بهترین راه ها برای کاهش وزن


در این مقاله ، ما روش هایی را برای ثابت نگه داشتن وزن خود برای جلوگیری از مشکلات تغییر وزن برای شما آورده ایم. به خصوص برای افرادی که تلاش زیادی را از دست داده اند و می خواهند وزن خود را ثابت نگه دارند. تحقیقات و گزارشات متخصصان تغذیه نشان می دهد که می توان وزن ثابت را حفظ کرد.

وزن را ثابت نگه دارید

با عضله سازی وزن خود را ثابت نگه دارید

اولین راه حل ، عضله سازی است. افزایش متابولیسم بدن به ساخت این ماهیچه ها کمک می کند. متابولیسم ماهیچه ها بیشتر از چربی است. حتماً تمرینات عضله سازی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با گذشت زمان بیشتر تمرین کنید. از تمرینات روزانه حتی در 30 دقیقه پیاده روی صرف نظر نکنید.

آیا احساس گرسنگی بر حفظ وزن تأثیر می گذارد؟

در برابر احساس گرسنگی مقاومت نکنید ، بلکه خود را سرشار از غذاهای فیبردار نگه دارید. احساس گرسنگی شما را در وزن ایده آل خود نگه نمی دارد و به شما آسیب می رساند. در طول روز میوه ، سبزیجات و غلات کامل بخورید. همچنین هر روز از محصولات لبنی استفاده کنید. لبنیات کم چرب علاوه بر اینکه شما را سیر نگه می دارد ، به سالم ماندن استخوان ها کمک می کند (مخصوصاً برای زنانی که در گذشته به پوکی استخوان مبتلا شده اند).

تاثیر فست فود و شیرینی بر وزن

از وسوسه شدن غذاهای چرب خودداری کنید. مشاهدات نشان داده است افرادی که نسبت به فست فودها و شیرینی ها مقاومت بیشتری دارند ، در طولانی مدت تغییر وزن چندانی ندارند. این روش به این معنا نیست که خود را از غذاها و دسرهای مورد علاقه خود محروم کنید ، بلکه خوردن مقدار کمی از آنها است. در برخی موارد ، وزن مورد نظر می تواند باعث فراموشی و عدم رژیم غذایی شود ، بنابراین همیشه به رژیم غذایی و کالری دریافتی توجه کنید. اگر به درستی از احساس گرسنگی دوری کنید و کاملاً سیر شده باشید ، می توانید به راحتی از این وسوسه ها خلاص شوید.

وزن را ثابت نگه دارید

دریافت کالری

مقدار کالری غذا و میان وعده ها را بیاموزید و همیشه مقدار آن را اندازه بگیرید ، حتی تقریباً. از طریق این پیوند می توانید مطالب مربوط به میزان کالری دریافتی روزانه برای مردان و زنان را بخوانید. وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید. برای راحتی ، یک بشقاب متوسط ​​انتخاب کنید و مقدار غذا را در همان بشقاب اندازه گیری کنید تا مطابق معمول میل شود.

تاثیر اندازه گیری وزن و وزن بر حفظ وزن

اندازه مناطق مختلف بدن خود را اندازه بگیرید تا همیشه به تناسب آنها توجه کنید. این استراتژی به شما کمک می کند تا پاسخ بدن خود را به میزان کالری مصرفی و غذایی که می خورید کنترل کنید. تعداد روزانه ترازوها نشان می دهد که شما در حفظ وزن ایده آل خود چقدر موفق هستید و انگیزه ای برای بالا رفتن دارید.

تاثیر صبحانه خوردن روی ترازو

همانطور که مدتهاست شنیده ایم صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است. اصلا صبحانه را حذف نکنید و یک صبحانه کامل بخورید.

مراقب تناسب اندام خود باشید!

اگر مراقب وزن خود نباشید ، با افزایش سن دچار چاقی و بیماری های مرتبط می شوید زیرا متابولیسم بدن به آرامی کاهش می یابد. عوامل مختلفی مانند جنسیت ، سن ، ژنتیک ، شیوه زندگی ، برنامه خواب و فرهنگ در تغییرات وزن مثر هستند.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/