بهترین مکمل ها برای تناسب اندام || کمک های برتر برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین مکمل ها برای ورزش های کراس فیت / برترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت باعث ضربان قلب شما می شود. خرج کردن مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. یافتن کسی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت چیزی نشنیده اند. و جای تعجب نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم انرژی استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح ساختن شرکت کنندگان نیاز به حداکثر تلاش دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، باید آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای تمرین کراس فیت ضروریه.

حتما بخوانید: آموزش کراس فیت چیست؟

هر چه سریعتر و م effectivelyثرتر بعد از این جلسات آموزشی وحشیانه بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته هیچ چیزی مانند رژیم غذایی مناسب برای رسیدن به اهداف شما وجود ندارد ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت کوچک را به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد کمک های برتر برای ورزشکاران کراس فیت در نظر گرفته شده. تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین ورزش و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت لزوم: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر خوب برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا از انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تأخیر اندازد و مدت زمان تمرین را افزایش دهد. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد وقتی با کراتین ترکیب می شود ، تقریباً بر تمام مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت لزوم: 2 تا 3 گرم با شیک قبل از تمرین ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی سریع اثربخش برای هر علاقمند به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین وی برای هضم سریع برای کمک به بهبود عضلات طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از ورزش تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که می خواهند از آن برای کاهش وزن استفاده کنند کمی کاهش دهد.

در صورت لزوم: عمدتا به عنوان مکمل قبل (20 تا 30 گرم) و بعد از ورزش (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری بعد از تمرین استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین آن را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) ، نه تنها برای راحتی بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز بسیار مناسب است.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، لبنیات و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت لزوم: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک به زمان تمرین مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت ها کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند بهتر بخوابد و سپس استراحت کند. هر دو بعد از تمرینات سنگین سریعتر بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای تناسب اندام در نظر گرفته شده.

در صورت لزوم: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات بین ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مولتی ویتامین / مواد معدنی بهترین مکمل برای ورزشکاران کراس فیت

اگر از برخی ویتامین ها / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط استفاده می کنید ، مطمئناً می توانید به خود “بیمه” ای بدهید که ممکن است در مراحل بسیار شدید تمرین مورد نیاز باشد. با این شرایط سخت تمرین ، یک مولتی ویتامین / ماده معدنی برای بازسازی ریز مغذی های حیاتی بدن مهم است تا بتواند به درستی عمل کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و هرگونه کمبود ناشی از حذف وعده های غذایی را برطرف کند. استرس و سایر ناهنجاری هایی را که شما را از حالت عادی دور می کند ، برطرف می کند.

در صورت لزوم: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت را به عنوان بهترین مکمل برای تمرین متقابل در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما دارای مصالح ساختمانی مناسب برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی است!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزشهای کراس فیت

برنامه مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت

مکمل پیشنهادی ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از تمرین
پروتئین او 20-30 گرم قبل از تمرین ، 30-40 گرم پس از تمرین و هر زمان دیگری که نمی توانید در یک وعده غذایی عمومی باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از تمرین
منیزیم 450 میلی گرم pr شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگیری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا توصیه می شد که روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را هفته ها بعد از آن ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان چندین مطالعه دارد. این کار نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز راحت می کند!

گاهی اوقات چند دقیقه پس از مصرف بتاآلانین احساس سوزش روی پوست ایجاد می شود. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها بطور تصادفی آتش گرفته و احساس خارش / سوزن سوزن شدن در شما ایجاد کنند. علت احتمالی دیگر (شاید علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و در نتیجه قرمزی پوست ایجاد می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگام انجام تمرینات سخت در بیشتر روزهای هفته به “بیمه” در قالب یک مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. رژیم متعادل شما همچنین می تواند همیشه به دلیل تغییر برنامه ها ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما ، تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا من به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، سایر بافت های حیاتی را که در حین ورزش تخلیه شده اند ، بازسازی می کند و به روند بهبودی کلی بین تمرینات کمک می کند. او انجام می دهد. علاوه بر این ، پروتئین او پروتئینی است که به سرعت هضم می شود و به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مصرف مکمل ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث ایجاد آرامش و تسهیل محیط ایده آل برای انجام روی و منیزیم می شود. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی کار می کند. حتما یک محصول معتبر بخرید!

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری دیدن.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/