بارداری گیاهی: پرسش و پاسخ با متخصص تغذیه مایا باخ-امی لونگارد



مایا: مادرم که از 18 سالگی گیاه خوار بوده است ، من و خواهرم را در خانواده ای عمدتا گیاه خوار پرورش داد. تنها پس از دانشگاه زمانی که در استرالیا زندگی می کردم تصمیم گرفتم که خوردن تمام گوشت را متوقف کنم. من خبری راجع به صادرات زنده گاو از استرالیا به آسیای جنوب شرقی دیدم و به طور کامل مرا متزلزل کرد. من همیشه به تغذیه علاقه مند بودم ، اما تا زمانی که متوجه نشدم آنچه که می خوریم بر سلامتی ما و رفاه دیگران تأثیر می گذارد ، به آن توجه نکردم. من کارم را رها کردم ، به کالیفرنیا برگشتم و کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را در دانشگاه لوما لیندا با تأکید بر رژیم درمانی دنبال کردم. به سرعت در سال 2020 ، خواهرم اعلام کرد که منتظر اولین فرزند خود است. و اگرچه او به عنوان گیاهخوار شناخته نمی شود ، من شگفت زده شدم که متوجه شدم همه توصیه ها برای تغذیه قبل از تولد ریشه در مصرف محصولات حیوانی دارد. به عنوان یک گیاه خوار که به سلامتی زنان علاقه زیادی دارد ، منطقی بود که کار خصوصی خود را از تغذیه عمومی به تغذیه قبل از زایمان برسانم ، به ویژه برای حمایت از زنانی که نمی خواهند از محصولات حیوانی استفاده کنند ، احساس امنیت می کنند تا یک بارداری سالم داشته باشند. و ما اینجا هستیم!

پاسخ: من تقریباً 10 سال است که گیاهخوار هستم و در تمام دوران بارداری خود کاملاً گیاهخوار بودم ، اما وقتی باردار بودم ، تعدادی از من پرسیدند که آیا برای جلوگیری از کمبود کولین تخم مرغ می خورم؟ اگرچه هیچ وقت احساس نکردم یا حتی به فکر اضافه کردن تخم مرغ به رژیمم بودم ، اما این س meال مرا به فکر فرو برد. کولین در دوران بارداری چه کاربردی دارد و چگونه می توانیم آن را با رژیم گیاهخواری دریافت کنیم؟

M: این س goodال خوبی است و چیزی که بسیاری از مشتریان من نگران آن هستند. در حالی که کولین از رشد مغز جنین حمایت می کند ، ما اطلاعات کافی نداریم تا با قطعیت زیادی از میزان کولین موجود در غذاهای گیاهی مطلع شویم. از نظر متخصصان زنان و زایمان که با آنها صحبت کرده ام ، کولین به طور معمول مکمل نمی شود و هیچ آزمایش خون برای نشان دادن سطح آن در بدن ارائه نمی شود. با توجه به موسسه ملی بهداشت (NIH) ، کمبود واقعی کولین در ایالات متحده در واقع بسیار نادر است. اگرچه ناشناخته های زیادی در مورد کولین وجود دارد ، اما ما می دانیم که بدن شما مقداری کولین تولید می کند و برخی از غذاهای گیاهی دارای کولین بیشتری هستند ، از جمله ادامام ، لوبیا قرمز ، کینوا ، مقداری شیر بدون شیر غنی شده و کره بادام زمینی. توصیه من؟ بر غذاهای گیاهی که به طور طبیعی دارای کولین زیاد هستند تمرکز کنید ، قبل از زایمان که حاوی کولین در فرمولاسیون آنها است مصرف کنید و در صورت نگرانی با پزشک خود مشورت کنید.

پاسخ: افزایش پروتئین رژیم غذایی در دوران بارداری ، چه کسی گیاهخوار باشد چه نباشد ، می تواند مفید باشد. آیا نکاتی در مورد اینکه چگونه مادران باردار گیاهخوار می توانند مصرف پروتئین خود را افزایش دهند ، دارید؟ و فکر می کنید پر کردن آن با افزودن پودر پروتئین به مخلوط می تواند مفید باشد؟

م: بله! پروتئین می تواند شبیه یک نبرد باشد. برای تسهیل “آیا پروتئین کافی دریافت می کنم؟” نگرانی ها ، یکی از مواردی است که من مشتریان خود را تشویق می کنم تا غذاهایی را که در چند روز می خورند پیگیری کنند. لازم نیست برای همیشه باشد ، اما بینشی در مورد مواد مغذی مانند پروتئین ارائه می دهد ، که می توانیم از طریق غذا و / یا مکمل ها با هم به آن بپردازیم.

نکاتی برای افزایش پروتئین عبارتند از:

  • از پاستا بر اساس گندم به پاستا با عدس یا نخود بروید

  • مخمر تغذیه ای را روی سبزیجات بپاشید یا توفو را هم بزنید

  • به جای برنج از کینوا استفاده کنید

  • انتخاب شیر سویا ، کتان یا گوسفند به جای شیر بادام یا جو دوسر

  • از توفو جامد به حالت جامد اضافی تغییر دهید

  • میان وعده و بادام برشته شده میل کنید

  • افزودن دانه های چیا به نان تست ، بلغور جو دوسر یا شیرینی – این مورد شخصی من است!

پودر پروتئین می تواند راهی عالی برای کمک به شما در رسیدن به هدف پروتئینی شما در دوران بارداری باشد ، به ویژه برای مشتریانی که با تهوع دست و پنجه نرم می کنند و از بین بردن بسیاری از چیزها برایشان مشکل است. اگر در سفر هستید و می خواهید مطمئن شوید که یک پروتئین سبک در دسترس دارید ، می توانند مفید باشند.

پاسخ: هنگامی که باردار بودم ، یک مکمل خوب قبل از زایمان ، ویتامین D (همانطور که در کانادا زندگی می کنم) و یک مکمل گیاهی امگا 3 مصرف کردم. آیا این به نظر شما کافی است؟ آیا مکمل های دیگری وجود دارد که به مشتریان خود توصیه می کنید؟

M: قبل از شروع مصرف مکمل ، من همیشه توصیه می کنم که ابتدا با پزشک خود صحبت کرده و نمونه خون بگیرید. این به شما کمک می کند تا “نقشه راه تکمیلی” تهیه کنید تا در دوران بارداری بر روی مواد مغذی تمرکز کنید. کیفیت خوب دوران بارداری ضروری است!

پاسخ: اگر مردم علاقه مند هستند از شما بیشتر بیاموزند ، پس کجا می توانند شما را پیدا کنند؟

M: می توانید مرا در اینستاگرام @ vegan.prenatal.nutrition پیدا کنید – با خیال راحت به من DM ارسال کنید و سلام کنید! در حال حاضر ، من یک برنامه کوچ گروهی کوچینگ را برای زنان گیاهخواری که قصد بارداری دارند یا در حال حاضر منتظر هستند ارائه می کنم. این یک راه عالی برای ارتباط ، پشتیبانی و افزایش اعتماد به نفس در تصمیم شما برای بارداری وگان است. تو تنها نیستی!

و این مصاحبه من با مایا را به پایان می رساند! امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و برای ارتباط با او در دنیای آنلاین وقت بگذارید زیرا اطلاعات او برای آموزش و گفتگو در مورد بارداری های گیاهخوار فوق العاده ارزشمند است. اگر در مورد مایا س questionsالی دارید ، می توانید آنها را در نظرات زیر مطرح کنید یا مستقیماً با مایا تماس بگیرید.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/