آیا این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب می شوید؟ – زنان نخست


این یک مرثیه رایج برای زنان است ، به ویژه آنهایی که در دوران یائسگی هستند ، هنگامی که به ترازو می رسند ناراحت می شوند. آنها احساس می کنند که همه چیز را “درست” انجام می دهند اما به نظر نمی رسد وزن خود را کاهش می دهند. اگر متوجه شدید که سر خود را به علامت مثبت تکان می دهید ، می توانید یکی از این ده اشتباه کاهش وزن را حتی بدون اینکه متوجه آن شوید انجام دهید. بیاموزید که آنها چیست و چگونه آنها را حل کنید تا بتوانید به بهترین شکل خود بازگردید.

10 اشتباه در کاهش وزن

کمبود انگیزه

الکسیس کانسون ، روانشناس بالینی ، متخصص اختلالات خوردن و نویسنده کتاب انقلاب بدون رژیم ، می گوید: “وقتی مشتریان به من می گویند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است که اهداف شما چیست؟” “معمولاً این یک” قانون “است که در صورت کاهش وزن ، زندگی به نحوی بهتر می شود. این که آنها شادتر ، لاغرتر ، مطلوب تر یا فرصت های بهتری خواهند داشت. اما این یک کلاهبرداری است که توسط فرهنگ رژیم غذایی تبلیغ می شود. فرهنگ رژیم می خواهد مردم باور کنند که مشکلی (با وزن فعلی آنها) وجود دارد و آنها به اندازه کافی خوب نیستند. سپس آنها به شما راه حل های جادویی می فروشند تا مشکلی را که ایجاد کرده اند حل کنند. البته این راه حل ها جواب نمی دهد. ”

رژیم گرفتن

نخود روی بشقاب - شکست در کاهش وزن

بیشتر اوقات ، هنگامی که زنان می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، رژیم می گیرند. ایده رژیم گرفتن به این معناست که در مقطعی قصد دارید رژیم را کنار بگذارید ، به همین دلیل رژیم ها جواب نمی دهند. کانسون می گوید: “فرهنگ رژیم غذایی به ما می گوید که می توانیم با محدود کردن آنچه می خوریم و هنگام خوردن ، وزن خود را کاهش دهیم و برخی غذاها” بد “هستند. اما این درست نیست. کانسون می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد و مردم باید به آنچه بدنشان می گوید گوش دهند ، عملی که به “خوردن آگاهانه” معروف است.

ما غذای دقیق را نمی فهمیم

خوردن آگاهانه (یا شهودی) فقط خوردن همه چیزهایی نیست که می خواهید ، بدون در نظر گرفتن ارزش غذایی آن. این در واقع گوش دادن به آنچه بدن شما به شما می گوید است. آرلن انگلندر ، روان درمانگر و نویسنده کتاب “پرخوری احساسی را رها کن و غذایت را دوست داشته باش” می گوید: “خوردن آگاهانه این است که متوجه شوید گرسنه هستید یا سیر هستید. وقتی سیر شدید ، دیگر غذا نخورید. کانسون می افزاید: “بدن ما به طور طبیعی انواع غذاها و اجزای مختلف تغذیه ای را برای تنظیم وزن مناسب برای ما می خواهد.”

حذف کامل گروه های غذایی

مگر اینکه حساسیت یا عدم تحمل دارید ، نیازی به حذف هیچ گروه غذایی به طور کامل نیست. کانسون می گوید: “ما بیش از حد مشغول غذاهای خوب و بد هستیم ، مخصوصاً به این دلیل که دستورالعمل ها دائما در حال تغییر هستند. یادتان هست چربی بد بود؟ بنابراین کربوهیدرات؟ ما باید شیطان سازی غذا را متوقف کنیم. “

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، رژیم گرفتن

خودداری از برخی غذاها زمینه ساز غذاهای ناسالم است. انگلیسی توضیح می دهد ، “اگر به خود بگویید” من هرگز نمی توانم پیتزا بخورم “، و شما عاشق پیتزا هستید ، زمانی که پیتزا به شما پیشنهاد می شود ، زمینه پرورش غذا را ایجاد می کنید. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد یک پیتزا دریافت خواهید کرد. سهم داشته باشید و احساس رضایت کنید. “

غذای رژیمی بخورید

انگلینر می گوید: “اگر ده بسته 100 میان وعده 100 کالری بخورید ، 1000 کالری مصرف کرده اید.” و 1000 کالری احتمالاً به اندازه یک تکه کیک خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذاهای ممنوعه نداشته باشید و آنچه را که دوست دارید میل کنید. انگلیسی پیشنهاد می کند که اگر احساس شیرینی می کنید ، مقدار کمی شکلات خوب بخورید یا خوب بپزید و از آن لذت ببرید.

به مقیاس اجازه می دهد تا احساسات را دیکته کند

انگلندر می گوید: “استفاده از ترازو برای تشخیص خود سالم نیست.” “سرزنش خود باعث ایجاد استرس می شود که می تواند منجر به خوردن احساسی شود.” مقیاس زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی خود از آن استفاده کنید. انگلیسی توضیح می دهد: “باید به خاطر داشته باشید که عدد روی ترازو نوسان دارد ، بنابراین وزن خاصی را تعیین نکنید. اگر چند کیلو اضافه وزن دارید ، ممکن است از خود بپرسید که آیا در روزهای گذشته استرس داشته اید یا خواب کافی ندارید. ”

به اندازه کافی آب رسانی نمی کند

یک لیوان آب با لیمو و نعناع

انگلندر می گوید: “بسیاری از اوقات مردم فکر می کنند گرسنه هستند ، اما در واقع تشنه هستند.”

آموزش به عنوان تنبیه

حرکت مهم است. اما اگر از دویدن متنفر هستید ، مجبور به دویدن نیستید ، و اگر خود را مجبور کنید ، حرکت به چیزی تبدیل می شود که از آن اجتناب می کنید تا چیزی که منتظر انجام آن هستید. به جای آنچه فکر می کنید بهترین کالری سوزی است ، فعالیت های بدنی را که از آن لذت می برید انتخاب کنید.

خوردن احساسات نه غذا

استرس خوردن غذاهای ناخواسته ، خوردن احساسات شما

انگلیسی می گوید: “بسیاری از ما برای صرف غذا می نشینیم و آرام نمی شویم. ما استرس را از روی میز به میز می آوریم. به جای غذا خوردن برای تغذیه یا لذت بردن و لذت بردن از غذای خود ، ما احساسات خود را می خوریم و از غذا به عنوان راهی برای منحرف کردن خودمان از مشکلاتمان استفاده می کنیم. ”

اهداف غیرواقعی

کانسون می گوید: “بدن ما با افزایش سن افزایش وزن پیدا می کند و این لزوما چیز بدی نیست.” اگر هدف شما سنجش کارهایی است که در 20 سالگی انجام داده اید ، احتمالاً واقع بینانه یا سالم نیست. به جای تمرکز بر یک عدد خاص در مقیاس ، بر پذیرش خود تمرکز کنید و رابطه ای سالم با غذا برقرار کنید.

اگر متوجه شدید که این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب شده اید ، هرگز برای بازگشت به مسیر دیر نیست. برای سالم ماندن و شاد بودن در زندگی روزمره و همچنین عادات غذایی خود تلاش کنید.

بعد بخوانید:

4 دقیقه آموزش… AKA Nitric Oxide Dump

راهنمای شما برای رژیم طول عمر

7 غذاهای شگفت آور ناسالم

آیا شما این مقاله را دوست دارید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالاتی از این قبیل را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/