ایده های میان وعده گیاهی برای بارداری


لیست نهایی ایده های اسنک خوشمزه و مغذی گیاهی برای دوران بارداری. تعدادی از تنقلات خانگی مورد علاقه من و همچنین لیستی از گزینه های بسته بندی عالی را خواهید یافت.

گنجاندن برخی از میان وعده ها در رژیم غذایی شما می تواند راهی عالی برای رفع نیازهای تغذیه ای شما در دوران بارداری باشد. البته ، جا برای خوردن غذا وجود دارد (بستنی گیاهی؟!؟ 😍) ، اما برنامه ریزی برای پیش بینی گزینه های سلامتی بیشتر راهی عالی برای کمک به شما در دریافت برخی از مواد مغذی اضافی مورد نیاز برای رشد کودک است.

یک زن باردار به چند کالری اضافی نیاز دارد؟

کالری مورد نیاز در سه ماهه اول تغییر چندانی نمی کند ، اما در مقایسه با نیازهای قبل از بارداری در سه ماهه دوم و سوم 15 تا 20 درصد افزایش می یابد. زنان باردار باید حدود 340 کالری اضافی در سه ماهه دوم و 450 کالری اضافی در سه ماهه سوم مصرف کنند. من هرگز حتی یک نفر برای شمارش کالری نبوده ام ، و هیچ وقت از ایده توصیه به مشتریان برای انجام این کار خوشم نیامده است. حتی در دوران بارداری ، من فقط برای عطش و گرسنگی رفتم تا مطمئن شوم که به اندازه کافی غذا می خورم. اگرچه عادتی که من تغییر داده ام افزودن میان وعده های بیشتر از قبل برنامه ریزی شده بین وعده های غذایی است تا به من کمک کند کالری و پروتئین مصرفی خود را در این سه ماهه بعدی افزایش دهم.

میان وعده خوب بارداری چیست؟

مانند هر زمان دیگری در زندگی ، شما روی غذاهای مغذی تمرکز خواهید کرد تا بیشترین مصرف را از میان وعده های خود ببرید. از آنجا که نیاز روزانه شما به بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن ، ویتامین C ، ویتامین B6 ، فولات و ویتامین B12 در دوران بارداری افزایش می یابد ، برنامه ریزی میان وعده هایی است که حاوی برخی از مواد مغذی حیاتی است. (البته حتماً از مولتی ویتامین قبل از تولد نیز استفاده کنید!) سعی کنید میان وعده هایی را تهیه کنید که حاوی مقداری پروتئین نیز باشد ، مخصوصاً اگر در دوران بارداری از رژیم گیاهخواری یا گیاه خواری پیروی می کنید. نیاز به پروتئین ، مانند نیاز به کالری ، با پیشرفت در دوران بارداری افزایش می یابد. در ماه چهارم بارداری ، توصیه می شود که گیاهخواران تا 28 گرم پروتئین در روز مصرف کنند! این میزان 10 درصد بیشتر از 25 گرم پروتئین توصیه شده برای افراد غیر گیاهخوار / گیاهخوار است تا قابلیت هضم کمی کمتر پروتئین های گیاهی را جبران کند.

یک غذای خوب بارداری شامل موارد زیر است:

  • میوه و سبزیجات: آنها نه تنها سرشار از فیبر هستند ، بلکه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین A و C ، کلسیم ، روی و موارد دیگر هستند.
  • پروتئین گیاهی: آجیل ، دانه ها ، کره آجیل ، شیر سویا و لوبیا (یعنی هوموس / ادامام / نخود پخته ترد!) یک راه عالی برای ترکیب پروتئین در یک میان وعده گیاهی است. آجیل ، دانه ها و حبوبات نیز منبع بسیار خوبی از روی هستند که معمولاً در بسیاری از رژیم های غذایی ما وجود ندارد ، اما برای رشد نوزاد و داشتن وزن مناسب هنگام تولد مهم است.
  • فیبر: بسیاری از افراد در اواخر بارداری دچار یبوست می شوند ، بنابراین گنجاندن میان وعده های حاوی فیبر زیاد در رژیم غذایی می تواند به شما در حفظ منظم کمک کند. میوه ها ، سبزیجات ، لوبیا ، غلات کامل همگی سرشار از فیبر هستند.
  • چربی های سالم: گنجاندن آجیل ، دانه ها و کره آجیل در میان وعده های شما به این معنی است که شما مقداری از چربی های چند غیراشباع و تک غیراشباع سالم برای قلب و بدن خود و کودک خود دریافت می کنید. گهگاه از دل کنف و دانه های چیا برای اسیدهای چرب امگا 3 استفاده کنید که برای رشد مغز کودک شما مهم است!

در اینجا چند تنقلات خانگی مورد علاقه من ، از جمله دستور العمل های زیادی که قبلاً در وبلاگ به اشتراک گذاشته ام ، آورده شده است! در انتهای پست ، لیستی از تعدادی از میان وعده های خریداری شده مورد علاقه من را خواهید یافت ، زیرا بیایید با آن روبرو شویم – شما همیشه زمان و انرژی لازم را برای تهیه همه چیز در خانه ندارید!

مافین های موز شکلاتی دوگانه وگان از نزدیک

کلوچه و نان:

برای کمی پروتئین / چربی ، کمی کره بادام زمینی یا کره بادام بپاشید!

شیرینی کره بادام زمینی dej bider

لقمه های میان وعده ، میله ها و کوکی ها:

شیرینی خانگی / برش سرد:

کاسه غلات کامل:

  • آووکادو خرد شده و همه ادویه های شیرینی
  • کره بادام زمینی ، موز خرد شده و قلب کنف
  • پنیر خامه ای وگان گیاهی کایت هیل ، خیار برش نازک ، نمک ، فلفل
  • کره بادام و انواع توت های تازه

میوه تازه و کره آجیل:

  • سیب و کره بادام زمینی یا کره بادام (با چرخاندن آن را جذاب تر کنید سیب ناچوس!)
  • موز با کره بادام زمینی و قلب کنفی
  • خرمای Medjool با کره بادام زمینی پر شده و نمک دریا و تکه های کاکائو روی آن پاشیده شده است

دکاف لات یا شکلات داغ:

  • با پروتئین اضافی از شیر سویا تهیه کنید! ما این را خریدیم شیر خشک کن (پیوند وابسته) حدود یک سال پیش و از آن زمان به بعد دوست داشتم قهوه خوری هایی با ارزش لاته مانند خانه درست کنم! برای تهیه یک قهوه اسپرسو من از آن استفاده می کنم aero را فشار دهید از آنجا که ما دستگاه اسپرسو نداریم.
  • همچنین می توانید لاته کف دار و شکلات داغ را در مخلوط کن درست کنید! اینجا مورد علاقه من است شکلات داغ نعناع گیاهیبه (آیا این اوایل در اوایل بارداری من هنگامی که زمان کریسمس بود تکرار شد.)
  • نکته: از شیر گیاهی غنی شده با کلسیم استفاده کنید تا روزانه 1000 میلی گرم RDA برای کلسیم دریافت کنید.
اسموتی انبه Cilantro

اسموتی

برای افزایش پروتئین از شیر سویا به جای شیر بادام استفاده کنید یا پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود را اضافه کنید. مقداری چربی سالم را با یک یا دو قاشق غذاخوری کره مغز ، قلب کنف یا دانه های چیا اضافه کنید. اگر مخلوط کن قوی دارید ، چند عدد بادام هندی اضافه کنید – من اغلب این کار را انجام می دهم!

ایده های میان وعده خوشمزه تر:

  • بادام و میوه های خشک
  • هموس و سبزیجات
  • ماست گیاهی ، میوه و گرانول خانگی: من در حال حاضر ماست گیاهی سیگی را دوست دارم ، زیرا از نظر پروتئین غنی تر از بسیاری از گزینه های ماست گیاهی دیگر است.
  • پاپ کورن خانگی: من فقط 1 1/2 قاشق غذاخوری مغز پاپ کورن را به یک کیسه کاغذی قهوه ای اضافه می کنم ، قسمت بالایی آن را چند بار تا می زنم و در مایکروویو قرار می دهم. بسیار ساده و بسیار ارزان تر از خرید کیسه های پاپ کورن مایکروویو.
  • چیپس تورتیلا و سالسا یا گوآکاموله
  • موکا چیا جوانه می زند: دانه های چیا منبع خوبی از فیبر ، پروتئین و چربی های سالم برای قلب هستند
  • یک کاسه کوچک شیر غلات و سویا: من شیر سویا را ترجیح می دهم زیرا پروتئین بیشتری نسبت به سایر شیرهای گیاهی دارد.
  • برداشت روزانه (مرتبط است): من عاشق اسموتی ها و لقمه های میان وعده های سبک هستم که برای شما نیز مفید است! از کد استفاده کنید دبی برای دریافت 25 دلار از اولین جعبه خود

میان وعده های خریداری شده مورد علاقه:

این محصولات با استفاده از پیوندهای وابسته (ارجاع) در آمازون پیوند داده می شوند.

منابع: تبدیل شدن به وگان: نسخه جامع توسط Brenda Davis ، RD و Vesanto Melina ، MS ، RD



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/