آنزیم های گوارشی و سیستمیک: گردش و رشد مو


خلاصه موضوعات وبلاگ

  • آنزیم های گوارشی و سیستمیک برای گردش مناسب و بهبود رشد مو.
  • آنزیم های گوارشی و سیستمیک چیست؟
  • گوارش و آنزیم سیستمیک خطر بیماری و پیری زودرس را افزایش می دهد.
  • گوارش و آنزیم گوارشی خطر بیماری و پیری زودرس را افزایش می دهد.
  • آنزیم های گوارشی
  • آنزیم های غذایی
  • آنزیم های سیستمیک می توانند رشد مو را افزایش دهند زیرا این آنزیم ها جریان خون را بهبود می بخشد و خون شما را از ناخالصی ها خارج می کند.
  • گردش خوب کلید سلامت مو است
  • التهاب: علت بسیاری از بیماری ها است
  • چگونه می توانید تعداد آنزیم های سیستمیک را در بدن خود افزایش دهید؟
  • تجربه شخصی من با آنزیم های گوارشی و سیستمیک

آنزیم های گوارشی و سیستمیک برای گردش خوب و بهبود رشد مو.

آنزیم های گوارشی و سیستمیک گردش خون را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.

نقش اصلی آنزیم ها حفظ زندگی است. تقریباً هر فرایندی در بدن نیاز به واکنش های شیمیایی دارد. این که آیا ما از یک جراحت بهبود می یابیم یا غذاهایی را که می خوریم تجزیه می کنیم ؛ ما به آنزیم های گوارشی و سیستمیک نیاز داریم که همه این وظایف را انجام دهند.

آنزیم های گوارشی و سیستمیکآنزیم های گوارشی و سیستمیک چیست؟

آنزیم های گوارشی و سیستمیک کاتالیزورهایی هستند که از تمام واکنش های شیمیایی بدن مراقبت می کنند. هر سلول بدن ما به آنزیم هایی برای نگهداری ، ترمیم و تجمع ، جذب تغذیه ، ترمیم بافت ، نقص سیستم ایمنی و موارد دیگر نیاز دارد. آنها حتی روند پیری را نیز کند می کنند. هرگونه کاهش قابل توجه این کاتالیزورهای حیاتی بر بدن ما می تواند بر سلامتی ما تأثیر منفی بگذارد و باعث ریزش مو شود.

بدن انسان از آنزیم های گوارشی و سیستمیک برای فرآیندهایی استفاده می کند که بدن را سالم ، تغذیه و عملکرد بهینه را حفظ می کند. آنها برای تغذیه از غذاهایی که می خوریم و همچنین برای درمان استفاده می شوند.

بدن شما به طور طبیعی آنزیم تولید می کند. با این حال ، این فرایندی است که از 25 سالگی شروع به کاهش می کند. کاهش آنزیم های گوارشی و سیستمیک می تواند منجر به مشکلات سلامتی و تعدادی از علائم دیگر مانند عوارض گردش خون یا درد مفاصل شود.

گوارش و آنزیم سیستمیک خطر بیماری و پیری زودرس را افزایش می دهد.

آسیب پذیری دیگری که با کاهش آنزیم همراه است ، بروز بیشتر بیماری و پیری زودرس است.

یکی از راه های حفظ سلامت و سطح انرژی این است که اطمینان حاصل کنید که سطح آنزیم های گوارشی و سیستمیک شما متعادل است. غذاهای فرآوری شده فاقد آنزیم هستند و برای ایجاد هضم به آنزیم های بیشتری نیاز دارند ، بنابراین به رژیم غذایی خود توجه کنید.

برای حفظ سلامت و انرژی ، حفظ میزان مصرف مناسب آنزیم بسیار مهم است. اما با وجود غذاهای فراوری شده در دسترس ما ، غذاهای آسان و فرآوری شده دلیل اصلی ریزش مو و کاهش رشد مو نیستند.

انواع مختلف آنزیم ها

وقتی به آنزیم هایی که در بدن شما کار می کنند فکر می کنید ، باید به سه نوع مختلف از آنزیم های گوارشی ، آنزیم های غذایی و آنزیم های سیستمیک فکر کنید.

آنزیم های گوارشی

وقتی غذا می خورید ، بدن شما باید آن را تجزیه کند تا مفید واقع شود. آنزیم های گوارشی در دستگاه گوارش کار می کنند و به روند گوارش کمک می کنند. آنها انواع مختلف غذاهایی که می خورید را پردازش می کنند: کربوهیدرات ها (آمیلاز) ، فیبر (سلولاز) ، چربی ها (لیپاز) و پروتئین ها (آمیلاز). هنگامی که آنزیم های گوارشی شما به درستی کار می کنند ، به شما کمک می کند تا از ناراحتی ناشی از نفخ ، سوء هاضمه و گاز جلوگیری کنید. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از مردم در صورت عملکرد مطلوب دستگاه گوارش به داروهای کمتری احتیاج دارند.

آنزیم های غذایی

بدن شما آنزیم های غذایی را از رژیم غذایی شما استخراج می کند. آنزیم های غذایی به طور طبیعی در غذاهای خام یافت می شوند. آنها به حفظ سلامت و عملکرد کامل شریان ها ، مفاصل و سیستم ایمنی بدن شما کمک می کنند. برای افزایش میزان آنزیم های غذایی که بدن شما باید با آن کار کند ، مقدار زیادی میوه و سبزیجات ارگانیک بخورید. آنزیم ها همچنین در گوشت خام و ماهی یافت می شوند ، مراقب آلودگی باشید. (افزودن HCL به وعده های غذایی حاوی پروتئین نیز می تواند از این نوع آلودگی جلوگیری کند زیرا باکتری های معده شما را از بین می برد). سبزیجات را به آرامی بپزید و اگر می توانید ، حتی می توانید آنها را خام بخورید. همچنین ، سعی کنید محصولات ارگانیک بخرید و تمام تلاش خود را کنید تا کاملاً از غذاهای فرآوری شده دوری کنید.

آنزیم های سیستمیک

بدن شما از آنزیم های سیستمیک برای ساخت و ترمیم بافت ها و سلامت کلی استفاده می کند. آنها از بیماری جلوگیری می کنند و از عملکرد سالم سیستم های مختلف داخلی شما و پشتیبانی عمومی بدن پشتیبانی می کنند. آنزیم های سیستمیک چندین ماده را که در بدن شما حرکت می کنند تجزیه می کنند: آلرژن ها ، فیبرین ، مخاط ، عوامل انعقادی و سموم بالقوه مضر.

آنها همچنین به کاهش تورم کمک می کنند ، بنابراین مردم اغلب از آنها به جای داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDS) استفاده می کنند. یکی از دلایلی که آنها را بر NSAIDS ترجیح می دهند این است که آنزیم های سیستمیک به طور مستقیم به مجتمع های ایمنی مضر گردش خون (CIC) می روند در حالی که CIC های مفید را در جای خود رها می کنند.

آنزیم های سیستمیک را می توان حداقل یک ساعت قبل یا بعد از غذا به عنوان مکمل مصرف کرد. آن را خیلی نزدیک زمان غذا نبرید ؛ در غیر این صورت به جای پاکسازی سیستم به هضم غذا کمک می کند.

توجه: مصرف روزانه آنزیم های سیستمیک برای من مشکل است زیرا احساس افسردگی شدید می کند. این به دلیل آزاد شدن سموم از باکتری Lyme و به دلیل مشکلات کاندیدایی من است (بله ، با وجود رژیم غذایی سالم). علائم مرگ این باکتری ها زشت است و در این بین من باید بتوانم کار کنم و کار کنم.

بنابراین من این رویکرد را به آرامی در پیش می گیرم – اعتدال مهم است! این برای من آسان نیست زیرا من یک فرد بی حوصله هستم که “اعتدال” را دشوار می دانم و این چیزی است که همیشه سلامت من را عقب می اندازد.

کمتر بیشتر است – مانترا من تا آخر عمر 🙂

آنزیم های سیستمیک می توانند رشد مو را افزایش دهند زیرا این آنزیم ها جریان خون را بهبود می بخشد و خون شما را از ناخالصی ها خارج می کند.

از آنجا که آنزیم های سیستمیک بر سلامت کلی و رفاه شما تأثیر می گذارد ، بر رشد مو نیز تأثیر می گذارد. رشد یکی از عوارض گردش خون مناسب است و این به نوبه خود به رشد سالم موها کمک می کند.

بگذارید در این مورد بیشتر توضیح دهم.

بدن ما حاوی حدود 3000 آنزیم است که مسئول حدود 7000 واکنش شیمیایی هستند. آنزیم ها باعث می شوند این فرایندها سریعتر پیش بروند. آنزیم های سیستمیک به نتایج درمانی ما و پیشگیری از ویروس ، زخم و التهاب کمک می کند. آنها همچنین خون را تمیز می کنند و سیستم ایمنی بدن ما را تنظیم می کنند.

گردش خوب کلید سلامت مو است.

آنزیم ها گردش خون را بهبود می بخشند. این فرایند به طرق مختلف بدن را احیا می کند که یکی از آنها باعث رشد مو می شود. آنزیم ها از فیبرین اضافی که در بدن گردش می کند برای کمک به لخته شدن خون و ضخیم شدن آن استفاده می کنند. آنها همچنین به کبد در تصفیه خون کمک می کنند. این فرایند در نهایت به گردش بهتر خون شما کمک می کند.

هرچه خون شما بهتر در بدن شما جریان یابد ، پوست سر شما بیشتر خون مورد نیاز را دریافت می کند و فولیکول های مو تغذیه ای را که برای رشد سالم و مداوم مو ضروری است دریافت می کنند. اگر این مفهوم را زیر و رو کنید ، متوجه خواهید شد که عکس آن نیز صادق است – محدودیت در گردش خون رشد موهای شما را کند می کند.

التهاب: علت بسیاری از بیماری ها است

التهاب مزمن سیستمیک علت اصلی بسیاری از بیماری های جدی است و تعیین اینکه آیا از التهاب رنج می برید یا نه بسیار مهم است. اگرچه التهاب پاسخ طبیعی بدن در برابر آسیب است ، سیستم ایمنی بدن ، هنگامی که سیستم ایمنی بدن شما قادر به کنترل التهاب نیست ، می تواند در دوره پیری زودرس یا سایر بیماری ها باقی بماند.

یکی از عملکردهای مهم آنزیم های سیستمیک کمک به کاهش التهاب در بدن است. همانطور که می دانید ، التهاب مشکلات زیادی را برای کسانی که از آن رنج می برند ایجاد می کند.

وقتی دچار آسیب می شوید ، واکنش طبیعی بدن التهاب است. مجتمع های ایمنی بدن (CIC) به طور طبیعی برای محافظت از ناحیه آسیب دیده پاسخ می دهند. این روش بدن شما است که به شما در مورد مشکل هشدار می دهد.

التهاب می تواند مدت زیادی طول بکشد و این مشکل می تواند منجر به تولید CIC بیشتر در بدن شما شود. داروهایی که معمولاً توسط پزشکان تجویز می شوند ، همه CIC ها را ، چه خوب و چه بد ، کاهش می دهند ، اما این بهینه نیست. از طرف دیگر ، آنزیم ها فقط CIC منفی را تنظیم می کنند ، که به شما در بهبودی کمک می کند و شما را در وضعیت بسیار سالم تری قرار می دهد.

طاسی الگوی مردانه (آلوپسی آندروژنتیک) با التهاب مزمن همراه است. این کشف باعث شده است که پزشکان شروع به استفاده از داروهای ضد التهابی برای درمان ریزش مو کنند. آنزیم های سیستمیک برای افرادی که مراقب سلامتی هستند ، یک راه حل طبیعی و سالم برای درمان التهاب است که می تواند منجر به ریزش مو شود.

رژیم غذایی نامناسب و سایر عوامل شیوه زندگی می تواند باعث التهاب شود. اینها شامل استرس ، عدم ورزش (یا بیش از حد) ، تنباکو ، داروها ، داروها ، گلوتن ، شکر ، غذاهای فرآوری شده ، قهوه ، الکل ، چربی های التهابی ، آردهای تصفیه شده ، غلات و محصولات لبنی است.

التهاب می تواند بیماری هایی مانند دیابت ، کولیت ، ریفلاکس ، آسم ، سرطان ، افسردگی ، آلزایمر ، چاقی ، اوتیسم ، اختلالات متابولیک ، کم کاری تیروئید (و سایر بیماری های تیروئید) ، بیماری های خود ایمنی ، از جمله بیماری های خود ایمنی فولیکول های مو را تحت تأثیر بیش فعالی قرار دهد. واکنش التهابی.

بنابراین چگونه می توانید تعداد آنزیم های سیستمیک را در بدن خود افزایش دهید؟

شما دو گزینه دارید: تغییر در رژیم غذایی خود یا مصرف مکمل های آنزیمی سیستمیک.

بیایید در مورد تغییرات رژیم غذایی صحبت کنیم. این که آیا بسیار منظم هستید یا هنگام تغییر در رژیم غذایی خود در تلاش برای تغییر شیوه زندگی خود هستید ، سعی کنید از کار کوچک شروع کنید. با خوردن غذاهای طبیعی و خام بیشتر مانند میوه ، آجیل ، دانه ها ، جوانه ها و سبزیجات شروع کنید. غذای تازه برای هضم به آنزیم های کمتری نیاز دارد و بدن شما را در وضعیت غنی از آنزیم بهتری قرار می دهد. افزودن ازن به برنامه معمول شما همچنین باعث افزایش آنزیم های خاصی در بدن شما می شود.

تجربه شخصی من با آنزیم های گوارشی و سیستمیک

مانند همه راه حل ها ، مدتی طول کشید تا نیازهای آنزیمی خود را دریابم زیرا مارک های خاص باعث احساس نفخ یا یبوست می شوند. من تنظیماتی انجام دادم و اکنون چند آنزیم گوارشی روزانه با غذایی که می خورم مصرف می کنم. همانطور که قبلاً اشاره کردم: مصرف منظم آنزیم های سیستمیک برای من دشوار است زیرا احساس افسردگی شدید می کند.

آنزیم های سیستمیک نیز برای موارد زیر مفید واقع شده اند:

  • شرایط فیبروز ناشی از فیبرین ، یک پروتئین چسبناک و سخت
  • کاهش بافت اسکار (مثلاً بعد از جراحی)
  • پاکسازی خون از سموم و مواد زائد متحرک و حمایت از عملکرد کبد.
  • بهبود پاسخ های سیستم ایمنی با کمک به گلبول های سفید خون
  • کنترل رشد مخمر (فشار بر کبد ایجاد می کند)
  • در ترکیب با رژیم غذایی سالم ، این آنزیم ها سلامت شما را بهبود می بخشد و پیری زودرس را کند می کند.
  • جذب بهتر غذاهایی که می خوریم ، منجر به عملکرد بهینه بدن می شود

ریزش مو باعث رشد مجدد موها و نحوه دستیابی به سلامت مطلوب می شود.

اگر می خواهید درباره ریزش مو بیشتر بدانید ، می توانید صفحه علل ریزش مو را بررسی کنید.

اگر می خواهید راه حل های طبیعی و جامع تری برای رشد مجدد موها بیابید ، به صفحه راه حل های رشد مجدد مو مراجعه کنید.

یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تمیز کردن شیوه زندگی و شیوه زندگی جامع ، می توانید صفحه من را با سلامت مطلوب کاوش کنید.



No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/