببرید.

مسیر: استارت ، غذای اصلی

آشپزخانه: آمریکایی

کلمه جستجو: دستور العمل های گوجه فرنگی

خدمات: 8

کالری: 234کیلوکالری

عناصر

  • 1 ورق خمیر کره
  • 1 گوجه فرنگی بزرگ و رسیده (در صورت وجود میراث)
  • 1 فنجان چدار تیز Cabot Vermont
  • نمک و فلفل سیاه تازه ترک خورده
  • ریحان تازه ، تقریبا 2 قاشق غذاخوری خرد شده (اختیاری)

دستورالعمل ها

  • فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • شیرینی پفکی را از فریزر بردارید. اجازه دهید حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال ذوب شود.

  • گوجه فرنگی را به برش های ⅙ – ¼ اینچ خرد کنید. روی یک حوله یا دستمال آشپزخانه تمیز و بدون پرز بگذارید. روی آن را با یک حوله آشپزخانه تمیز دیگر بریزید. بگذارید 30 دقیقه خشک شود. این مرحله را از دست ندهید. جلوگیری از یک پای باتلاقی ضروری است.

  • یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی یا یک قالب پخت سیلیکونی بپوشانید. شیرینی پفکی ذوب شده را روی ورقه پخت پهن کنید. به آرامی ضربه بزنید یا پیمایش کنید تا صاف شود. تمام خمیر را با چنگال سوراخ کنید.

  • روی شیرینی پفکی را به طور مساوی با ¾ فنجان پنیر چدار بپاشید. برش های گوجه فرنگی آبکش شده را روی پنیر قرار دهید. گوجه فرنگی را با نمک درشت و فلفل سیاه تازه رنده شده بپاشید. ¼ فنجان باقی مانده پنیر را پخش کنید.

  • به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که پنیر جوش بزند و شیرینی پف دار طلایی شود بپزید. از فر خارج کنید. اجازه دهید پای حداقل 5 دقیقه روی قفسه خنک کننده خنک شود. با ریحان رنده شده یا خرد شده تزئین کنید. گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

یادداشت

نکات دستور غذا:

گوجه فرنگی ها را به همان ضخامت برش دهید. برای اطمینان از پخت یکنواخت گوجه فرنگی ، آنها را نازک برش داده و با ضخامت یکنواخت – تا ¼ اینچ – الک کنید.
گوجه فرنگی ها را خوب آبکش کنید. برای جلوگیری از پای باتلاقی ، گوجه فرنگی را خالی کنید. برای این کار از یک دستمال تمیز استفاده کردم.
بگذارید شیرینی پفکی کاملاً آب شود. این باعث می شود که به راحتی قابل رول شدن باشد.
برای اطلاع از دستور العمل ها و نکات دقیق به marisamoore.com مراجعه کنید.

تغذیه

کالری: 234کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 16گرم | پروتئین: 6گرم | چربی: 16گرم | چربی های اشباع شده: 6گرم | چربی های غیر اشباع: 2گرم | چربی اشباع شده: 8گرم | کلسترول: 15میلی گرم | سدیم: 166میلی گرم | پتاسیم: 142میلی گرم | فیبر: 1گرم | قند: 2گرم | ویتامین A: 526IU | ویتامین سی: 6میلی گرم | کلسیم: 110میلی گرم | اهن: 1میلی گرم



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/