آشنایی با رژیم کتوژنیک آشنایی با رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک ، لازم نیست رژیم خاصی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

همچنین ، بیشتر غذاهای پایین هرم و کمتر غذاهای بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، که آجیل و محصولات لبنی هستند ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شوند ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت از هرم را کتوسنکت می نامیم.

اندازه آجیل باید فقط یک مشت باشد و میوه و لبنیات باید حدود نیم لیوان باشد. و حتی زغال اخته را فقط به میزان 1/4 لیوان مصرف کنید.

با رعایت این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که باعث می شود چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش می کنید ، حتی عضله سازی می کنید.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم با یک مثال این مشکل را روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. می توانیم فردی را مثال بزنیم که مصرف آجیل خود را کاهش نداده و آن را زیاد نگه داشته است.

در اوایل رژیم غذایی ، این خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، دیرتر وارد کتو شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

وقتی از کتودی استفاده می کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این اعلامیه در مورد بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در اوایل رژیم غذایی کمتر از دو قسمت اصلی هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید که این سریال جواب می دهد و اشتهای کاذب شما با گذشت زمان کوچکتر و بهتر می شود مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

شخصی که دو ماه است در کتودیوم است و بدن او سازگار شده است و آنچه انجام می دهد. اینطور نیست که او دیرتر برمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به کتوستات باز می گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

هنگامی که کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند هم برای بدن و هم اعصاب شما مضر باشد ، این است که هنگام کاهش کربوهیدرات ، چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

چند روز اول شما مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من الان خیلی چاق می شوم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که اگر با رژیم کتوژنیک صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

بدون مشکلات عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر یافت می شود ، خیالتان راحت باشد.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

وقتی کتدیوم را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم نیز همراه آن از بین می رود. با این رژیم غذایی به راحتی از کمبود الکترولیت ها که شامل این سه ماده می شود رنج می برید. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل ها تأمین کنید.

اگر می خواهید به آن غذا بدهید ، باید مقدار زیادی بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که بدن آن را به راحتی و به سادگی در این حالت از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، بسیاری از این مقادیر را هنگام عرق کردن از دست می دهید.) بیشتر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل عدم وجود این الکترولیت ها ..

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را بسیار سبک از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و شما نمیتوانید علاوه بر منیزیم نمک دریا نیز بخورید). انجام دادن)

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تامین می شود. اما برای منیزیم ، بیشتر منیزیم از طریق مصرف غلات است ، که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی دارند که فقط 5 درصد از نیازهای روزانه شما را تامین می کند و دلیل این امر نیز عدم مصرف بیش از حد آن است. بنابراین ، مکمل های پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود که رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، استفاده از اسفناج و در واقع سبزیجات با برگ سبز توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اند ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها به شما اجازه نمی دهند گرسنه بمانید و فواید زیادی برای شما در اوایل رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در کتدیوم

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. قهوه خود را بریزید به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از Fat Bonbon (که از روغن نارگیل و کره تهیه می شود) استفاده کنید ، که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را در اوایل رژیم ساده کنید.

در اوایل رژیم غذایی ، اصلا نگران مصرف کالری اضافی یا سوزاندن کالری خود نباشید. کافی است مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی که به شما داده می شود را دنبال کنید.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها
    https://2cindiet.ir/

     

    https://adiet.ir/

     

    https://atkinsshop.ir/

     

    https://arydiet.ir/

    https://badiet.ir/

     

    https://behsadiet.ir/

     

    https://cdiet.ir/

     

    https://chetorr.ir/

     

    https://cliksalamat.ir/

     

    https://clobfit.ir/

     

    https://dfdiet.ir/

     

    https://dietcolob.ir/

     

    https://dietdarmani.ir/

     

    https://dietforlife.ir/

     

    https://dietgroups.ir/

     

    https://dietiic.ir/

     

    https://dietition.ir/

     

    https://dietrejim.ir/

     

    https://dietsalamat.ir/

     

    https://dietsnews.ir/

     

    https://dranbaraa.ir/

     

    https://drbizh.ir/

     

    https://drrezbiz.ir/

     

    https://drshadibizhani.ir/

     

    https://drvitamind.ir/

     

    https://elmetaghzie.ir/

     

    https://exirsalamati.ir/

     

    https://fdiet.ir/

     

    https://fitanfood.ir/

     

    https://fitnesdiet.ir/

     

    https://fitaamin.ir/

     

    https://ganut.ir/

     

    https://foodketo.ir/

     

    https://ghafaridiete.ir/

     

    https://gi-si.ir/

     

    https://gvrt.ir/

     

    https://h-new.ir/

     

    https://happydiet.ir/

     

    https://healthdiets.ir/

     

    https://healthsnews.ir/

     

    https://hodafit.ir/

    https://kermanycom.ir/

     

    https://holodiet.ir/

     

    https://kermanyy.ir/

     

    https://ketogenicdiets.ir/

     

    https://ketodietshop.ir/

     

    https://nuteladiet.ir/

     

    https://nutgeram.ir/

     

    https://nutri-diet.ir/

     

    https://nutricell.ir/

     

    https://nutritionistsnews.ir/

     

    https://mdiet.ir/

     

    https://ketoshope.ir/

     

    https://oplasdiet.ir/

     

    https://parsiandiet.ir/

     

    https://ketozists.ir/

     

    https://laghariii.ir/

     

    https://limome.ir/

     

    https://lemondiet.ir/

     

    https://lagharifit.ir/

     

    https://maangdiet.ir/

     

    https://mi-xi.ir/

     

    https://na-hi.ir/

     

    https://na-se.ir/

     

    https://namnakk.ir/

     

    https://newsab.ir/

     

    https://newshealth.ir/

    https://nildiet.ir/

     

    https://novinn.ir/

     

    https://pcosdiet.ir/

     

    https://pezeshknew.ir/

     

    https://realnutrition.ir/

     

    https://reghim.ir/

     

    https://regimekhob.ir/

     

    https://rejimeketo.ir/

     

    https://rejimkermany.ir/

     

    https://rezhimdarmani.ir/

     

    https://rezhimeghazayi.ir/

     

    https://sabosdiet.ir/

     

    https://rezhimesalem.ir/

     

    https://salamatnew.ir/

     

    https://rezhimlaghar.ir/

     

     

    https://sebnews.ir/

     

    https://zolangdiet.ir/

     

    https://zdiet.ir/

     

    https://xdiet.ir/

     

    https://truediet.ir/

     

    https://taqhzie.ir/

     

    https://wellfitdiet.ir/

     

    https://taghziehnew.ir/

     

    https://sibe-salamati.ir/

     

    https://sha-min.ir/

     

    https://gamewake.ir/

     

    https://giahpezeshkan.ir/

     

    https://ispmr.ir/

     

    https://megig.ir/

     

    https://storg.ir/