بازیابی عادات سلامتی در تمام سنین – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



اگر در 20 تا 50 سال گذشته بارها و بارها وزن خود را افزایش داده و کاهش داده اید ، این تمرین و اتصال مسیرهای عصبی زیادی است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، خواب نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز خود را سالم نگه دارید و همچنین استخوان ها و مفاصل و سیستم ایمنی بدن را حفظ کنید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

اگرچه ما از آنچه در طولانی مدت احساس بهتری به ما می دهد آگاهی داریم ، اما به راحتی می توان از مسیر خارج شد. ترفند این است که یک مسیر واضح بسازید ، و هنگامی که از آن خارج شدید ، آن را برای شما معنی نداشته باشید. درام را رها کنید. آن آهنگ را به عنوان دستورالعمل های خود ببینید و به آن برگردید.

خط اتوبوس واگن B71 که در بروکلین نیویورک بزرگ شده بود ، از خیابان اسمیت یک پیچ را به سمت ساکت انجام داد. غالباً دو تیر و طنابی که اتوبوس را به “منبع تغذیه بالا” متصل می کردند در پیچ خاموش می شدند و راننده اتوبوس مجبور می شد بیرون برود و تیرها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی در باسن است ، با این حال بخشی از روز راننده بود. او به این معنا نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیم ها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس خارج شده و دوباره آن را در مسیر ثابت کرده و شروع به کار کرده است. (در آن روزها ، همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر یک عدد را دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر هموار حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی کند ، گاهی نامنظم ، اما همیشه هنگام رسیدن به مقصد ، شما را به مقصد می رساند.

اگر مشغول کار یا خانواده هستید یا نفس می کشید – حواس شما را پرت می کند که می تواند شما را در مسیر ایجاد عادات سالم جدید از مسیر خارج کند.

حتی تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، می گوید که از مسیر خارج شده است. تیم به دلیل هک کردن بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامت مطلوب و حداکثر عملکرد شناخته شده است و حتی او از مسیر خارج می شود. پاسخ او: “هیچ چیز – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

مسیر شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک شیوه زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید آهنگ شما را به کجا برساند؟

فرض کنید می خواهید 25 # با تعداد بهتر در کار و فشار خون خود از دست بدهید. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ شما یک آهنگ با دانش و اطلاعات در مورد آنچه برای از دست دادن 25 #ثانیه و افزایش فشار خون خود به بالاترین حد خود نیاز دارید ایجاد می کنید.

این یک راز بزرگ نیست که چگونه کمتر غذا بخوریم و ورزش کنیم ، اما این می تواند برای مغز شما یک راز باشد که چگونه به آن پایبند باشید و در مسیر خود قرار بگیرید. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات خود دشوار است زیرا هر بار که یک اقدام یا مجموعه ای از اقدامات (چیزهای شیرین بعد از شام) را انجام می دهید ، سیناپس های عصبی به هم پیوسته ای را در مغز خود ایجاد کرده اید و این نورون ها با هم شلیک می شوند ، تا زمانی که همانطور که می پرسید: “سلام ، برای دسر چیست؟” نورون هایی که با هم می سوزند با هم می دوند.

دانستن این امر به ما روشی می دهد که برای یادگیری چیزهای جدید دنبال کنیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم و هرگز تسلیم نشویم زیرا احساس ناراحتی می کنیم. ما می دانیم که احساس ناراحتی خواهد شد ، اما در بلند مدت هستیم.

اگر این 25 #را از دست دادید ، به طور مکرر غذا بخورید. شاید بیشتر برخی از چیزها و کمتر برخی دیگر. برای اکثر ما ، این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتری وجود دارد. قطعاً به معنای داشتن طرز فکر رشد است. این بدان معناست که ورزش کنید و دریابید چه چیزی شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که فرد انتظار دارد یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار باشد. سر خود را پایین نیاورید و به تلفن خود نگاه کنید و هنگام سفر به مقصد منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون مقصد و هدف ، شما گم شده اید. شما گیر کرده اید.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی فراوان ، می توانید مسیر خود را طی کرده و به مقصد برسید. به طور حتم

بیایید آن را به قطعات تقسیم کنیم ، هر کدام در ساختمان دیگر. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید به مسیر خود ادامه دهید؟ به طور کلی وقتی چند هفته در مسیر درست باشیم احساس بهتری داریم. دوره به کجا می رود؟ آیا جایی است که شما نیز به آن علاقه دارید؟ غنی سازی نماها و رنگ ها؟ برای ذهن شما تحریک کننده است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

با توجه به رژیم های غذایی موجود ، اکثر مردم موافق هستند که شما می توانید بسیاری از غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم غذایی گیاهی بیشتر بخورید. ساده نگه داشتن غذای شما نقطه قوت این مسیر است. می توانید به بخشهای قبلی در مورد چگونگی ایجاد برنامه غذایی برای ایجاد این تعداد گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین شانس شما برای پیشگیری یا غلبه بر سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تاثیر آن بر سلامتی خود بیشتر بدانید – فقط آن را از من نگیرید.

یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ماندن در مسیر و یا بازگشت به مسیر احتمالاً برای شما جدید است. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد ، که با گذشت زمان اتفاق می افتد. در چه مهارتهایی در برنامه خود ضعیف هستید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا راننده بودن برای خوردن زیاد غذا خسته کننده است زیرا هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه خود ندارید؟

بهبود فرآیند شغل هر کسی است. سفر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی در نظر بگیرید که بر آن کنترل دارید ، و در صورت عدم موفقیت ، به نحوه بهبود آن توجه کنید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. تشخیص دهید و دریابید که برای توسعه چه مهارتهایی نیاز دارید و آگاهانه تمرین آنها را آغاز کنید.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/